: h u s z o n e g y e d i k

796 62 15
                                    

─────── 5 hónappal később ───────

» Wooyoung szemszöge «

én is kérek még egy pohárral! — kiabálta Yeosang, amire Jongho rosszallóan bámulta a már így is kissé ittas barátját.

rendben! — válaszoltam legjobb barátomnak, azonban eszem ágában se volt egy újabb pohár alkoholt vinni neki.

ügyetlenkedtem egy ideig, amíg mindent rápakoltam a tálcára, de végül már egyensúlyozva haladtam a nappali felé, amikor félúton San felém rohant, és úriember módjára elvette tőlem a tálcát, majd ő helyezte le az asztalra.

mindenki elvette a neki járó poharat, Yeosang azonban felháborodva konstatálta, hogy pusztán csapvizet kapott.

én nem ezt kértem! — kiabálta, majd Jongho eléggé szigorú tekintettel ajándékozta meg a mámoros barátját.

mind a nyolcan hatalmas nevetésben törtünk ki, ezt követően pedig San állt fel pohárral a kezében.

a pulzusom hirtelen az egekbe szökött és csak remélni tudtam, hogy nem valami hatalmas bejelentésre készül.

San a kedélyeket borzolta egy kis időhúzással, majd megköszörülte a torkát és poharát a magasba emelte.

szeretném megköszönni, hogy ilyen jó emberek vannak mellettem, mint amilyenek ti is vagytok. kimondhatatlanul szerencsés vagyok, hogy hét ilyen csodás emberre is számíthatok. — mondta könnyekkel a szemében, a hangja pedig alig hallhatóan megcsuklott. — igyunk a barátságunkra! — jelentette ki, majd megvárta míg mindenki felállt és kézbe fogta a poharát.

a barátságunkra! — mondtuk szinte egyszerre és a poharak hangos koccanása zengte be a szobát.

mindenki szépen megitta a poharának a tartalmát, és sorban raktuk le a poharakat a tálcára, amikor észrevettem egy eddig ismeretlen dolgot Hongjoong ujján.

felfedezésem után egyből Seonghwa ujjára tévedt a tekintetem, és bizony az ő ujján is csillogott egy igazán szép gyűrű. — titokban összeházasodtatok? — kérdeztem meg Hongjoong-től az engem foglalkoztató kérdést egy mosoly kíséretében, amire az idősebb páros arcvonásai egyből megváltoztak.

Seonghwa felkuncogott és megforgatta az ujján a gyűrűt. — fogadalmi karikagyűrűket vettünk. — válaszolta édes hangon és megfogta Hongjoong kezét.

és miben fogadtatok? — tette fel halál komolyan a kérdést Yeosang, amire mindenki csak hangosan felnevetett.

kérdőn nézett ránk, majd lelegyintett minket és belekortyolt a poharában levő vízbe.

miután mindenki rendezte a légzését és letörölte a könnyeit, Seonghwa és Hongjoong bejelentették, hogy a fogadalmi gyűrűkkel tették hivatalossá a kapcsolatukat a szüleik előtt.

Yunho hatalmas mosollyal az arcán rohant oda Seonghwa-ékhoz és alaposan megölelgette őket, miközben folyamatosan Mingi-t noszogatta, hogy ő is menjen oda és gratuláljon az "ifjú párnak".

nem tellett bele 10 perc és egy újabb kör italért kellett kimennem a konyhába, azonban most San is velem tartott.

kettesben gyorsabban kellett volna haladnunk, azonban San és az ő türelmetlen természete nem bírta ki, hogy ne lopjon pár csókot tőlem, így az italok és a vendégek is várakoztak.

𝗳𝗶𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗼𝘃𝗲 | ʷᵒᵒˢᵃⁿWhere stories live. Discover now