kameranın önünde dans eden sebzeler ve yengeçler

93 13 0
                                    

kahverengi ahşap ve beyaz tonlu mutfağın ortasında duran nakahara chuuya, ona doğrultulmuş olan kameraya gülümsüyor ve bu akşam yapılacak olan yemeğin malzemelerini gösteriyordu.

masanın üzerinde geniş, çelik bir tencere, tencerenin çevresinde de sebzeler vardı. büyük bir tabağın içinde kağıt kadar ince dilimlenmiş dana eti ve biraz da yengeç eti bulunuyordu.

"iyi akşamlar! umarım hepiniz iyisinizdir ve güzel bir gün geçirmişsinizdir. bu akşam dereceler bayağı düştü, kalın giyinmeyi unutmayın." sıradan bir giriş yaptı. ardından nazik gülümsemesiyle yanında duran tabletten gelen yorumları okudu.

akutagawa#1

iyi akşamlar, chuuya-san. günüm iyiydi, ya sizin?

jinkosushi

iyi akşamlar!! günüm harikaydı, chuuya senpai! sizinki nasıldı??

kajiiloveslemonbombs

chuuya-kun, yemekte ne var???

kajiiloveslemonbombs

ve günün nasıldı????

kyouka.izu

senpai, krepler için teşekkürler.

tachi-ll

CHUUYA SENPAI

tachi-ll

GÜNÜM HARİKAYDI SİZİ SORMALI

gözlerini tabletinden ayırıp tekrardan kameraya çevirdi ve güldü. "günüm güzeldi ve teşekküre gerek yok kyouka-chan, ne zaman istersen."

jinkosushi

senpai... \(T~T)/

kyouka.izu

"yani, dediğim gibi güzeldi fakat birtakım sinir bozucu şeyler oldu tabi." nazik gülümsemesinin yerini bıkkın bir surat ifadesi aldı ve kameranın arkasında bir yerlere sertçe baktı. "bu akşam yapacağım yemek çok daha farklıydı lakin birileri gün boyunca alerjisinin nüksettiğini ve onunla ilgilenmem gerektiğini söyleyip durdu." günün erken vaktinden kalan anıları gözlerinin önünde canlanmış gibi yorgunca iç çekti. "kısacası bana lazım olan malzemeleri alamadım ve üstüne üstlük çoluk çocukla uğraşmak zorunda kaldım."

akutagawa#2

mesaj atsaydın senin için malzemeleri alabilirdim, senpai.

yorumu gören chuuya kocaman gülümsedi ve minnettar bakışlarını kameraya yolladı. "teşekkürler, gin-chan. fakat sorun değil, hallettim."

kajiiloveslemonbombs

yani güzel şeyler mi yiyoruz???

tachi-ll

senpai'ın yaptığı her yemek güzel.

higucci.ichiyo

umarım bu sefer ne yapacaksak düzgün yapabilirim!

"aslında elimdeki malzemeler az ve ben de fazla yorgunum, birileri sayesinde." tek elini masaya yasladı ve ağırlığını hafifçe masaya yasladığı eline verdi. "küçük ve kış aylarında içimizi sımsıcak tutan bir şeyler yapmak istedim. o yüzden bugün shabu shabu yiyoruz!"

jinkosushi

aaAAH ben de istiyorum T-T

akutagawa#2

RETROUVAILLESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin