Part 22

174 10 0
                                    

Isa's Pov'
Po ndihesha shum e lenduar e zhgenjyer dhe e tradhtuar , duhet te flas patjeter me Xhastin ai sdo me besoje sepse i beson verberisht Mias prandaj duhet te gjej prova , jam shum e sigurt qe ata do takohen prap duhet te jem e kujdesshme dhe ti kem nenvezhgim , akoma nuk me besohet kjo , si ma bene mua kete ne nje ane i dashuri ne anen tjeter shoqja e ngushte , do ta paguani shtrenjt kete qe te dy.

Eni's Pov'
Isa po me dukej shum e shqetsuar qe kur kish ardhur ne shkolle sillej ne menyr te çuditshme, rinte gjith nerva dhe te kthente pergjigje shkurt vendosa ta pyes cfar kishte
-Hey Isa ndihesh mir ka ndodhur gje ?
-Jo Eni nuk ka ndodhur gje ende jo por shum shpejt do ndodhin shum gjera te bukura .

Mia's Pov'
Nuk e di cfar ka kjo Isa me shikon vazhdimisht me inat, flet me ironi , pas cdo fjale qe thote me shikon mua nuk e di si e ka punen por po me acaron vertet .

Ana's Pov'
Isha shum ne ankth ajo ndjesia e keqe sa vinte dhe po shtohej dicka me shterngonte kraharorin dhe sme linte te merja frym o zot te lutem mos te ndodhe dicka e keqe .

Mia's Pov'
Nuk isha e perqendruar ne mesim mendja me rinte tek Xhastin cfar po ben vall sa me ka mare malli sikur ta kisha pran tani ta perqafoja dhe te ndjeja ate aromen e tij , por nga nje ane mendjen e kisha dhe tek ato qe me tha Geri si mund te me kerkoje ate gje ai nuk e di domethene .

Geri's Pov'
Mendja po me rinte tek biseda me Mian nuk mund te dorzohesha kaq lehte duhet te beja gjithcka per ta fituar Anen me vjen shum keq Xhoni por ne lufte dhe ne dashuri lejohen te gjitha .
Vendosa ti shkruaj Mias dhe te bisedonim dhe njeher ndoshta po te kemengulja do ta bindja
- Mia ckemi kur te mbarosh mesimin mund te vish tek lokali afer shkolles duhet te flasim
- Nqs do te flasesh per ate qe me the ne mengjes mos e mer mundimin kot se nuk behet
-Te lutem ne jemi shoke femijrie nuk te detyroj per asgje vet dua te flasim kam nevoj te flas me dike qe me kupton te lutem
- Ok pas mesimit do vi
-Ok po te pres.

Mia's Pov'
Me ne fund zilja per mbarimin e ores se 6 ra duhet te vija dhe njer tek lokali per tja hequr kete mendim nga koka Gerit sepse pasojat do ishin te renda nuk e imagjinoj dot cmund te ndodhte nqs e mer vesh Xhoni do behej nami .
U pershendeta me gocat dhe u drejtova per tek lokali .

Isa's Pov'
Mia u pershendet me ne dhe po merte rugen per tek lokali afer shkolles me siguri do takohej prap me Gerin , Enit dhe Anes ju nxora nje justifikim dhe ju vura ne ndjekje Mias u futa brenda ne lokal kisha te drejt ata ishin bashk u takuan perseri ne nje moment Geri i kap doren Mias dukeshin shum te perqendruar nuk mund ta humbisja kete rast nxora telefonin dhe ju bera shum foto kto ishin provat qe me duheshin per te te shkatruar para Xhastinit ,sot do dale fytyra jote e vertet Mia Agolli dhe Xhastin ka per ta kuptuar cfemer je, ne menyr fitimtare largohem nga lokali pa e kthyer koken pas.

Geri's Pov'
- Mia te lutem me kupto vet ti mund te me afrosh me Anen
-Geri ma lesho doren si mund te kerkosh dicka te tille- mu drejtua Mia me nje ton te acaruar
-E di ke te drejt qe nxehesh por ti je shpresa ime e vetme do ta dua me shum se Xhoni cfar ka ai me shum se mua
-Ai ka njerzillekun , ka besen , ka shoqerin ai asnjher nuk do ja vinte syrin te dashures se shokut kjo qe po ben ti eshte shum e ulet hiq dore sa pa u lenduar njeri qendro larg Anes se nqs Xhoni e mer vesh kete do te te vrase
-Nuk me intereson i kam mare parasysh te gjitha
-Si po ja ben Isas kete gje ?
Ke deshire te shkatrosh jeten e te gjithve?
Nuk mund ti ktheja pergjigje pyetjeve te Mias kish te drejt po un e kisha vendosur tashme skish kthim mbrapa.

Mia's Pov'
Geri spo me kthente pergjigje dukej qarte se spo ma vinte veshin per asgje u cova nga karigia me nerva dal nga lokali e revoltuar si mund te verbohet nje njeri kaq shum si ma kerkon njer kete gje , hipa ne makinen time e mora rugen per ne shpi e vetmja gje qe doja tani ishte te beja nje dush te nxeht te vishja pizhamet e mia e te flisja me Xhastin tim .

BITS OF LIFEWhere stories live. Discover now