Xhastin's Pov'
Arritem tek shtepia e Mias bashke me Xhonin . Shoh disa tipa misterioz teksa hynin brenda tek shtepia.
Vrapojme bashke me Xhonin me mendimin se do kishte ndonje inforamcion per vajzat.Kristi's & Frank's Pov
-Atehere dua pak vemendjen tuaj -Flet Kristi.
-Keta jane shoket tane dhe do te na ndihmojne per te vijuar kerkimin e Anes dhe Mias.
-Nuk e kuptoj cfare mund te bejne keta me shume se policia??-flet Xhoni gjithe nerva.
-Degjo ketu djale i mbare-flet njeri prej djemve te ardhur-nqs policet do te ishin aq te afte sot sdo te kishte asnje rrjet mafiozesh e trafikantesh.
-Ju jeni MAFIA?????-pyet Xhastin i habitur.
-E sakte djalosh -flet perseri i njejti cun.Xhoni's Pov'
Kisha nje siguri dhe nje frike te madhe qe do te ndihmoheshim nga MAFIA.
Por me interesonte vetem Ana ime te gjendej shendoshe e mire nuk doja asnje gje tjeter.Mia's Pov
-Anaaaaa , o zottttt Anaaaaaaa.
-Cfaree. I bete asaj ju kafshee te ndyraaa???? Si mundet te vrisnit nje njeri per nje xhelozi te kotee heeee????
Isaaa moj njeri i pashpirt .... U kenaqeee qe ajo vdiq tanii ... Shpresoj qe fundi jot te jete me i dhimbshem se i saji.Aty ndjej nje shuplake te forte dhe ndjeja qe faqja ishte duke me dhembur shume . Por nuk doja qe ti jepja kenaqesine asaj femre te shikonte nje dhimbje tjeter ne fytyren time.
-Je ne terezi ti mojjj???-I bertet Marjo.Guxo ti prekesh qofte edhe nje fije floku dhe do harroj qe te kam kushurire.
Sapo me erdhi nje ide nqs sillem mire me Marjon ai do me nxjerre nga ketu ,keshtu qe une do kem me shume mundesi te arratisem.
Momenti per aktrim.-Marjoo-i them me nje ze te mbytur -mund te me sjellesh nje gote uje te lutem.
-Gjithcka per ty e vogla ime-dhe largohet per te marre goten e ujit.
Vjen pas 2 minutash.
-Urdhero Mia.
-Faleminderit-i thashe embelsisht dhe ai po me shikonte.
-Mia je kaq e bukur .-tha ai e une bera sikur u skuqa nga fjalet e tij.
-Ti je shume i sjellshem -I thashe dhe u zgjata ta puthja ne faqe.
-Prit pak-tha ai dhe me kapi paniku.-po Xhastin a nuk i perket zemra jote atij sic the me perpara.
-Uff po Xhastin ai me do por une ndjej qe se kam dashur aq shume sac e mendoja pastaj ti me dukesh me guximshem se Xhastin-fillova po i flisja duke ja vendosur doren tek faqja.
Po me neveritet vetja qe po e bej kete po skam zgjidhje tjeter.Xhastin's Pov'
Kishim thuajse 2 ore qe ishim ulur ne sallon edhe po prisnim vetem nje telefonate.
Papritur telefoni bie.
-Alo-pergjigjet djali i grupit ai duhet te ishte lideri pasi sa here fliste Ai te tjeret vetem aprovonin me koke.
-Ok ne rregull po nisemi.
-Atehereee????- pyes i nervozuar
-I gjetem -thote ai teper i qete.
-Cfare po presim akoma ???-hidhet Xhoni teper i gezuar.Mia's Pov'
-Marjo kur do dalim nga ketu??-e pyes duke u afruar sa me afer tij.
-Ja edhe pak zemer -me thote ai.
-Po ndihem keq per dicka Marjo.
-Per cfare Mia??
-Qe nuk te kam vene re me para.Por mendoj se te pelqej ose te kam pelqyer gjithmone.
-Mia nuk e ke idene sa te lumtur po me ben -thote ai dhe vjen drejt meje.
Ne fragment sekondi ngjesh buzet e tij pas te mijave por ishte nje puthje e neveritshme per mua. E urreja veten .
-Bravo Mia ,bravo -hyn Isa duke duartrokitur,-e tregove veten qe je nje kurve .
Marjo shkon dhe e godet Isen me shuplake duke bere qe ajo te binte ne toke.Me kap per krahu edhe shkojme drejt hyrjes. Teksa dolem pasi filloi te qartesohej pamja pasi dielli me kishte verbuar syte ,shoh qe ishim rrethuar nga disa makina te zeza dhe disa burra te armatosur.
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Adventure"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍