: h e t e d i k

949 100 4
                                    

: e l b e s z é l ő :

a két főszereplő nem is tudja, de egy régi kötelék bizony összeköti őket.

San és Wooyoung már találkoztak.

6 évvel ezelőtt egy buliban, ahol nem éppen voltak józanok ez pedig azt vonta maga után, hogy nem igen emlékeznek egymásra és őszintén nem is nagyon keresték egymást a buli után.

azonban akkor, aznap jó első benyomást gyakoroltak egymásra és azon a napon szinte elválaszthatatlanok voltak.

San a roppant kedves srác, aki leste Wooyoung minden kívánságát, aznap többet nem is kérhetett volna.

volt vele valaki, amikor a legrosszabb napjait élte meg.

egész álló nap együtt voltak, és az élet furfangossága akkor azon az éjjelen el is választotta őket.

vajon véletlen egybeesés volt ez az egész, vagy egy piszkosul jól kifundált terv?

San egyik nap annyira magába volt fordulva, hogy semmi másra sem vágyott, csak valakire, aki szereti, úgy ahogy van.

ez az utóbbi pár évben abszolút nem jött össze neki.

pedig próbálkozott, uramisten, mennyit próbálkozott.

randevúból randevúba járt, de mindig volt valami kifogásolható a partnerében.

kereste a nagy Őt, a mély szerelmet, ehelyett csak túl könnyűvérű lányokat és túlságosan perverz pasikat talált.

egyik sem volt az Igazi.

még egy bugyuta applikációra is beregisztrált, azonban napokig igénytelen és roppant visszataszító férfiak, illetve nők írtak rá.

így ment ez hetekig, amíg meg nem látta egy nagyon attraktív és aranyos srác képét.

minél többet nézegette azt a képet, annál több emlék ugrott be neki a hat évvel ezelőtti buli eseményeiről.

egy igazán vad éjszaka, amit ezzel a sráccal élt át és milyen hülye volt, hogy közvetlen a buli után nem kezdte el keresni.

mérhetetlenül örült, de egyben ideges is volt.

napokig vacillált, nem tudta eldönteni, hogy mi tévő legyen.

mindennap megnézte a srác profilját, minden nap elkezdte írni az üzenetet, azonban az összes ilyen kísérlet megbukott.

ámde amikor észlelte, hogy mennyi megtekintést nyer Wooyoung oldala és profilja, egy aprócska hang azt súgta neki, hogy most vagy soha.

"rá kell írnom!"

gondolta magában, és úgy is tett.

attól a naptól fogva pedig San és Wooyoung kapcsolata szépen kialakulóban van.

vajon Wooyoung rájön, hogy honnan ismeri a srácot vagy San végig titokban akarja tartani?

𝗳𝗶𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗼𝘃𝗲 | ʷᵒᵒˢᵃⁿWhere stories live. Discover now