Part 9

237 14 0
                                    


Xhoni's Pov'
Nuk e dija qe miku im paska qene kaq romantik duhet ta pranoj qe e do shume Mian.
Po vija re qe Ana ishte e vetmja qe lumturohej per shoqen e saj.
I afrohem dhe ndjej trupin e saj qe dridhet.
-Vogelushe si thua cohemi dhe ne?
-Po Xhoni sigurisht.
Shume çifte u ngriten se bashku me ne per te kercyer nje vals .
Vendos duart tek beli i Anes dhe ajo kalon automatikisht duart e saj te holla drejt shpatullave te mia. Me pelqeu ajo prekje e saj .
Teksa po kercenim valsin e pyes:
-Atehere Ana kushedi sa xheloz duhet te jete i dashuri jot per kete bukuri qe po kercen me mua tani??
-Je shum funny por nuk kam te dashur .
Me habiti pergjigja e saj nje vajz si ajo nuk kishte te dashur .
-Po ai qe ke pasur besoj se do ket qen shum xheloz per ty ndaj jeni ndare ?( o zot cfare pyetje idiote ishte kjo)
-Jo Xhoni jo nuk kam pasur asnjehere te dashur.
Tani me la fare pa fjale.
Ne sfond vendoset nje tango.
E shoh njeher Anen ne sy dhe pasi mora aprovimin e saj filluam te kercenim nje tango si 2 balerine jo profesionist po aty aty😂.
Shoh nga larg Mian qe perqafonte Xhastin dhe te dy shikonin drejt nesh.
Ne momentin e fundit i le Anes nje puthje ne qafe. Ajo u habit nga reagimi im.

Ana's Pov'
Ne fund te tangos ndjej dy buze te nxehta ne pjesen e qafes. U ndjeva shume ne siklet nga ai veprim i Xhonit .
-Perse e bere ate?
-Sepse keshtu e ndjeva.
E gjithe salla shpertheu ne duartrokitje dhe fishkellima .
Xhoni:-'Eja ulemi perpara se te rrah nonjerin nga keta te urriturit sot .
-E perse nuk e ke per detyre -i thash - fundja ne sjemi asgje bashke.
Bera te ikja para por Xhoni me kapi doren dhe me perplasi me trupin e tij me afroi aq shume saqe frymemarrja e tij perplasej te buzet e mia.
Ne fragment sekondi ai me puth une nuk po reagoja me pas ai me kafshon dhe une detyrohem tja kthej puthjen.

Xhoni's Pov'
Nuk doja qe te shkeputesha nga ajo puthje ishte si dicka qe kishte kohe qe me mungonte ,por per cudi edhe ajo po ma kthente puthjen.
Ahh moj vajz ca po me ben keshtu.

Ndalojm kur e kuptojm qe kemi nevoje per ajer ajo po me shikonte me ata syte e saj te shnderitshem por edhe te frikesuar pasi une i mora puthjen e saj te pare, aty e perqafoj per ti falur nje ndjenje sigurie.
Doja qe ajo ta dinte qe mua me kishte prane.
I afrohem e i peshperis tek veshi .
-Ishte puthja më me ndjenje ne gjithe jeten time.
Ajo po me shikonte me nje buzeqeshje .
Drejtohemi drejt tavolines tone ku te gjithe me syte e tyre po kerkonin nje shpjegim prej nesh dhe
Pergjigjia ime ishte :-Thjesht ndodhi..

Mia's Pov'
E dija qe ata te dy kishin nje fare pelqimi per njeri tjetrin edhe pse asnjeri nga ata nuk e shfaqte.Por le te themi qe Xhoni u tregua teper i shkathet qe i mori vajzes puthjen e pare pa i propozuar akoma.Epo ndjenja jane te shkretat ndaj them se i falet .
Degjoj qe DJ vendosi Vallen e Tropojes.
-Me ne fund -thashe - pak atmosfere shqiptare ne nje ballo te merzitshme.
Kam kercyer cdo valle te mundeshme ate mbremje .
E kam shijuar nga fillimi deri ne fund ate ballo fundviti. Do thoni ju po pse , po ja kisha shoqerin time si vajzat dhe djemt ,kisha njeriun qe dua me shume ne kete bote .
Do doja qe cdo dite e imja te ishte si kjo e sotmja.

BITS OF LIFEWhere stories live. Discover now