Proloog

385 20 7
                                    

Hallo, wij zijn Elize Payne, Niek Smith en Stefan Black en wij zijn vijftien jaar en beste vrienden. Samen zitten wij op het Emmauscollege in London en we zitten in VWO 4. Onze goede vrienden Julie Candle, Rose McWay en Jørn Williams zitten bij ons in de klas en andere goede vrienden van ons zijn Noah Davies, Levy Stone, Jake Drake en Stan Evans, waarmee we ook een geweldige vriendengroep vormen. Elize is geadopteerd door Liam Payne, Harry Styles, Niall Horan en Louis Tomlinson en samen vormen zij de band One Direction. Ze hebben haar geadopteerd op 14 februari 2016, Valentijnsdag hoe toevallig. Niek zijn ouders zijn Mirjam en Ryan Smith en Stefan zijn ouders zijn Nick en Diana Black. Wekelijks halen wij wel een grap uit op school of thuis en ons favoriete doelwit is meneer Giesberts, onze muziekdocent. Hij mag ons niet en wij hem niet, waardoor de grappen alleen maar leuker worden. Voetbal is onze favoriete sport en zelf kunnen we er ook aardig wat van en zitten we in het schoolvoetbal team. Van ons verwachten veel mensen het niet, maar we lezen graag. Harry Potter is onze favoriete boekenreeks en in dit boek zullen wij ons verhaal vertellen, dus begin gauw met lezen.

Welkom bij een nieuw boek. Mijn eerste Harry Potter fanfictie en ik vind het leuk, maar ook spannend om met jullie te delen. Voordat dit boek officieel gaat beginnen, wil ik eerst wat dingen kwijt, dus die zullen hieronder komen te staan.

1) Harry Potter en alles wat daar bijhoort is niet van mij, maar van J.K. Rowling en de rechten gaan dus ook niet naar mij. Ik heb er alleen personages aan toegevoegd en een eigen verhaal eromheen verzonnen.

2) Ik heb ervoor gekozen om Elize, Niek en Stefan weer als hoofdpersonen te nemen, omdat ik 1D en HP wilde combineren. Er zullen dus ook nog andere personages uit het boek over 1D meedoen, maar verder is dit boek super anders en zal het daar totaal niet op lijken.

3) Elk hoofdstuk heeft minimaal 1000 woorden.

4) Er kunnen pranks in voorkomen die misschien ook in andere fanficties staan, maar ik heb deze zelf verzonnen, dus sorry als dat het geval is. Het is nooit mijn intentie geweest om het te kopiëren, want ik wist niet dat het ook in andere boeken stond.

5) Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen, dus reageer vooral. En ik vind het ook fijn om te weten wat jullie nou echt van het boek vinden. Natuurlijk mag je me ook altijd verbeteren qua spelfouten, want dat vind ik juist heel fijn.

6) Het is een fanfictie, dus niet alles zal precies gaan zoals het echt is gegaan. Ik heb er mijn eigen verhaal van gemaakt en zelf alle hoofdstukken bedacht, behalve hoofdstukken die uit de Harry Potter boeken komen. Ik zal altijd boven hoofdstukken zetten als ik die niet heb bedacht en ze uit de boeken komen. Natuurlijk zullen ze dan niet precies hetzelfde zijn, maar wel bijna.

7) Alle namen, plaatsen, vakken, voorwerpen en noem maar op zijn in het Engels, omdat ik dat gewoon mooier vind klinken. Verder is het boek gewoon in het Nederlands geschreven.

8) Er komen elke dinsdag en zaterdag updates van dit boek, dus houdt het goed in de gaten.

9) Als laatste wil ik nog vertellen dat er sowieso een deel twee aankomt, maar eerst moeten jullie dit boek maar lekker gaan lezen.

Dit is alles wat ik wil zeggen, voordat jullie aan dit boek kunnen beginnen. Dinsdag komt dus het eerste echte hoofdstuk online en ik hoop dat jullie er een beetje zin in hebben.

Xx deslimmenerd ❤️❤️

Our Story ~ The Marauders Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu