Ana's Pov'
Me ne fund perkrah Xhonit tim ❤ isha kaq e lumtur , e dua kaq shume Mian ajo me rikthen buzeqeshjen .
-Mikja ime me ne fund po te qesh fytyra- me tha Elisavet duke me perqafuar fort .
Teksa po qeshnim me batutat e Mias degjoj nje ze shum acarus te drejtuar drejt meje
-Ana Kurti hiqi duart nga i dashuri tim - me bertiste Sara e acaruar
-Un sjam i dashuri jot un jam vetem i Ana Kurtit 😍-i tha Xhoni i vendosur .
Ajo ju afrua dhe e preku ne menyr perverse ne kraharor aty nervat nuk me mbajten me e gjuajta me kok me sa fuqi qe kisha duke e hedhur pertok .
-Degjo ketu femer e ulet mos te te shikoj me pran te dashurit tim ai eshte imi dhe tani e tutje sdo kete me force asnje te na ndaje dhe kur ta zbuloj se kush na ka bere te vuajm per kaq kohe athere do ja thyej turinjt me keq se te tuat - po flisja me nje ton te vendosur qetsia kishte mbizotrur dhe asnje nuk po mundej te fliste , Sara largohet me hunden qe i rrjedh gjak dhe ne vazhdojme festen tone .Mia's Pov'
Kjo eshte ditlindja me e bukur qe kam festuar ndonjher ka kercim muzik dram pak gjak 😂 jemi bere si telenovel
-Se kisha pare ndonjher Anen kshu - ju drejtova Xhastinit .
-As un jemi mesuar me ate vajzen e sjellshme dhe te ndrojtur .
-Me pelqen me shum kjo Ana duket me vetvetja
, me pelqeu shum kur e gjuajti ate kurven .
-Nuk quhesh vetvetja kur gjuan dike
-Domethene as ti nuk ishe vetvetja kur gjuajte Gerin apo jo Xhastin!? - tha Ana duke na dale perball ne ate moment
-Xhastin cfar po thote Ana ?
-Ana po thote kete Mia qe Xhastin gjuajti me grusht Gerin per Anen sepse e pa qe i kish kapur krahun Anes si shum po e mbron ky i dashuri yt shoqen tende - tha Isa duke na pare ne menyre ironike
-Mos fol budallalliqe Isa Anen e kam te dashuren e shokut te ngushte e vellait tim shoqja e ngushte e te shtrenjtes time
-Po Isa mos fol kot shko hidh vrer diku tjeter -i thashe tashme e acaruar .
-Eee mjaft me mesuat se cfar te bej mos me nevrikosni ndryshe do shkoj tja them Xhonit te gjithaa
-Te gjitha ??- pyet Ana e habitur
-Cfar do ndodhe kur ta mare vesh qe Geri do Anen dhe ju ja keni mbajtur te fshehte nuk do ju shikoje me me sy
-Ti nuk do ti tregosh asgje Xhonit
-Cfar nuk do me tregoje Xhastin ?
-Zemerr eja ikim tani se vajti shum von - fliste Ana duke u perkedhelur .
Dolem nga lokali hipem ne makina dhe po shkonim ne shpi pas gjysme ore ndosheshim para shpis time
-Naten e mir Xhastin i thashe duke e puthur forteee
-Naten e mire sheqerka ime ❤ po e ndiqja me sy sa u largua dhe u futa ne shpi im vella shkoji te coje Elisaan ne shpi besoj se do kthehet shpejt qe kshu bera nje dush dhe u shtriva.Elisaveta's Pov'
Ndodheshim para shpis se Anes as syte spo mi hidhte po ci duket vetja ketij
-Faleminderit qe me solle ne shpi
-Asgje - me tha me nje shikim miqsor futem brenda ne oborr dhe teksa ai largohet kthej e njer koken .Kristi's Pov'
Teksa po largohesha ajo ktheu koken e po me shikonte fillova te qeshja me veten sepse po me shikonte der sa i humba nga syte.Xhastin's Pov'
Shkoj ne shpi dhe shtrihem ne shtrat i derrmuar bej nje dush dhe shtrihem perseri duke me zene gjumi duke enderruar per Mian time sa e lumtur qe dukej sot si nje femij ❤❤.Isa's Pov'
Shkoj ne shpi e nevrikosur ne maksimum me duhej te mendoja nje plan me te mir kete her nje plan qe ti hiqja qafe njer e mir e per kete do me ndihmoje Mario .Eni's Pov' & Andrea Pov'
Ishim kaq te lumtur sebashku kishim ndaluar makinen ne nje pamje fantastike e po rinim te dy te perqafuar ishte kaq e bukur si enderr
-Eni jam e fat qe te kam ty❤
-Dhe un ty Andrea - dhe kshu perfundojm duke u puthur .Ana's Pov'
Tashme isha ne shpin e Xhonit po e puthja me mall te madh po mbushja mushkurit me aromen e tij e cila me ka munguar per kaq kohe , u bera perseri e tija trupat tane u bashkuan perseri me mall dhe pasion sa me kishte munguar shikimet e tij fjalet qe me peshperiste ne vesh nqs kjo eshte enderr ju lumtem mos me zgjoni .Xhoni's Pov'
Sa me kishte munguar , sot per here te pare pas kaq kohesh e ndjej veten se jam gjalle se fillova te jetoj perseri , sot pas kaq shum kohesh ndjej rrahjet e shpejta te zemres duke u bashkuar me rrahjet e Anes formonin nje tingull dashurie bashk me djersen qe na pikonte ne trup , dua ta bej timen gjithmon ti mbyll syte duke pare ate dhe kur ti hap te kem ate prane engjellin tim ❤😇 asnje sdo na ndaje me trendafili im 🌹 jeta jone do jete gjithmon kaq bukur do kete gjithmon kaq dashuri , ndjenj dhe pasion nuk do jemi me ti 👧dhe une👦 por do jemi ne te dy👫 , dhe kshu na ze gjumi te dy duke pare njeri tjetrin .
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Adventure"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍