Xhastin's Pov'
Mezi prisja qe te iknin keto 2 dite qe me ne fund te kthehesha ne Shqiperi.
Duke u rehatuar tek karrigia ime e zyres shoh ekranin e telefonit tek ndizet .
Mendova se ishte nga Mia dhe e mora telefonin me nxitim,hap mesazhet dhe ndjej te me kthehet bota permbys nga ato qe shoh.Mia ime ulur ne tavoline me njerin nga miqte e mi dhe ai kishte kapur duart e saj .
Nje hije acarimi me mbulon syte fillova te shkaterroja cdo gje qe me dilte perpara. Pas pak castesh zyra ishte kthyer ne nje kosh plehrash.
Im ate hyn ne zyre duke bertitur.
-Xhastin cfare je duke beree keshtu???
-Jo tani babi jo tanii.
Dal jashte dhe i them sekretares te me priste bileten per udhetimin e pare qe ishte per Shqiperi.
-Biri im ka ndodhur gje??-me pyet babi i shqetesuar.
-Nuk e di babi ,nuk mund te arsyetoj .Si mundi ajo te ma bente kete??!!
-Xhastin ,biri im degjo nuk e di cfare ka ndodhur por,lere ate te shpjegohet .Ajo te do biri im dhe ti e do shume.Mos bej asnje veprim te nxituar ose ke per ta humbur pergjithmone .
Teksa vozisja makinen drejt aeroportit mendime nga me te ndryshmet me kalonin neper mendje. Cfare mund te kishte ndodhur valle?Perse ata te dy ishin duke kapur duart e njeri tjetrit? Perse pikerisht Isaa mi dergoi ato foto? O zot do luaj mendsh.
Degjohet thirrja per Shqiperi .Nisem drejt sportelit bej te gjitha veprimet e nevojshme dhe jam gati per te degjuar nje shpjegim .Mia's Pov'
Nuk kisha folur gjithe diten me Xhastin. E telefonoja por me dilte jashte sherbimit. Shpresoj qe te jete mire. Sa do doja te flisja me te sot per ate qe ndodhi per ato qe me tha Geri. Do ndihesha teper e lehtesuar sikur ai te me jepte ndonje keshille.Isa's Pov'
Xhastin i kishte lexuar mesazhet por sme kishte kthyer pergjigje kjo do te thote qe ai i ka lexuar mesazhet. E di qe e do shume Mian por xhelozia per te e verbon fare keshtu qe besoj se do jete nisur .
E dashur Mia shpresoj te jesh gati per ate qe te pret.Xhoni's Pov'
Mendova te merrja Anen ne telefon kisha gjithe diten qe nuk degjoja zerin e saj te embel.
-Pershendetje,a jeni ju vajza me e embel ne rruzullin tokesor dhe njekohesisht e dashura ime.
-Hahaha zemra ime .
-Me mungon si dreqi vogelushe si thua takohemi me von?
-Ne rregull por me pare do kalojme nga Mia nuk mu duk fort ne terezi sot.
-Ne rregull zemer.Shihemi.
Mendoj qe me te vertet sa te jet Mia une do kaloj ne plan te dyte😒.Ana's Pov'
U takova me Xhonin dhe po shkonim tek Mia .Mu duk teper e shqetesuar sot por sa her e pyesja nuk me thoshte asnje ,thjesht me nderronte teme .
Arritem tek shtepia e saj. Hyjme brenda me Xhonin .
Nje grua pak e moshuar na tregoi se Mia nuk kishte dale nga dhoma e saj qe kur u kthye nga shkolla.
Trokas tek dera e dhomes se saj.
Mia:-Kushdo qofsh mos hyr.
-As une Mia??!
-Ana ti qenke???
Zbret nga krevati dhe vjen me perqafon fort.
-Hej cfare kee??-e pyes e shqetesuar.
-Kam gjithe diten pa folur me Xhastin.-thote ajo dhe i rreshkasin disa lot.
-E perse dashke te flasesh me mua??-Xhastin hyn ne dhome.
Mias filluan ti shkelqenin syte dhe lotet ne syte e saj dukeshin si kristale te veckel .Xhastin's Pov'
Ajo ishte duke qare .Mbase mendonte se ishte fajtore por shkelqimi ne syte e saj beri qe tek une te thyheshin te gjitha mendimet qe kisha krijuar rruges.
Ajo vjen drejt meje edhe me perqafon. Nuk mund te mbaja akoma inat edhe mos tja ktheja perqafimin.
Ajo ishte Mia ime . Vetem e imja.
Mia:-Me kishte marre malli shume.
-Edhe mua zemer.
-Mos ik me te lutem ,te dua afer meje gjithmone.
Ajo filloi te qante cdo sekonde e me shume ,kisha nevoje te bisedoja me te.
I kerkova Anes dhe Xhonit te na linin vetem qe te mund te flisja me Mian.
-Shhh mos qaj jam une ketu.
-Xhastin te dua shume.
-Mia cfare ka ndodhur perse ben keshtu??!
-Xhastin po ti sikur do vije per disa dite cne qe erdhe sot??
-Mbarova punet shpejt dhe thashe te te beja nje surprize.
Ajo me perqafon si nje femije i lumtur.
Pasi ishte qetesuar vendos ti them arsyen e vertete per te cilen isha nisur.
-Mia me duhet te te them dicka.
-Me thuaj.
Nxjer telefonin dhe filloj ti tregoj fotot me Gerin .
Ajo ngeli nuk po fliste asnje fjale .
-Atehere Mia po pres nje shpjegim per keto qe duken ne foto.
-Uff zemer per kete jam perpjekur te te kontaktoj gjithe diten se nuk po mundesha ta perballoja dot.
Zemra filloi ti shpjetonte rrahjet e saj .Cfare po nenkuptonte Mia me ato fjale? Mos valle ato qe kisha menduar ishin te verteta?
-Cfare te me thoje Mia?-zeri im doli teper i pasigurt.
-Geri me mori ne telefon dhe me tha qe duhet te flisnim.Shkova e takova dhe ai filloi te me shprehte ndjenjat e tij per Anen.
Prit e degjova mire tha per Anen.
-Per Anen ??-e pyes per te qene me i sigurt.
-Po per Anen.Edhe me kerkoi qe une te beja dicka per ti lidhur meqenese kemi qene shoke femijerie bashke . Por kam gjithe diten qe e mendoj kete gje doja dike qe te shprehesha.Fillon te derdhi lot perseri. Nuk mund ta shpjegoj sa i lumtur isha ne ato momente . Duke qendruar me Mian ne perqafim dicka me kaloi neper mend :"Si ka mundesi qe Geri ka ndjenja per Anen,kur ne kemi bere ate betimin ne shoqeri qe sduhet tja hedhim syte te dashures se shokut per asnje arsye.Si mundi tja bente ai kete Xhonit?
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Adventure"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍