Εκβιασμός

128 5 11
                                    

[Μίνα]

Μι: Εξήγησέ μου το λόγο που πρέπει να γίνονται όλα τα ενδιαφέροντα πράγματα όταν εγώ λείπω!

Είπα εκνευρισμένη αλλά ταυτόχρονα ενθουσιασμένη και περίεργη για το τι θα μου έλεγε. Με κοίταξε περίεργη.

Α: Πως το ξέρεις;

Μι: Τι πως το ξέρω;! Εγώ χτύπησα την πόρτα προηγούμενος!

Α: Τι;! Εσύ;! Γιατί;!

Μι: Πρώτων σταματά να φωνάζεις γιατί κάνουμε σχέδιο και θα μας σκοτώσει κι ο καθηγητής αλλά κι ολόκληρη η τάξη!

Κοίταξε ξαφνιασμένη γύρω της και χαμογέλασε αμήχανα χαμηλώνοντας τη φωνή της.

Α: Σόρι.... Λέγε όμως! Γιατί το έκανες;

Μι: Τι γιατί;! Είχατε μείνει σαν πάγο πόλωνες σε μεσαιωνικό μουσείο του 1.900 στο οποίο δε πατάει κάνεις και πότε το πόδι του! Λέγε τώρα τι έγινε! Τι σου είπε; Ξέρει;

Α: Αν δεν χαμηλώσεις εσύ τη φωνή σου σε λίγο θα ξέρουν κι όλοι οι υπόλοιποι!

Την κοίταξα ενοχλημένη.

Μι: Μην προσπάθειας να αλλάξεις το θέμα παριστάνοντας εμένα για να τσακωθούμε! Λέγε!

Α: Καλά!...

Είπε καθώς επέστρεψε το βλέμμα της στο σχέδιό της απογοητευμένη.

Α: Δεν... Δεν έχω ιδέα...

Είπε σηκώνοντας τον παραλληλογράφο (*μεγάλος χάρακας τον οποίο διαπερνούν από μέσα του λεπτά σχοινάκια όπου είναι δεμένα με το σχεδιαστήριο) λίγο πιο πάνω και τοποθετώντας το τρίγωνό της επάνω του σχεδιάζοντας ένα κομμάτι του κτηρίου που μας είχε βάλει η καθηγητής.

Είπε σηκώνοντας τον παραλληλογράφο (*μεγάλος χάρακας τον οποίο διαπερνούν από μέσα του λεπτά σχοινάκια όπου είναι δεμένα με το σχεδιαστήριο)  λίγο πιο πάνω και τοποθετώντας το τρίγωνό της επάνω του σχεδιάζοντας ένα κομμάτι του κτηρίου που μας είχε...

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

* Σχεδιαστήριο με παραλληλογράφο *

Μι: Τι εννοείς;

Α: Εννοώ πως δε ξέρω αν ξέρει την αλήθεια κι ούτε ξέρω το λόγο που είναι εδώ.

Παραξενεύτηκα καθώς επεξεργαζόμουν τι μου έλεγε.

Η ΣυγγραφέαςDove le storie prendono vita. Scoprilo ora