Part 46

166 10 0
                                    


Xhastin's Pov'
Tek e shikoja qe kercente kishte strukur koken tek kraharori im si ata femijet e pafajshem dashurohesha cdo dite e me shume me te.
-Xhastin...-degjohet zeri i saj qe me shkeputi nga ato mendime.
-Me thuaj zemer.-dhe syte e mij ndeshen syte e saj blu te vetmit qe me falnin ngrohtesi .
Ajo me perqafon .
E perqafova me gjithe forcen time,ndjeja qe ajo te me perqafonte ne kete menyre.
-Xhastin a mund te rri keshtu gjithmone?
-Keshtu si zemer?
-Keshtu perqafuar ne krahet e tu?
-Mund te rrish gjithe jeten tende vogelushja ime une jam i joti.
Po e shikoja me nje dashuri te madhe.
Nuk prita por iu turra buzeve te saj me nje deshire aq te madhe,sikur me jepnin jete .
Mia filloi te ma kthente puthjen . Duart e saj shkuan tek floket e mia duke i shpupuritur ato ,ajo nuk e dinte por kjo levizje e saj mua me pelqente teper.
Nje zile telefoni degjohet dhe na nderpret ate moment te bukur😂.

Xhoni's Pov'
Ana ishte larguar nga shtepia ime dhe ja ndjeja mungesen keshtucqe vendos ta mar ne telefon.
-Xhoni??
-Anaa,dua te te takoj.
-Xhoni ne para disa oresh ishim bashk.
-Mua me eshte dukur nje perjetesi por eja qe tani se po me mungon.
-Xhoniiiiiiiii.
-Te lutem!
-Ok per 20 min jam gati .
-Do vij te te marr une.
-Ufff Xhoni. Te urrej !
-Une me shume se ty dashuri.
Porosita ushqim ne nje restorant qe bente gatime shtepie dhe ata i sollen per 10 min .
I sistemova neper vende dhe u nisa te merrja Anen . I thashe Anes qe do te gatuaj une por nuk mund ta zhgenjeja😂.

Ana's Pov'
O zot ai djale eshte me te vertete i cmendur . Faktikisht as une nuk rri dot larg tij. Me eshte bere si droge aroma e tij.
Kisha veshur nje fund lekure pas trupit ,nje crop top te bardhe,xhakete lekure  siper,cisme te shkurtra lekure , floket leshuar ,hodha parfumin tim dhe dal nga shtepia.
Shoh qe Xhoni me hodhi nje shikim si ndonje luan kur shikon prene e tij.
Hap deren dhe futem ne makine.
-Praa...-por nuk e perfundova dot fjalen pasi buzet e Xhonit ishin mbi te miat. Ishte nje puthje plot pasion dhe egersi.
Xhoni shkeputet nga une duke me pare me ata syte e tij qe ishin me jeshil se kurre.
-Zemer nuk e dija qe buzet e tua do kishin ate shijen qe mua me mungonte prej kohesh.
Ndjeva qe u skuqa nga veprimi i tij.
Pas 25 min ishim tek shtepia e Xhonit .
Hyjme tek shtepia dhe heq xhaketen qe mbaja veshur.
-Ana zemer ,cfare eshte ajo qe ke veshur?
-Mos duhet te te merrja leje?
-Zemer po perpiqem ta mbaj veten keshtu si je veshur,se po ma heq trurin.
-Praaa cfare ke gatuar ??-U perpoqa te ndroja teme.

Mia's Pov'
Mallkuar qofte ajo telefonate qe na prishi momentin,kisha kaq kohe qe nuk rrija vetem me Xhastin. Tani un vetem rri me Xhastin por e kam fjalen tek... e kuptoni vet ju.😅
-Mia me vjen keq duhet te iki .
-Pseee ku do shkosh? A nuk do e kalonim bashke kte nate? -u merzita.
-Do te te le ne shtepi pastaj do iki.-me tha teksa me puthi ne koke.
-Shkoj vete-i thashe gjithe nerva.
-Vogelushe te lutem!
Hipi ne makine dhe nisemi ,por Xhastin ndryshoi drejtim nuk po shkonim ne shtepi.
-Xhastin rruga per shtepi eshte nga ana tjeter.
-Une nuk thashe qe do te shkonim direkt ne shtepi -me pa me nje buzeqeshje triumfuese.
Pas disa minutash arrijme ne nje vend te larget ku ndodhej nje shtepi e vogel si ne perralla .
-Ku jemi ketu ??-e pyeta por nuk mora pergjigje.
-Eja shkojme brenda .-me kapi perdore dhe u futem brenda.
Ishte nje mrekulli . Gjithcka ishte kaq e bukur shtepia ishte kthyer e gjitha ne nje vend romantik.
Me qirinj ndezur ,me petale trendafili ,nje tryeze e vogel me ushqime te shume llojshme.
-Mia-ishte zeri i Xhastin qe me shkeputi nga ai moment.
Kthehem dhe shoh Xhastin te ulur ne gjunje duke mbajtur doren time.
-Ohh Xhastin.🥺🥺
-Mia ...ti e di sa shume te dua,ti e di qe une pa ty skam jete ,ti e di qe je dashuria ime e pare dhe e fundit,nuk do i kerkoja Zotit me shume nga ckam tani.
Mu mbushen syte me lot nga fjalet e tij.
-Asgje nuk do te me gezonte me shume Mia sesa te kishim ndonje Xhastin te vogel ose ndonje Mia te vogel.
Mia a do qe ta ndash pjesen e mbetur te jetes me mua?
Isha kaq e emocionuar .
-Po dua-thashe mes lotesh. Te duaa.

Xhastin's Pov'
Ajo tha po . Zot faleminderit per kete dite .
I puth doren Mias dhe me pas e puth ne balle .Ajo ishte lumturia ime ,e vetmja qe me falte jete.
U ulem qe te shijonim darken. Here pas here i hidhja Mias shikime teksa ajo hante. Kisha boten ne duart e mia. Shoh qe ishte bere pak pis tek cepi i buzes dhe cohem shkoj drejt saj.
Ajo u tremb pak pasi ishte perqendruar tek ushqimi.
Shkoj dhe ulem perballe saj . Vendos doren tek fytyra e saj dhe ajo mbyll syte e puth tek cepi buzes duke i hequr kremin qe kishte ngelur atje.
Ajo me buzeqeshi nuk e di por nuk durova dhe e putha perseri ,ajo filloi te me pergjigjej .
Kisha frike se ajo ndjente rrahjet e zemres time qe ishin shpejtuar ,por isha une ai qe ndjeva rrahjet e zemres se saj te sinkronizoheshin me te miat.
Ajo me kafshoi pak tek buza e poshtme dhe une buzeqesha. E ndjeja qe sot do te ndodhte ajo qe kishim kohe qe e prisnim dhe mua me kishte marre malli per trupin dhe aromen e saj.c

BITS OF LIFEWhere stories live. Discover now