» San szemszöge «
fel s alá járkáltam a szobámban, amikor úgy döntöttem, hogy megosztom a többiekkel az aggodalmamat.
idegesen sétálok a nappaliba, ahol mindenki csoportosul.
egyszerre vagyok megkönnyebbülve, de mégis idegesen szorongatom a pulcsim ujját.
— srácok... — mindenki rám emelte a tekintetét, majd folytattam — szerintem Wooyoung rájött, hogy én ismerem őt.
— mégis honnan ismernéd? — teszi fel a roppant jogos kérdést Yunho.
— ő az a srác, akivel hat évvel ezelőtt egy egyéjszakás kalandot osztottam meg. — a többség ledöbbent fejjel bámult, míg Hongjoong rosszallóan rázta a fejét és felkelt a kanapéról.
— én sejtettem, hogy ő az. de nem voltam benne biztos. — vállon veregetett — mindenképp beszéld meg vele! ha fontos neked, akkor az a minimum, hogy magyarázatot adsz neki. — egy biztató mosolyt villantott, majd a konyha felé kezdett el lépkedni.
— ki kér teát? — tette fel hangosan a kérdést és mind a négyen jeleztük, hogy jól esne egy forró nedű.
miután Hongjoong kiosztotta a bögréket a finom teákkal én a szobámba sétáltam vele és egyelőre lehelyeztem az íróasztalom szélére.
továbbra is a telefonomat bámultam, ami sajnos nem jelezte, hogy Wooyoung bármilyen érdeklődést is mutatna felém.
épp magamba zuhanva ültem az ágyon, a forró teát szürcsölgetve, amikor az ajtómon valaki bekopogott és óvatosan lenyomta a kilincset.
egy igazán kedves kinézetű Hongjoong lépett be a szobámba, majd miután becsukta maga mögött az ajtót egyenesen az ágyam felé sétált és leült rá.
— ízlik a tea? — kérdezte, miközben ő is belekortyolt a kellemesen meleg italba.
— természetesen, te csinálod a legfinomabb teát! — mondtam mosolyogva, majd rájöttem, hogy jobb ember nem is ülhetne velem szemben.
— Hongjoong, kérdezhetek valamit? — mosolyogva bólintott.
— szerinted mi tévő legyek? — idegesen tettem fel a kérdésem, mert bár nem látszik, de valóban nagyon fontos nekem Wooyoung személyisége és véleménye.
— add önmagad és beszélj vele. — mondta, miközben egy újabbat kortyolt a teájából.
— mégis hogyan? napok óta nem veszi fel a telefonját és az üzeneteimre se válaszol. — huppantam le az ágyamra egyből Hongjoong mellé.
— ha meg sem próbálod őt elérni, akkor mégis mire számítasz? — tette fel a roppant ésszerű és nyilvánvaló kérdését.
— szerinted menjek el hozzá?
— ezt látod a legjobb megoldásnak?
bólintottam egyet és a hirtelenjött ötlettől olyan boldog lettem, hogy szabályosan Hongjoong nyakába ugrottam és úgy ölelgettem őt.
gyorsan magamra kaptam pár publikusabb cuccot és a nagy rohanás közepette köszöntgettem Hongjoong-nak, hogy felnyitotta a szemem.
— jól van, menj már, te hősszerelmes.
YOU ARE READING
𝗳𝗶𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗼𝘃𝗲 | ʷᵒᵒˢᵃⁿ
RomanceEgy applikáció, ami esélyt ad arra, hogy megtaláld a neked legmegfelelőbb párt. Wooyoung végül úgy dönt, hogy letölti ezt a telefonjára, mert körülötte már szinte minden haverjának van párkapcsolata. Legjobb barátja Yeosang, aki megemlíti neki ezt...