– Yeosang ez az oldal egy kész katasztrófa! – akadtam ki és nyavalyogtam videójátékozó barátomnak.
– miért? – vetett oda egy gyors kérdést és mindeközben rám se hederített.
– egy csomó kanos állat írogat nekem! – félre dobtam a telefonomat, amire már yeosang is felfigyelt.
– ha ennyire zavar, akkor írj rá te valakire. – szemben ült velem és a kezembe adta a félre dobott telefont.
– de nincs senki! – már sírásra állt a szám, amikor megrezzent a kezemben a telefon. – biztosan megint valaki, aki csak dugni akar. – ilyen és ehhez hasonló gondolatokkal oldottam fel a telefonomat, azonban a kapott üzenet nem tartalmazott semmilyen vulgáris és megbotránkoztató szöveget.
– na, mi az? – Yeosang egy féloldalas mosollyal kérdezett rá és közelebb ült.
– egy srác, aki nem azzal kezdte a beszélgetést, hogy szívesen megdugna. – csodálkozva oldalra húztam az üzenetet és megnyílt az applikáció.
Yeosang felkelt az ágyról és vállamat megpaskolva elköszönt tőlem. – csak ügyesen!
– várj, hova mész? itt ne hagyj! azt se tudom mi tevő legyek! – pánik fogott el és semmiképp sem akartam egyedül maradni.
– randizni megyek Jongho-val! majd később hívlak! csak légy önmagad. – mosolygósan elhagyta a szobámat és becsukta az ajtót.
– köszi szépen. – mérgelődtem, amikor rájöttem, hogy még nem is írtam vissza a srácnak.
vissza kell neki írnom. de mit? egy egyszerű választ mégsem írhatok! gondolkodj Wooyoung!
sa_ta_n:
szia, volna kedved ismerkedni?☺️jwoo:
szia, persze"ez a valaha volt legbénább válasz, taps"
sa_ta_n:
azért ennél több válaszra gondoltam :Djwoo:
bocsi, fogalmam sincs, hogy mit kellene írnom.
igazából azt se tudom mit keresek ezen az oldalon xdsa_ta_n:
ez megnyugtató mert én se xd
egyik haverom nyaggatott, hogy regisztráljak, de eddig olyan ízetlen emberek írtak xd😬jwoo:
oh, velem is pontosan ugyanez történt xd
már úgy voltam, hogy kitörlöm az applikációt, de aztán írtál 😏sa_ta_n:
szóval miattam maradtál?😏jwoo:
el ne bízd magad 😂
csak nem akartam bunkó lenni és mivel nem azzal kezdted az üzenetet, hogy szívesen megdöngetnél, ezért méltattam visszaírni neked 😅☺️sa_ta_n:
pedig úgy akartam kezdeni, de a profilképed miatt változtattam a stílusomon 🤷🏽♀️😬jwoo:
a profilképem miatt?
mert? 😂😂sa_ta_n:
nem tudom, megfogott benne valami és próbáltam jól kezdeni ezt a beszélgetést 😅jwoo:
léteznek még ilyen emberek?😱─────────────────────
– Yeosang nem fogod elhinni! – rohantam be a szobájába, ami kopogás nélkül a legbátrabb dolog a világon.
– mit? – kérdezte és egyedül ült a szobájában a laptopja felett görnyedve, miközben könnyeket törölgetett le az arcáról.
– mi a baj? – idegesen kérdeztem, mert nem akarom, hogy bármi rossz érje ezt a srácot.
– semmi, csak kdrama-t nézek és éppen egy szomorú jelenet volt. – nevetett és lehajtotta a laptopot. – na mi az a nagy hír?
– a srác, aki ma rám írt hihetetlenül rendes és kedves! – boldogságom szinte beárasztotta a szobát.
– mondtam én neked! – mondta büszkén és láttam rajta, hogy mennyire örül annak, hogy bevált a terve. – mikor mentek randizni? – lepett meg kérdésével.
– az még korai lenne! – mosolyodtam el és vállon ütöttem kedves barátomat.
– ugyan miért? úgy ismered meg igazán a másikat, ha kijársz vele és élőben beszélgetsz, nem pedig telefonon.
– te beszélsz? te is itt ismerted meg Jongho-t! – érveltem és roppant kiváncsi voltam, hogy ez ellen mégis mit fog tudni felhozni.
– egy napot végig írogattunk és másnap randizni mentünk. – kihúzta magát, majd rám nézett.
várta, hogy mit szólok ehhez az egészhez.
– mert türelmetlenek voltatok, azért! – nevettem és yeosang arca egyből egy sötétebb piros árnyalatot vett fel. – jesszusom, inkább nem is akarom tudni! – akadtam ki és jobbnak láttam elhagyni azt a szobát.
YOU ARE READING
𝗳𝗶𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗼𝘃𝗲 | ʷᵒᵒˢᵃⁿ
RomanceEgy applikáció, ami esélyt ad arra, hogy megtaláld a neked legmegfelelőbb párt. Wooyoung végül úgy dönt, hogy letölti ezt a telefonjára, mert körülötte már szinte minden haverjának van párkapcsolata. Legjobb barátja Yeosang, aki megemlíti neki ezt...