: t i z e n k i l e n c e d i k

823 81 19
                                    

» Wooyoung szemszöge «

te meg mit keresel itt? — amilyen lendülettel kinyitottam az ajtót, olyan lendülettel is akartam becsukni, de San nem engedte és lábával megakadályozta, hogy képes legyek kizárni őt.

— kérlek, had magyarázzam meg! — esedezett és még műkönnyeket is pakolt fel magára.

— szerintem nincs mit megbeszélnünk. és, ha most megbocsájtasz, visszamennék pihenni. — mondtam minden érzelmet visszafojtva, majd becsuktam az ajtót és az ágyamra dobtam magam — be ne próbálj jönni! — kiabáltam neki erélyesen, de mindeközben hallgatóztam.

— akkor kérlek, engedd meg, hogy elmondjam mi ez az egész. — kérlelt és annak ellenére, hogy azt mondtam neki, hogy be ne merjen jönni, már nyitódott is az ajtó, és amint összeakadt a tekintetünk éreztem, hogy fájna, ha őt elveszíteném.

— rendben, de van rá maximum tíz perced. — oda lépdeltem az ajtóhoz, és beengedtem őt, majd mondtam neki, hogy a szőnyegen helyet foglalhat.

csendben letelepedett a földre és elkezdett bámulni.

nem szóltam egy szót se, csak elővettem a telefonomat és beállítottam rajta a tíz perces időzítőt.

komolyan csak tíz percem van? — rám emelte a tekintetét és meglepődötten bámult.

— igen, szóval, ha mindent el akarsz mondani, akkor én a helyedben sietnék. — leültem vele szemben és összefontam a kezeim a mellkasom előtt.

— nos, abszolút nem így terveztem.

— várj, még mielőtt belekezdesz a roppant értelmetlen mesédbe, kérdeznék tőled valamit. — bólintott és minden figyelmét nekem szentelte. — meddig akartad ezt titokban tartani, hogy te tudod, én ki vagyok? talán egy újabb egy éjszakás kalandban reménykedtél? — aggódó tekintete bizonyítást adott arról, hogy tisztában van azzal, hogy most már én is emlékszem mindenre.

dehogy! — könnyes szemekkel bámult rám — mindenképp el akartam mondani, csak nem tudtam, hogy hogyan. — legörbült ajkakkal nézett rám és várta, hogy megsajnáljam.

mondjuk őszintén? — válaszoltam cinikusan és éreztem, hogy ennek az egésznek semmi értelme sincs. — még van 7 perced! — figyelmeztettem őt és közben a telefonomon nézegettem a közös képeinket.

hidd el, hogy próbáltam! annyiszor elterveztem, hogy elmondom, de féltem. pontosan ettől tartottam, hogy ez miatt teljesen megromlik a kapcsolatunk. — mondta és látni lehetett rajta, hogy komolyan és őszintén gondolja.

nincs köztünk semmilyen kapcsolat! — amint kimondtam egyből meg is bántam, mert San tekintete teljesen érzelemmentes lett és nagyot nyelve bocsánatot kért.

akkor, jobb lesz, ha én most megyek. — mondta, miközben már az ajtó kilincsét nyomta le.

teljesen letörten sétált ki a szobából, majd az ajtót becsukta maga mögött és ott maradtam teljesen egyedül.

miért vagyok ilyen?

eljön ide, mindent kockára tesz, meg akarja magyarázni a hibáit, én meg elkergetem őt a makacs természetemmel.

San! várj! — kiabálok utána miközben majd kitépem a helyéről az ajtót.

gyorsabbra veszem a tempóm, szinte rohanok, de mire leérek San már nincs a lakásban.

azonnal felveszek egy cipőt és az utcára futok San után kutatva.

San! — kiabálok rá, amikor meglátom befordulni őt a sarkon.

megrándul a teste az ijedségtől, azonban ennek ellenére sem áll meg, hiába látja, hogy én voltam az, aki kiabált neki.

neki kezdek futni és nem sok loholás után utol is érem.

San, kérlek! — megragadom a kezét és magam felé fordítom őt. — sajnálom, nem gondoltam komolyan!

— igen, azt vettem észre! — könnyei potyogtak miközben beszélt — teljesen felesleges volt idejönnöm! igazán megírhattad volna SMS-ben, hogy nincs semmi esélyem! — kiszabadította a kezét és zsebre tette őket. — sajnálom, hogy így alakult közöttünk. lehet okkal nem kerestük egymást az után az éjszaka után.

okkal találtál rám azon az Applikáción! — mondtam neki, de San csak megrázta a fejét.

teljesen a véletlen műve volt. — mondta szomorkásan, majd egy hatalmasat sóhajtott. — viszont én most mennék. szia. — takarni sem tudta, mert könnyei olyan sűrűn potyogtak.

San! — felém fordult — nem mondok le rólad! most biztosan nem! — mondtam határozottan, amire San csak felnevetett.

ne is fáradj Wooyoung, tudom, hogy te nem úgy érzel, ahogyan én. — mondta és lassan megindult.

ott álltam a járda közepén teljesen megsemmisülve és nagyon csalódottan.

ezt azt hiszem, hogy elbasztam.

ostoroztam magam és bosszankodva elkezdtem visszasétálni a lakáshoz.

lassú léptekkel közeledtem a feljáróhoz, ahol egy nagyon boldog és mosolygós Yeosang várt.

na, hogy sikerült? — kérdezte nagyon lelkesen, azonban semmit se mondtam neki, csak elkezdtem zokogni.

Yeosang belém karolt és segített felvinni a lakásba. — mi történt? — aggódva kérdezte és láttam, hogy a tekintete cseppet sem megnyugtató. — mit tett az az idióta? — idegesen tette fel a kérdést, amire már Jongho is felfigyelt.

ő semmit se. — mondtam szipogva — én rontottam el. játszottam a megsértettet és véletlenül olyat mondtam, amivel teljesen eljátszottam az esélyeinket. — zokogtam tovább, majd Yeosang egy igazán gyengéd ölelésbe vont.

majd én beszélek vele. — szólalt meg Jongho és oda jött ő is hozzánk. — cseppet se félj, amíg engem látsz! — halványan elmosolyodott és már a telefonján babrált valamivel.

hagyjad, én rontottam el. nekem kell megoldanom. — mondtam — de azért nagyon kedves tőled, köszönöm. — letöröltem a könnyeimet, amire Yeosang furcsán bámult rám.

mire készülsz? — kérdezte, miközben teljes zavar ült ki az arcára.

még nem tudom, de nem hagyhatom, hogy megint szétváljanak az útjaink. — határozottan csengett a hangom és támadt egy igazán frappáns ötletem.

Yeosang és Jongho furcsán méregettek engem, majd egymásra néztek, és vállat rántva kisétáltak a szobámból.

𝗳𝗶𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗼𝘃𝗲 | ʷᵒᵒˢᵃⁿWhere stories live. Discover now