Part 32

168 10 2
                                    


Mia's Pov'
Kjo dite ishte e paharrueshme per mua kisha te gjithe ata qe doja. Xhastin,Ana dhe vellain tim te dashur e cmund te kerkoja me shume ate ditee.
Por dicka me mundonte smund ta shikoja Anen teksa buzeqeshte si me zor vetem te me bente qefin mua.
Nuk e di kush e ftoi ate kurven Rozen ketu po kam per ta marre vesh shpejt.

Xhastin's Pov'
Duhet ti flisja Gerit qe te kontrollonte veprimet.
Cfare dreqin ishte duke bere ?
-Geri vjen pak te lutem??
-Po vllai erdha.
-Geri cfare dreqin mendon se po ben?-i bertas.
-Si cfare po bej Xhastin a kemi ardhur per te festuar-me thote me nje ironi.
-Ti e di shume mire ku e kam fjalen idiot.
-Ahhh po nqs e ke per Anen ,po Xhastin nuk do ndaloj deri sa ajo te jete e imja.
Aty me bien nervat dhe e godas ne fytyre me grusht.
-Ajo eshte femra e Xhonit idiot si mundesh tja hedhesh syte asaj?
-Xhastin cfare po ndodh ketu ?-ishte Ana.
-Asgje Ana .Mendova se Geri kishte pire po qenka me esëll sec duhet.
Cohem dhe futem brenda lokalit.

Ana's Pov'
Isha jashte duke folur ne telefon dhe degjoj disa zera qe sa vinin e beheshin me te eger.
Afrohem dhe shikoj Xhastin tek po i bertiste Gerit.
Ngela e shokuar teksa degjoja Gerin teksa thoshte qe sdo ndalonte deri sa te me bente te tijen.
Aty mu shfaq nje ndjenje neverie per te.

Xhoni's Pov'
Shoh Xhastin teksa hynte brenda teper i nevrikosur dhe Gerin pas tij me buzen e care gjithe gjak.
"Po cfare paska ndodhur me keta te dy?"
Sa shkoj te pyes Xhastin ,Mia merr mikrofonin edhe fillon te flasi.
-Faleminderit te gjitheve qe ma bete kete dite te paharrueshme .
-Por do doja te thoja dicka .Po sikur te luanim nje loje???
-Mia kur do te rritesh ??-thote Kristi.
-Vellacko po perpiqem te bej dicka une ketu te lutem mos fol.
-Atehere loja eshte keshtu te gjithe do lidhim syte me nje shami dhe do zgjedhim nga nje partner per te kercyer .Me pas kur te kapni partnerin qofte mashkull apo femer do hiqni shamine dhe do vallezoni bashke .U kuptuam???
-Sa loje koti.-tha Isa.
-Mua me duket interesante -tha Elisaveta .
-Te duken intersante lojrat e motres time-i thoshte Kristi me ironi .-besoj se duhet te kesh dhe ti mendje feminore si Mia.

Elisaveta's Pov'
Ai sapo me quajti femije,po kush mendon se eshte ai.
Megjithate duhet ta pranoj se eshte teper i bukur.
Por shume arogant dhe i pelqen vetja.

Mia's Pov'
-Te gjithe beni nje rreth dhe lidhni shamine rreth syve ,nuk dua hilee ne loje ju lutem.
-Rrotullohuni secili dhe kur ta ndjeni veten gati filloni te kerkoni nje partner.
Fillova te rrotullohesha dhe shpresoja te gjeja Xhastin .😂
Ndjej qe perplasem me nje trup te fuqishem, por qe dukej se nuk ishte Xhastin.
Heq shamine dhe shoh ,Zot qenka Xhoni.
Pas pak verej qe Ana ishte me Xhastin , Isa me Andrean,Eni me Gerin dhe Kristi me Elisen.
Me erdhi ne mendje nje ide fantastike.
-Xhoni me degjo cfare do bejme.
-Me thuaj e krisur cfare do te besh tani??
-Pusho idiot se po mundohem te te bashkoj te flasesh me Anen .
-Vertet Mia?? Je nje shoqe shume e mire.
-E di e di po pusho tani dhe hajt afrohemi afer tyre qe une te marr Xhastin dhe ti Anen.
Afrohemi drejt tyre .
-Epo ishte nje kenaqesi tu shikoja duke kercyer bashke po po e marr pak Xhastin. Dhe i lashe ata te dy duke kercyer. Epo te pakten tja vleje mundimi im.

Ana's Pov'
Kam per ta vrare Mian si ma beri kete gjee??
Tani qe duart e Xhonit ishin rreth belit tim dhe ndjeja syte e tij mbi mua . Kisha ulur koken sepse kisha frike ta shikoja ne sy. Ishim duke qendruar ne heshtje deri sa Xhoni foli.
-Ate dite te aeroporti nuk erdha ....
-Pusho Xhoni te lutem nuk dua te te degjoj.
-Por une dua te flas keshtu qe do me degjosh.
-Ate dite ne aeroport nuk erdha dot ne kohe pasi isha ne spital.
Aty ngrits koken dhe e pashe ne sy .Mos valle po me genjente?Por jo ne syte e tij kishte nje pasterti.
-Isha ne spital ate dite pasi kisha pire aq shume kur u ndame bashke dhe kur u zgjova ne mengjes me telefonon Xhastin dhe me thote qe ti do te niseshe per Itali .Jam cuar nga shtrati dhe kam dale me shpejtesi nga spitali mora nje taksi dhe erdha ne aeroport te te thoja mos ik . Por ishte vone ti kishe ikur Ana. Dhe bashke me ty nje pjese e zemres time.
Degjoja ate tek fliste dhe ndjeja shikimin e turbullt nga lotet qe me kishim mbuluar syte ne ato momente.
-Jo Ana mos qaj .Une te lendova por jo me dashje ishte Roza ajo qe erdhi me puthi ate dite. Por Ana edhe une jam i lenduar sepse ti kishe nje tjeter.
-Cfare po thua Xhoni? Une kam qene e lidhur me ty me asnje tjeter.
-Atehere si ma shpjegon faktin qe mua me erdhen keto biseda.
-Cfare jane keto une nuk flas kurre keshtu?Pa prit pak eshte i njejti numer qe me ka derguar foton tende me Saren duke u puthur.
-Kjo do te thote qe na kane mashtruar te dyve po kush?
-Domethene ti nuk me ke tradhetuar?
-Asnjehere Xhoni ti je i vetmi ne zemren time.
Teksa i them keto fjale ndjej buzet e Xhonit qe perplasen me miat fillova tja ktheja puthjen.
Sa me kishte munguar ai .

-Dhe Mia Agolli shenon serisht te dashur miq.Cfare do benit juve pa mua?
Fillojme qeshim te gjithe dhe syte me shkojne tek Geri i cili mbante nje gote ne dore dhe e shtrengonte dhe dukej sikur do plaste nga momenti ne moment.

Per shkak te nje gabimi te vogel pjesa 33 ndodhet ne fund pas pjeses 50 💕

BITS OF LIFEWhere stories live. Discover now