Part 17

172 12 0
                                    


Ana's Pov'
Duhet te vendosja me patjeter per dhuratat qe do blija pasi kjo ishte edhe shoqeria ime e re edhe doja te blija dicka per te gjithe. Ajo qe me stresonte me shume ishte dhurata qe do te blija per Xhonatanin.
Ne daten 1 Janar ai ka ditelindjen .Ufffff nuk e di se cfare do ti bej per dhurate , nuk kam asnje ide.

Mia's Pov'
Pasi kisha ngrene darken me familjen per ate nate (sic e kemi ne shqiptaret😂)dhe u kisha shperndare dhuratat po prisja per telefonaten e Xhastin qe te dilja.
Ishte ora 23:15.
Bie zilja e telefonit tim.
-Po Xhastin erdha .
-Familjaaa ika unaaa u dua qe te gjithevee😘😘❤️.
-Vesha xhupin vendosa nje kapuc ,nje shall dhe vesha nje pale kambale te zeza dola nga shtepia edhe direkt per tek makina e Xhastin.

Xhastin's Pov'
Po shikoja kacurrelsen time te vogel qe po vinte me vrap drejt makines time. Hap deren dhe futet brenda direkt ... o zot ajo ishte duke ngrire se ftohti.
-Zemer ke ftohte??
-Pakk -por ajo po dridhej akoma
Ndeza ajrin e ngrohte tek makina qe ajo te mos kishte ftohte. E pash qe u normalizua edhe nuk po dridhej me madje mund te them qe tashme kishte vape 😂 pasi i ishin skuqur faqet dhe buzet , vetem Ai lart e di si po e mbaja veten qe ta puthja.

Ana's Pov'
Xhoni erdhi dhe po me priste perpara shtepise dal menjehere qe te mos ta lija te priste .
Kisha shume canta Xhoni me shikon dhe del jashte makines te me ndihmoje.
-Zot ,Ana cfare i ke gjithe keto ??!
-Asgje qe duhet ta dish ti .
-Leri keto po me jep nje puthje se me mori malli.
I jap nje puthje ne faqe. Ai me shikon i cuditur .
-Pse puthje ishte kjo?
-Po puthje ne faqe.
-Epo un sdoja ne faqe .
-Epo i dashur e percaktoje😉😂.
-Uffff Ana mos me acaro te pakten sot.

Isa's Pov'
Isha me Gerin tek lokali qe kishin prenotuar ate nate vetem per ne te 8. Tek hyrja shoh Enin dhe Andrean tek hyjne bashke.Dicka po ndodh mes tyre ,epo le ta zbulojme.
-Eniii cfare dhurate te bukur paske marre per Vitin e Ri.
-Cfare kam marre moj?
-Uaaa po gjithe ky cun ketu seshte pak 😉.
-Isaa mos me vendos ne siklet ne sjemi asgje.
Andrea:-Po do jemi...
-Eni a pranon te jesh e dashura ime??!
Heshtje...
-Po Andrea dua🥰.

Mia's Pov'
Arrijme tek lokali dhe shoh qe nga makina del Xhoni me Anen . Pershendetemi dhe hyjme brenda te 4 dhe shohim qe Eni dhe Andrea po perqafoheshin.
Mia:-Cfare humbemm??!
-Ahhh Mia nje cift i ri lindi.-flet Isa
-Eniiii ti u lidhe -thot Xhastin-dhe me nje shokun tim ska mundesi.
-Urime e dashur-thote Ana.
-Ehh ike dhe ti po urime -hidhet Xhoni.

Ora shenonte 23:56
Dalim ne veranden e lokalit per te pritur Vitin e Ri tw gjithe bashke duke pare fishekzjarret qe do mbulonin kryeqytetin.

Ana's Pov'
Ora shenoi 00:00
Viti 2020 erdhi
-Te dua Ana.
-Te dua Xhoni,faleminderit qe ekziston sa mire qe te kam gezuar ditelindjen shpirt.
-Vogelushja ime te dua pafund.

Te gjithe i shprehen dashurine njeri tjetrit ne ato momente .
Pasi u futem brenda filluam te pinim edhe krecenim si te cmendur .
Por kjo nate ishte teper e gjate.

BITS OF LIFEWhere stories live. Discover now