Xhoni's Pov'
Kishin kaluar 3 muaj. 3 muaj pa ate. 3 muaj pa degjuar zerin e saj. 3 muaj pa e prekur. 3 muaj pa i ndjere aromen. Ne keto 3 muaj prisja per nje mesazh por asgje .
Mia ishte i vetmi njeri qe fliste me ate . Nga ato qe me thoshte Mia,ajo nuk ishte interesuar nje here te vetme per mua.
Valle me kishte harruar?
Por nqs ajo me kishte harruar,perse dashuria ime drejt saj shtohej dita dites?.
Nuk kam pasur guxim ti shkruaj vetem sepse kisha frike nga pergjigjet qe ajo do me jepte.Ana's Pov'
Mia me ishte lutur te shkoja ne Shqiperi pasi ditelindja e saj po afronte dhe donte qe une te isha e pranishme pasi ajo bente 19 vjec.
Epo do i marr parasysh te gjitha edhe do shkoj tek Mia .Ne fund te fundit nuk mund ta le vetem motren time. Ishim duke biseduar me shoqen time Elisaveten .
-Kam vendosur te kthehem ne Shqiperi per ditelindjen e Mias.
-Por Ana po sikur te jete Xhoni??!
-Do jete sigurisht ,por ai me ka harruar tashme kane kaluar 3 muaj dhe nuk kam marre asnje mesazh nga ai.
-Po ti Ana e ke harruar ??!
-Nuk jam perpjekur asnjehere ta nxjer nga zemra apo mendimet e mia .
-Ana po sikur te vij edhe une ne Shqiperi me ty si thua??
-Vertet do doje??
-Po madje kam shume kohe pa shkuar do me pelqente.
-Ne rregull u tha u be neser do nisemi.Xhastin's Pov'
Pas 3 ditesh eshte ditelindja e Mias. Jam shume nervoz.Nuk di se cfare dhurate ti bej.
Po dhurata me e bukur qe mund te kete ajo jam une.
Xhastin mblidhe veten nuk eshte koha per te lavderuar veten duhet ti bej Mias dicka teper te vecante dhe te bukur. Por cfare ti bej?
Po marr njehere Xhonin ne telefon
-O vllai ku je?
-Ne shpi zemra ca deshe?
-Dua te me ndihmosh per dicka.
-Xhastinn.....-shfryn i lodhur.
-Dua te me japesh nje mendim cfare ti bej Mias dhurate per ditëlindje.
-Takohemi per 1 ore tek lokali yne.
-Shpresoj te mos me zhgenjesh Xhoni.😂Xhoni's Pov'
U nisa per te takuar Xhastin jo me ndonje deshire teper te madhe. Shoh qe tek lokali ishte Eni me Andrean ,shkoj i pershendes.
-Ckemi si jeni?
-O Xhoni si je ti? -pyet Eni.
-Mundohemi te jetojm.
-H zemra se kalon-tha Andrea
U buzeqesha dhe u largova prej tyre. Shkoj ulem tek tavolina per te pritur Xhastin.
Dhe ja me ne fund Romeo yne erdhi.
-Mireserdhe Romeo-i thashe gjithe ironi.
-Ore lere Romeon atje ku eshte po me jep nje ide.
-Ca te thote zemra jote ty?
-Nuk te thirra kot Xhoni po mendo.
-Si thua per nje tufe te madhe me trendafila.
-Teper e zakonshme.
-Po nje kuti te madhe me embelsira dhe trendafila.
-Si dhurat per 8 marsin.
-Xhastin me lodhe merre beji nje udhetim jashte shtetit ne Paris mundesisht .
-Sapo me dhe nje ide gjeniale .Rrofsh vllai im.
-Pse ne Paris do e cosh vertet?
-Do e coj ne nje vend qe do e bej te ndihet si ne Paris.
-A shejtan a shejtan .
Aty fillojme dhe qeshim te dy .
Kur ishim duke hipur secili ne makine te vet Xhastin ndaloi para meje e me tha.
-Me tha Mia qe neser vjen Ana nga Italia mendova se doje ta dije.
Zemra gati sa spo me pushonte.Me te vertet do te vinte ,por si do i dilja perpara.Te nesermen.
Shqiperi.
Ishte ora 09:30. Kishin kaluar 3 muaj qe kur kisha qene per here te fundit ne kete aeroport duke pritur ardhjen e nje njeriu te vetem ,por ai nuk erdhi kurre.
-Ana do shkojme tek makina?!-ishte zeri i Elisavetes qe me shkeputi nga ato mendime.
-Po shkojm i kam lajmeruar te ma sjellin makinen para 2 oresh.
Fusim bagazhet ne makine dhe nisemi drejt shtepise time.
Ashtu e perhumbur ne mendime nuk e vura re qe nje makine erdhi drejt meje e per pak u perplasem.
Dal nga makina shume e inatosur dhe shkoj qe ti bertas shoferit tek makina.
-Ti idiot ku i ke syte,per pak mund te kishim humbur jeten si ti edhe ne.
Xhami makines hapet ngadale kur cte shoh Xhoni qendronte perpara meje.Zemra filloi te rrihte si e cmendur. Trupi mu drodh.
-Xhoni-fola me ze te ulet qe vetem une e degjova.
Syte e tij me shikonin me aq dashuri dhe me aq mall .
-Ana ti erdhe -me tha dhe nje lot i rreshkiti nga syte.
Ai hapi deren e makines por une u largova shpejt duke u futur brenda makines time dhe duke ikur me shpejtesi dhe duke e lene ate mbrapa.
-Ana edhe ti me do ende dhe do ta vertetoj kete-thote Xhoni i vendosur dhe shkon drejt makines se tij.
Ana Xhoni ishte ai??-pyet Elisaveta.
Ndaloj makinen hap xhamin per pak ajer.
-Ai ishte Eliss ,ai ishte.
-Po tani Ana cfare do te ndodhi?
-Asgje nuk do te ndodhi .Ai ka jeten e tij une timen .
Do jemi sic ishim ne fillim per njeri tjetrin ASGJE.
Me dhimbte shpirti tek i thoja ato fjale por ndihesha e tradhetuar.
Doja thjesht te shkoja ne shtepi te clodhesha dhe te takoja Mian mbasdite.
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Adventure"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍