Xhastin's Pov'
Kishte kalur dy muaj Mia dhe Ana ishin permirsuar plaga u ishte mbyllur dhe mund te them se po fillonim ti ktheheshim jetes ton te meparshme , keto dy muaj i jam perkushtuar Mias me gjith qenjen time dhe do vazhdoj te kujdesem per te vetmen time .Mia's Pov'
Me ne fund plaga ishte mbyllur ndihesha shum me mire dhe mund te levizja si me pare . Sot e kam lene te takohem me Xhastin ne "Parisin " ton , behem gati shpejt e shpejt, vesh nje pale aklete FILA te bardha , nje bluze te bardhe me meng te shkrurtra pak e lirshme dhe xhinse te zeza pas trupit dal nga shpija dhe Xhastin ishte para deres time tek sa po me priste brenda ne makin .Xhastin's Pov'
Kthej koken nga xhami ishte Mia po me veshtronte e po buzeqeshte , dal nga makina e perqafoj fortt dhe e puth , kisha nevoj ta beja kete
-Eja zemer -i kap doren dhe e terheq lehtesisht drejt makines
-Zemer ku do shkojm ??
-Tek "Parisi" jon , kam pergatitur nje supriz per ty !
-Suprizzz , mmmm cfar suprizee?
-Nuk ta them , po ta thashe nuk quhet suprize .
-Heee tani ma thuaj po plas nga kureshtja , cfar suprize ?
-Miaaa mos e zgjat .
-Ok ok .Ana's Pov'
Kisha dy muaj qe rija tek shpia e Xhonit tashme isha sheruar dhe kishte ardhur koha te kthehesha ne shpin time se dhe Eliss ishte vetem
-Xhoni zemer , i sistemova ne valixhe te gjitha gjerat e mija .
-Kaq shpejtt? - u shpreh me nje ze te merzitur
-Zemer mos u merzit , as un nuk dua te iki nga ty por tashme u sherova dhe nuk mund te qendroj me ketu duhet te shkoj ne shpin time me pret Eliss .
-Ke te drejt zemer po mos mendo se do shpetosh nga un , do me kesh nga pas si hije .
Qeshem te dy u perqafuam dhe u puthem rreth 5 min me pas u nisem drejt shtepis time , gjat rruges po mendoja per gjithe ato qe na ndodhen para dy muajsh gjithcka ka kaluar por me duket si nje makth , Isen e falem cdo njeri e meriton nje mundesi te dyte pavarsisht gjithckaje dhe ajo e meritonte nje mundesi per te nisur nje jete te re , ajo u martua me Antonin dhe u nisen drejt Italis.Para nje muaji dasma e Antonit dhe Ises .
Ishte organizuar nje dasme shum e madhe ne nje rezidence te madhe ishin te pranishem te gjithe madje dhe Ana me Mian , Isa dukej shum e lumtur kur kryetari i bashkise i shpalli burre e grua dhe Antoni e mer me lehtesi ne vallzim , dukej shum e bukur me fustanin si princesh me dantell dhe i ngusht nga larte dhe i hapur nga poshte me nje cope mendafshi te bardhe , dasma zgjati der ne oret e para te mengjesit pas dy ditesh Antoni dhe Isa largohen nga shqiperia drejt Italis .Ana's Pov'
Ndersa per sa i perket Gerit dhe ai u largua nuk e dim se per ku u nis por me vjen mire qe e kuptoi gabimin e tij por ne nje koh me vjen dhe keq sepse ngeli vete dhe vetmia e vret njeriun , por shpresoj qe ta gjeje dhe ai dashurin e jetes se tij , ndersa Andrea me Enin po beheshin gati te shkonin me pushime ne nje vend me bore , shkonin kaq shum bashke dhe binin gjithmon ne nje mendje me njeri tjetrin , jane shpirti binjak i njeri tjetrit , ndersa per Mian skam cfar te them eshte me e lumtur se kurr pran Xhastin dhe pse eshte pak tekanjoze dhe rebele ai djale e do shume , nderkoh Elisaveta vazhdon grindjet me vellain e Mias Kristin ata te dy akoma se kan kuptuar qe kane rene brenda me njeri tjetrin , kur do vije dita ta shikoj dhe un vellain tim te dashuruar pas nje vajze dhe jo pas puneve , vellai im u largua per ne Itali por me premtoi se do vinte perseri shum shpejt , vjen rradha tek un jam shum e lumtur pran Xhonit tim gjithcka qe dua nga jeta eshte vetem ai .Xhoni's Pov'
Aritem tek shpia e Anes po ajo ishte perhumbur ne mendime sa dua ta di cfar po mendon
-Ana zemer aritem .- zbritem nga makina e ndihmova te fuste gjerat brenda dhe e rrethova me duart e mija belin e saj dhe po e puthja ne gjith fytyren
-Xhoni mjaft po me mer frymen 😅
-Prit moj se nuk ngopem dot me ty 😛
-Xhoniii😌
- Ok te lashe , sonte beheu gati do dalim per darke te dy 😉
-Vertettt ? shkojm tek shpia jote?
-Tek shpia ime ? Pa shiko perversja ime e vogel 😂😁
- Xhoniii se kisha per ate por dua te gatuash ti per mua 😜
-Po un te kam gatuar gjith kete kohe 😋
-Ha ha ha na shkrive Xhoni te dy e dim qe ato ishin gatimet e Mias , Enit dhe Elisavetes 😒
-Ok okk me zbulove 😂 engjell behu gati se do provosh darken me te mir .
-Se ve ne dyshim 😅😋.Mia's Pov'
Tashme ishim ne taracen e nderteses Xhastin me la serisht pa fjale kishte pergatitur kaq shum gjera me sakt i kishte blere 😅 kishte milka , antipasta dhe leng frutash keto ndodheshin mbi nje tavolin te vogel me kemza jo shum te gjata pran tyre ndodheshin dy jastike te mbedhenj ngjyr te kuqe dhe drita te vogla qe ndrinin emblesisht vendin ku ishim ulur , pasi mbarojm se ngreni cohemi ne vallzim , vetem ne te dy me ate pamje prallore , me ate atmosfer romantike , ne ate melodi te leht tek perplaseshin sy tane dhe tek tuk dhe buzet😜 ishim vetem ne te dy tek na ndricohej fytyra nga dritat ishte ndjesia me e bukur duke patur dhe miliarda yje siper nesh.
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Aventura"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍