Part 4

330 16 1
                                    


Ana's Pov'
Rruga nga shtepia e Mias tek lokali nuk ishte shumë larg por ne vendosem te merrnim makinen e Mias.
Ajo vendosi te merrte nje Range Rover te zi keshtu u rehatuam tek makina ndezem muziken dhe filluam te kendonim😂. Rruges kishte edhe trafik keshtu qe ishte perfekt qe ne te perfundonim koncertin tone 😂😂. Filluam po benim video dhe ti postonim ne story ne Instagram. Mia ishte nje super vajze dhe po  kuptoja qe nje shoqe si ajo nuk kisha per ta pasur asnje here.
Arritem tek lokali dhe afrohemi tek tavolina ku po na prisnin dy cuna . Njeri ishte Xhastin ndersa djalin tjeter nuk e njihja por qe u njohem shum shpejt.
Porositem pica , waffle, krepa. Pasi hengrem darke shkuam ne nj club. Adrenalina ishte shum e lart po me pelqente vertet shum .Xhastin dhe shoku i tij andrea zun vendin me pamjen me te mir te clubit porositem pije energjike, pije alkoolike dhe  shisha. Mia me terheq drejt pistes se kercimit dhe te dyja po kendonin dhe kercenim , kishte kaq shum energji vajza qe benin twerk pran cunave nje çmenduri e vertet .Brenda kesaj çmendurie bente pjes dhe xhelozia e Xhastin kur shikonte ndonj cun ti afrohej Mias .Xhastin u afrua drejt nesh dhe perqafoi Mian duke terhequr vemendjen e te gjithve , po kercenin se bashku ishin kaq te mir shkonin kaq shum bashke.
Me lesho se me more frymenn-i tha Mia
Fryma jote esht e imja ti je e imja dhe un mund te ta mar (duke qeshur  ironikisht 😏) nuk te leshoj nuk i shikon gjith kta cuna qe te shikojn-thot Xhastin me nerva
-E di edi qe jam e parezistushme😂😂 leri justifikimet tani po pranoje qe u bere xheloz 😂.
Une u largova nen ritmin e kenges duke i lene te dy te dashurohen me fjalet e tyre dhe duhet ta pranoj duke par syt e tyre teksa flasin shihet vet dashuria e paster dhe pse Mia ja ben nervat tel cdo minut 😂 ai prap e do . Pasi kaluan disa minuta qe isha ulur adhuroja nga larg dashurin e Mias dhe Xhastin ishin kaq gallat njer ziheshin pastaj pajtoheshin .Mia afrohet drejt meje me kap nga krahu dhe me terheq deri tek skena ngriva nuk dija si te veproja duhet ta pranoj qe ish vertet vajz e çmendur .
-Mia cfar po ben( persherisja ter kohen ) pse erdhem ketu??
-Te kendosh budallaqe kur ishim ne makine vura re se ke vesh per muzik kendon shum bukur mos ki emocion imagjino sikur jemi bashk ne makin 😂😉 .
-Miaa o çmendur ku po shkon mos me ler vetem ktuu .
Po merja frym thell te gjith i kishin syt tek un largova pak emocionet dhe fillova te kendoj nje keng qe e kisha ber vet dukej qe po u pelqente pasi duartrokitjet skishin te ndaluar .Pasi zbres nga skena perqafoj Mian isha shum e lumtur gjithmone kam dashur te kendoj para nje publiku .
-Ja dhe nje tjeter talent qe zbulohet nga Mia Agolli , cfar do kishit ber ju pa mua.
Dhe te gjithe shperthejm ne te qeshura.

BITS OF LIFEWhere stories live. Discover now