Mia's Pov'
Kisha disa minuta qe isha zgjuar dhe Xhastin nuk ndodhej afer meje,por pasi degjova zhurmen e ujit ne tualet u ndjeva nje lehtesim.Nje buzeqeshje me mbuloi fytyren duke menduar per ato qe ndodhen dhe.
Xhastin del nga tualeti me nje peshqir ne bel,me floket e lagura dhe ato piklat e ujit ne pjesen e siperme te trupit te tij.
Ishte thjesht nje dashuri .
-Zemer ,pse me shikon ashtu?-me pyeti me nje buzeqeshje djallezore.
-Po mendoja sa me fat jam qe te kam.
-Vetem kaq?-me pyeti perseri duke mu afruar .
-Ehe vtm kaq .-i thashe me nje ze paksa lozonjar dhe e preka tek kraharori.
Ndjeva qe zemra e tij filloi te rrihte me shpejt.Buzeqesha nga kjo gje dhe Xhastin me pa dhe buzeqeshi pas meje.
-Zemer nuk e di si po e mbaj veten tani por duhet te cohemi sepse kemi disa pune.
-Ufff-thashe e merzitur.
-Ose mund ti shtyjme per me vone dhe te rrime ketu bashke si thua?-me pyeti me ate buzeqeshjen qe fillova ta urreja 😂.
-Jo po cohem te bej nje dush.
-Deshiron te vij dhe une?
-Xhastinnnn .-bertas dhe ai qesh me te madhe.Xhoni's Pov'
Kishim dale nga spitali si nje cift i kompletuar ne ato momente. Ndihesha i lumtur qe ajo mbante ne gisht unazen qe un i kisha dhuruar. Fillova te mendoja per momentet kur ne do te benim femijet tani.
-Ana zemer?
-Me thuaj?
-Si thua sikur te nisim nje Xhoni te vogel?
-Xhoniii?!!!!
-Ca ste pelqen ideja?
-A nuk jemi pak te rinj per te pasur nje Xhoni te vogel?
-Zemer po un dua qe te te shoh ty me femijen tone ne krah.
-E di Xhoni dhe une dua por jemi vetem 20 vjec .
Kane ndodhur shume gjera ,une sapo u ktheva nga vdekja ,ti me propozon per martes dhe tani kjo .
Me kupto me duhet pak kohe.
-Ne rregull zemer nuk do te te bej presion. Te dua.
-Te kam jet.Pas 4 vitesh.
Xhastin's Pov'
Pasi i kisha propozuar Mias per martese,pas 2 muajsh ne vendosem te bashkejetonim te dy. Babai im na kishte dhuruar nje apartament te madh teper luksoz vetem per ne te dy.
Gjate ketyre viteve Mia kishte mbaruar shkollen e larte dhe ishte diplomuar per Administrim Biznes.
Ajo kishte filluar te punonte ne firmen e babit te saj dhe une punoja tek firma e babit tim kshu qe te ardhurat ishin super te kenaqeshme.
Tani po pres Mian te dali nga puna. Dhe ja ku duket kacurrelsja ime duke ardhur drejt makines.
Sapo futet brenda i jap nje puthje plot pasion.
-Zemerr-thote Mia.
-Mos thuaj asnje fjale sepse me ka marre malli shume per keto buze nuk mund tu rri asnje sekonde larg vogelushe.
-Xhastin jam shume e lodhur si thua shkojme ne shtepi??
-Do te shkojme ne shtepi,je e sigurt ?
-Xhastinnnn..
Epo ajo ishte ende e vogla ime e turpshme.😂Ana's Pov'
Kishin kaluar disa vite dhe une jetoja me Xhonin.Te jetosh me Xhonin do te thote qe asnje dite nuk eshte e njejte me tjetren me besoni.
Ne keto 4 vite une jam diplomuar per Finance dhe punoja si shefe e finances tek kompania e prinderve te mi. Ndersa Xhoni ishte bere nje instruktor fittnesi madje ka hapur edhe nje palester te tijen.
Sapo dal nga puna shoh qe Xhoni po me merrte ne telefon.
-Ana ku je?
-Sapo dola nga puna.
-Eja shpejt ne shtepi.-dhe me mbyll telefonin.
Marr makinen dhe nisem drejt shtepise tone.
Hyj ne shtepi por asnje drite nuk ishte ndezur.
-Xhonii...
Ndjej dy duar qe me rrethojne belin.
-Xhoni...
-Shhhh, mos thuaj asgje .-dhe filloi te me puthte tek pjesa e qafes. Me ktheu perballe tij dhe bashkoi buzet e tij me te miat . Ishte nje puthje qe asnje nga ne nuk donte qe te ndalonte . Ai me merr ne krah dhe une instiktivisht rrethoj belin e tij me kembet e mia.
Shkojm drejt dhomes se gjumit po pa e shkeputur puthjen. Ai me vendos siper shtratit dhe une ndodhesha poshte tij.
Filloi te me shikonte me ata syte e tij jeshil qe i dashuroja cdo dite e me shume.
Filloi te me puthte perseri ,ndjeja duart e tij qe pershkonin trupin tim.
Pas disa minutash ishim te dy pa rroba .
-Ana te dua.-tha ai.-do te te dua gjithe jeten time
-Edhe une te dua zemer.-dhe pas atyre momenteve te pa pershkrueshme na zuri gjumi te dyve.
Cohem ne mengjes me nje dhimbje koke te tmershme. Filluan po me merreshin mend. Mendova se e kisha nga lodhja,bera nje dush u vesha dhe shkova te gatuaja mengjesin pasi ishte e diele dhe te dy ishim pushim.
Mendova te beja nje omlete,sapo filloja ta pergatisja ndjeva qe po me perzihej nga ajo arome dhe shkova drejt tualetit dhe fillova te villja.
-Ana zemer je mire?-degjoj zerin e Xhonit te shqetesuar.
Dal nga tualeti dhe me ishin formuar disa rrathe te zinj poshte syve.
-Do shkojme ne spital Ana taniii..
Shkuam ne spital te benim disa analiza.
Doktori vjen drejt nesh me nje buzeqeshje .
-Urime zoteri do te beheni baba.
-Une ....cfaree ... babaa.
-Po do te beheni prinder zonjusha eshte 3 javeshe shtatzane.
Xhoni vjen drejt meje me lot ne sy dhe me perqafon .
-Me ke bere njeriun me te lumtur e dashur.Te dua.
Dhe taniii pas ketij lajmi kishte ngelur vetem nje gje per te bere .
Dasmaaa!!!!
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Adventure"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍