: n e g y e d i k

1K 99 0
                                    

San egy igazán gyors zuhanyzás után ismét írt és aztán írogatással töltöttük az este hátralevő részét.

reggel azonban éreztem, hogy az utóbbi napokban eléggé sokszor voltam fent túl sokáig, így nehézkesen keltem ki az ágyból.

szemeimet megdörzsöltem és utamat a konyhába vettem.

mikor odacsoszogtam az említett helyiségbe, a telefonom megrezzent és jelezte, hogy san küldött nekem valamit.

boldogsággal az arcomon nyitottam meg az üzenetet és a szokásos kora reggeli aranyos üzenete fogadott, amire azonnal visszaírtam neki és elkezdtem készíteni a kávémat.

lassan telt el ez a reggel, de mivel állandóan volt társaságom, mégha csak interneten keresztül is, de így kevésbé volt unalmas a délelőttöm.

az elmúlt pár napban többször nem jött fel a randi téma, de mivel minden porcikám arra vágyott, így nehéz volt nem állandóan azon tűnődni, hogy mikor kérdezzem meg.

jwoo: kérdezhetek valamit?

sa_ta_n: persze ☺️

jwoo: melyik nap érsz rá? ☺️😅

sa_ta_n: neked bármikor 😉

jwoo: vagyis holnap délután pontosan kettőkor ráérsz?😏

sa_ta_n: természetesen😘

sa_ta_n: hol találkozzunk?

jwoo: mondjuk a mozi előtt? 😅

sa_ta_n: nekem tökéletesen megfelel ☺️

jwoo: rendben, akkor holnap a mozi előtt

jwoo: aludj jól 🥰

sa_ta_n: jó éjszakát 😘

amint kikapcsoltam a telefonomon a WiFi-t az ágyam melletti kis fából készült éjjeliszekrényre raktam az említett tárgyat és a gondolataimba mélyedve terültem el az ágyon.

hihetetlenül ismerős nekem ez a srác.

az arca, a szövege és úgy egészében Ő.

fogalmam sincs, hogy honnan ismerem, de abban biztos vagyok, hogy már valahol láttam őt.

ilyen és ehhez hasonló gondolatokkal mentem aludni, ugyanis, ha holnap kipihent akarok lenni, akkor eleget kell aludnom, vagy máskülönben táskásak lesznek a szemeim.

kuncogtam egyet azon, hogy mégis mikre nem vagyok hajlandó és jobb oldalamra fordulva lassan elnyomott az álom.

𝗳𝗶𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗼𝘃𝗲 | ʷᵒᵒˢᵃⁿWhere stories live. Discover now