Ana's Pov'
Pas asaj nate te cmendur dhe perfekte falë Mias vendosa qe te flija nga shtepia e saj qe diten tjeter te shkonim bashke ne shkollë.
Bie alarmi ne mengjes ishte ora 07:15. Zgjohem direkt dhe filloj ti flas Mias qe te zgjohej.
-Miaaa
-Miaaaa
-O Mia po cohu moj se do behemi von per ne shkolle
-Uffff me lerrr dhe 5 minuta
-Zgjohu tani ose do te te hedh nje kove me ujee te ftohte
-Mir mir se po cohem
U cuam te dyja dhe pasi doli mia nga dushi u futa une dhe me pas filluam te visheshim morem cantat .
Mia mori celsat e makines dhe u nisem per ne shkolle.
Parkojme makinen e dalim prej saj. Sa drejtohemi drejt portes se gjimnazit perpara na dalin Isa dhe Eni.Mia's Pov'
-Ooo cpo me shikojne sytë dy bukuri perpara meje.
-Mirëmengjesi goca - tha Ana
-Aa moj Mia ti me keto shakate e tua qe ne mengjes-foli Isa
-Ti Mia na zbukuron diten - kthehet Eni.
-Moj Miaa - flet Isa- po si dolet dje dhe nuk na thate asnje gje hee😌
-Zemra ime ne dolem me Xhastin dhe Andrean ,ti me Xhastin nuk e duroni dot njeri tjetrin keshtu qe 😂 sbesoj se te ngelet qefi apo jo?
-Ahh ne rregull po ta fal ksaj radhe-shfryu Isa si e lodhur.
-Nuk te kerkova falje😁 -iu kthye Mia .
Mias nuk ja mernin fjalet per keq si tip gazmor qe ishte.
Keshtu filluam te qeshnim edhe keshtu nisi kjo dite me te qeshura.
2 oret e para kishim matematik o zott sa e urreja kete lende. Isha ulur ne banke me Mian ,as ajo nuk e kishte qejf matematiken pasi ishte duke folur gjithe ores me Xhastin.
Ores tjeter kishim Edukim Fizik.
Ne vajzat kishim uniformen tone bluze te bardhe me menge te shkurtra dhe strece te zeza te shkurtra.
Ndersa cunat bluze te bardhe dhe tuta te zeza.
Dolem jashte te luanim pasi zysha na tha qe kishim volejboll.
U ndame ne 2 skuadra dhe filluam te luanim . Po kenaqeshim aq shum duke luajtur. Erdhi radha ime per te bere sherbimin pasi ishte pika e fundit . Bej sherbimin edhe cuni qe ishte ne ekip me ne ben pik.
-Super sherbim. -me tha ai dhe me shkeli syrin😉
-Faleminderit -i thash dhe u ndjeva ne siklet nga veprimi i tij.
Ai ishte nje djale nga klasa te cilin e kishte futur profesori per te plotesuar numrin e ekipit.
Shoh Mian qe vjen drejt meje me nje buzeqeshje te stampuar ne fytyre.
-Anaa cfaree sapo ndodhi ketu ??😉😉😂
-Ohh Mia mos me vendos ne siklet.
-Joo spo te vendos fare😜 atehere ai djali qe sapo te foli eshte Xhonatan eshte tek klasa perball nesh eshte 21 vjec por ka qene jashte shtetit nje vit edhe e ka humbur prandaj eshte ne vit te 3 perseri ahh dhe eshte shok me xhastinin tim😅😂.
-Ahh Mia -peshperita me vete dhe verej se djali i cili quhej Xhonatan po shikonte drejt meje dhe me buzeqesh perseri .
Ana's Pov'
Ora e Edukimit Fizik perfundoi dhe ne shkuam te nderoheshim sepse ores tjeter kishim Letersi.
E adhuroja ate si lende sepse ishte e vetmja ku mund te shpreheshe lirshem.
Shkojme ne klase por zysha mungonte edhe klases tone iu dha lajmerimi per tu larguar.
Mia iken perpara meje dhe une ngel vetem me Isën dhe Enin.
-Pra goca si mendoni nga shkojm?!-thot Isa.
-Mendoj qe te presim dhe Mian pastaj vendosim-thot Eni
-Ok e presim Mian po nga shkoi ajo??
Duke zbritur shkallet une nuk e shikoj shkallen e fundit dhe me iken kemba porr ndjej dy krahe te fuqishem qe me kapin dhe me terheqin pas .
Ngrej koken edhe shikoj Xhonatan-in i cili dukej pak i trembur por une nuk e kisha mendjen fare pasi po i shikoja cdo tipar te fytyres :syte blu,buzet me form , vetullat ... o Zot ky djale do mendoje se jam nje maniake🤦🏼♀️.Xhonatan's Pov'
Isha perhumbur tek syte e asaj vajze aq thelle saqe mund te betohesha qe i lexoja ata sy...(nuk e di qe kur jam bere kaq filozofik) vendos ta thyej heshtjen per nje moment:
-Kujdes kur ecen engjell.
-Tani qe ma the ti do bej kujdes patjeter🙄. Ahh dhe po faleminderit.
-Asgje mackë e vogël.
Nuk e di por ajo vajze me terhiqte ishte ndryshe nga te tjerat .Mia's Pov'
Mar vajzat ne telefon qe te dilnim edhe u thashe qe te vinin tek makina ime, kur cte shikoj.
-Kush ka qene ai debil qe e ka parkuar makinen kaq ngushtee po tanii si te dal unee uffff.😣😣
-Hej Mia.
-Xhonatan te lutem se nuk kam nerva te merrem me ty.
-Cfare ke ?
-Po mundohem te gjej se kush ka qene ai debil qe e ka parkuar makinen kaq afer saqe une nuk mundem te dal.
-Epo debili qendron perpara teje😂
-Tiiiiiiii.Ana's Pov'
Ishim duke shkuar tek makina e Mias per te dale kur cte shoh ishte Xhonatan duke biseduar me Mian.
Afrohemi me vajzat dhe degjoj Mian:
-Xhoni te lutem hiqe makinen se do dalim.
-Ok po me nje kusht .
-Okay me thuaj.
-Dije qe ma ke borxh një embelsire.
-Acarues-bertet Mia.
-Te fala Xhastinit -i thote ai duke nxjere doren nga makina.
Futemi tek makina e Mias dhe sic ishim vendosem te shkonim te L'ATITUDE😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍Nqs ju plq historia klikoni dhe ate yllin e vockel posht😂
YOU ARE READING
BITS OF LIFE
Pertualangan"Sekreti i jetës nuk është të bëjmë atë që na pëlqen, por të pëlqejmë atë që bëjmë. Dhe le të mjaftohemi me ato copza kujtimesh në jetën ton". Kjo eshte historia jone e pare ketu ne Wattpad shpresojm t'ju pelqeje.😍