Xhastin's Pov'
Me ka kaluar gjithe jeta perpara syve.E kam njekohesisht kaq afer dhe kaq larg. Nuk mundem dot ta prek ta ndjej. Shoh doktoret qe hyjne e dalin nga dhoma e saj dhe askush nuk na thote asgje.Nga njera ane shoh prinderit e Mias te deshperuar.Po cmendemmm.Xhoni's Pov'
U bashkova me te dhe e humba perseri brenda nje kohe te shkurter.
Mesa duket Zoti nuk donte qe ne te ishim bashke.Qekur eshte njohur me mua Anes i ka ecur cdo gje keq.
Ndihem shume keq qe nuk e kam degjuar kur ajo ka dashur te flase,ndihem shume keq kur e mendoj qe ajo vuante per mua.
Ndjej qe zemra me eshte care ne dy pjese .Njeren pjese e ka Ana . Nqs asaj i ndodh dicka edhe une mar fund.Autori😂
Pas disa oresh pritjeje del doktori nga dhoma e operacionit.
-Vajzave ua hoqem plumbat ,ishte nje operacion teper i veshtire per te dyja pasi njeren vajze e kishte kapur plumbi ne afersi te zemres mund te them se ka shpetuar per 2cm . Ndersa vajzen tjeter plumbi e kishte kapur ne shtyllen kurrizore ndersa carja me thike ishte siperfaqesore .
-Me vjen keq ty them por ishin operacione teper te veshtira presim 48 ore kritike per secilen prej tyre.
Behuni gati per me te keqenXhastin's Pov'
Ishin 2 ditet me te gjata te jetes time. Doja te degjoja nje lajm te mire ne lidhje me dashurine time.
-Xhoni ,si thua a do te jetojne?
-Shpresoj vella ,shpresoj Xhastin.
-Xhoni ndihem bosh ,ndihem shume bosh pa te ,ndjej se dhe ajri qe thith me ben dem pa te.
-Te kuptoj miku im mua me duket sikur zemra ime ska me jete brenda saj duket sikur rreh vetem per te plotesuar rrahjet brenda minutit.
Nderkohe doktori del nga dhoma .
-Kam 2 lajme per tju thene . Njeri eshte se vajza me emrin Ana dha shenja jete,ndersaa Mia....
-Fol doktor -i thashe i nervozuar.
-Mia sapo ra ne koma .
Ne ato momente mu duk sikur shpirtin dhe zemren ma shkulen nga vendi . E dini ,kur doni dike nuk doni qe ti preket as fija e flokut ,nuk duroni dot qe ai ose ajo te vuaje sepse ju shkaterroheni thyheni ne mijera copa.
Aty ulem ne gjunje me duart nga qielli .
-Zot te lutem kthema ate. Se nuk jetoj dot pa te.Xhoni's Pov'
Ndjehesha i lumtur qe Ana po jepte shenja jete por ajo lumturi u shuajt kur degjoj nje ze .
-Doktor po e humbasim pacienten.
-Rrahjet e zemres po i ulen ritmikisht.
Aty ndjeva qe dhe rrahjet e zemres time filluan te uleshin
-Zot eshte hera e pare qe te lutem. Vetem ma kthe .
Mos ma hiq shpresen per te jetuar . Ndihem kaq bosh pa te .
Ajo nuk e meriton kete gje.
Po te lutem me gjithe forcen e shpirtit.
-Me vjen shume keq por pacientia ra ne koma .
Heshtje .
Degjohej vetem zhurma e aparaturave ne ate korridor aq te madh i cili dukej si nje tunel i pa fund por pa asnje rreze drite ne fund te tij.Kishin kaluar dite,dite te tera pa asnje lajm ,pa asnje permiresim.
Kishin kaluar thuajse 2 jave qe ato gjendeshin ne ate gjendje.Xhastin's Pov'
Ato 2 jave mjeket na kishin lejuar mua dhe Xhonin te hynim tek dhomat e tyre.
Teksa hyja tek dhoma e Mias me dhimbte shpirti tek e shikoja te lidhur me gjithe ato aparatura. Shkoj dhe ulem tek karrigia afer shtratit te saj dhe i kap doren. Dora e saj nuk kishte me ate ngrohtesine qe te falte dikur. Ndjej te me mbushen syte me lot teksa mendoja se ajo nuk do te ishte me afee meje. Por po mundohesha te mos qaja. Kisha lexuar se njerzit qe bien ne koma ndjejne dhe degjojne cdo gje qe ndodh ne prani te tyre.
-Mia ime vogel sa here vij dhe te shoh ty ne kete shtrat te mallkuar te ketij spitali i lutesha Zotit qe te isha une ketu ne vendin tend .Nuk mundem te te shoh keshtu Mia nuk mundem .E vetmja gje qe i jep jete kesaj dhome te pa vlere spitali je ti ,por sa here te shoh ne kete gjendje une ndihem pa jete brenda meje.
Ne ato caste teksa qaja dhe puthja doren e Mias . Ndjej doren e saj tek shtrengon doren time. Mendoja se mos ishte thjesht imagjinata ime,por jo edhe rrahjet e zemres te saj kishin filluar qe te shtoheshin.
-Xhastin-degjoj zerin e saj te ngjirur.
-Mia-i them me lot ne sy.
Dal jashte duke bertitur.
-Doktorrr,ajo eshte gjalle Mia eshte gjalle.Ajo me shtrengoi doren ,me foli ,eshte gjalle .
-Xhastin cfare je duke thene??-pyet Kristi.
-Kristii,motra jote, e dashura imee Miaaaa eshteee gjalle .
-He doktor si eshte ajo ??-hidhet Kristi i gezuar.
-Ajo eshte jashte mase mire parametrat i jane normalizuar.
-Mundemi ta takojme??
-Patjeter vetem mos e lodhni shume.
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Adventure"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍