Mia's Pov'
Kisha pire aq shume saqe po me rrotullohej e gjithe bota , po me merreshin kembet ,po me perzihej nga gjithe ajo pije.
Nuk po duroja me te qendroja doja thjesht te ikja dhe te flija.Xhastin's Pov'
Mia kishte pire jashte mase shume shkova drejt saj qe ta merrja ta ulja tek vendi i saj pasi vete nuk mundej sepse i merreshin kembet. Sapo i kap doren ajo thjesht leshohet ne krahet e mi pa ndjenja .
Zemra filloi te me rrihte jashte normales te gjithe u mblodhen rreth nesh po iu bertita te hapeshin pasi asaj i duhej ajer .
E marr ne krah e vendos tek makina dhe nisem per spital. -E vogla ime cfare bere keshtu?Ana's Pov '
Isha teper e shqetesuar per gjendjen e Mias. Po ashtu as Isen, as Enin nuk e mbante vendi.
Vendosem te shkonim edhe ne në spital.
Xhoni:-Mendoj qe me mire te shkojme ne shtepi pasi Mia do behet mire se thjesht i ka rene te fiket nga pija nuk ka asnje gje per tu shqetesuar.
-E si mund te jemi rehat pas kesaj ne ?? -pyet Isa.
-Xhastin do te na lajmeroje sapo te zgjohet .U futem neper makina besoj se aq ishte edhe ajo mbremje .
Gjate rruges e kisha mendjen tek Mia si ishte a ishte permendur.
Nga mendimet me shkeput mesazhi qe vjen ne telefonine Xhonit. Xhastin kishte derguar nje foto me Mian ku me shkruante se ajo ishte mire dhe vetem i duhej pak gjume.
Xhoni:-Atehere meqenese Mia eshte mire si thua shkojme nga shtepia ime?!!
-Sbesoj se eshte ide e mire Xhoni.
-He tani mos me kundershto te pakten sot.
-E ne rregull shkojme.Futemi tek appartamenti i Xhonit ishte nje apartament fiks per adoleshent por teper komod dhe i rehatshem per me teper Xhoni ishte i rregullt .
Shkoj te ballkoni i cili kishte nje pamje teper te bukur te qytetit.
Ndjej qe Xhoni me rrethon belin me krahet e tij te mirefromuar ne palester dhe me leshon nje puthje ne qafe , u drodha nga ajo puthje .
Pastaj ai me ktheu nga vetja dhe papritur buzet e tij ishin mbi te miat . Cdo puthje e tij nga momenti ne moment behej me e thelle e me e eger edhe une po ja ktheja puthjen.
Dukej sikur te dy kerkonim dicka nga njeri tjetri. Shkeputemi kur ndjejme nevojen per ajer.
-Xhoni uneee....
-Shhhh engjell te premtoj qe nuk do te te lendoj.
Xhoni filloi te hiqte kemishen e tij duke nxjere ne pah trupin e tij te palestruar. Pas pak castesh ishim te dy te zhveshur edhe kjo nate shenoi naten e dashurise tone.
Xhastin's Pov'
Isha teper i shqetesuar per Mian ajo kurre nuk ishte dehur ne ate menyre.
Shoh doktorin teksa del nga dhoma e saj.
-Doktor si eshte ajo ?
- Eshte ne gjendje normale sapo i beme disa qetesues edhe eshte nen efektin e tyre ka mundesi te zgjohet neser ne mengjes.
-Shume faleminderit,mund te hyj brenda ta shoh?
-Po patjeter .
Futem brenda dhe shoh te voglen time ne ate shtrat spitali.Ajo ishte e vetmja gje e bukur ne ate dhome me mure te bardha qe te falnin ftohtesi.
Isha duke i perkedhelur kacurrelat e saj te cilat i adhuroja aq shume por me kujdesin me te madh sepse kisha frike se mos ajo zgjohej .
Marr karrigen dhe ulem afer krevatit te saj. I shkruaj Xhonit nje mesazh qe Mia ishte me mire qe te lajmeronte Anen.
Duke e veshtruar Mian sesa qete qe flinte me zuri gjumi edhe mua krah saj.
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Pertualangan"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍