23.

1.8K 144 20
                                    

Telefonom ébresztőjére ébredtem, amit rögtön ki is nyomok, mivel szétmegy tőle a fejem. Alig aludtam pár órát, így rohadt álmos vagyok még. Ha ennek az egésznek vége lesz, az lesz az első, hogy alszok egy hatalmasat. 

Komásan kimászok az ágyból és a konyhába megyek, ahol teszek fel magamnak egy jó nagy adag kávét. Mivel a konyha a nappalira nyílik, így tökéletesen megcsodálhatom a fekete hajú fiú szétterpeszkedett látványát a kanapén, amíg a kávém fől. Valami eszméletlenül hangosan horkol, és még a nyála is folyik. 

Fintorogva egy kört, öntöm ki magamnak a kész kávét és azt kortyolgatva megyek a vendék szobához. Óvatosan nyitom ki az ajtót, fel ne keltsem az alvó szépséget, de mikor be nézek enyhén leesik az állam. 

Jimin a barnaság mellett alszik, az ágy legeslegszélén, nehogy érintse őt és fájdalmat okozom neki. Keserű szájízzel nézem őket, amit meg édesítek egy kis kávéval. Nekem kéne ott feküdnöm, nem pedig neki. 

-Jó reggelt. - Ülök le az ágy melletti székre, letéve az éjjelire a bögrémet. Hangomra a szőkeség felébred, míg álmosan pislog párat. 

-Reggelt. - Hatalmasat ásítva ül fel, majd nyújtózkodik egy nagyot, de ebben a pillanatban bordáihoz is kap, káromkodva egy sorozatot. 

-Miért nem nézeted meg magad, Yoongival? - Vonom fel egyik szemöldököm, amire csak megforgassa a szemeit és lassan kimászik az ágyból. 

-Előbb húzatom magam keresztre, minthogy hagyjam, hogy hozzámérjen az a vadbarom. - Morogva lép az ajtóhoz. - Keresek valami reggelit. 

Ezzel ki is libben a szobából, teljesen otthonosan mozogva. Eléggé élelmes a kis vakarcs. Újra kezembe veszem a kávémat és tovább iszogatom, miközben vissza nézek a fiúra. Egy pillanatra elkapom, ahogyan engem figyel, de mikor rá néztem rögtön vissza is csukta a szemeit. Miért színlel alvást? 

Letéve a kávémat, közelebb hajolok hozzá, majd vicc kedvéért befogom az orrát. Pár másodpercig piros fejjel tűri a levegőhiányt, de utána a kezemért kap és elrántsa a légzőszervétől. Kapkodva a levegőt nyissa szét pillát is néz a szemeimbe, enyhén duzzogva. 

-És ha megfulladtam volna?! - Hisztizve megakar ütni, de gyorsan hátrébb dőlök, ő pedig csak a levegőt tudja csapkodni. 

-Miért színleled, hogy alszol, te nagyon hülye? - Csapok rá a felém nyúló kézfejére, amire jajgatva visszarántsa és puszilgatni kezdi a fájó részét. Nem is ütöttem akkorát. 

-Ne bánts! - Morog, akár egy csivava, majd sírást színlel.  

-Bántalak, mert hülye vagy! - Felemelem a kezem, mintha megakarnám ütni, amire össze is rándul, majd kezét az arcához emeli, hogy védhesse magát

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

-Bántalak, mert hülye vagy! - Felemelem a kezem, mintha megakarnám ütni, amire össze is rándul, majd kezét az arcához emeli, hogy védhesse magát. - Halálra aggódjuk magunkat miattad, te pedig itt játszadozol. - Szidom le, hozzá teszem jogosan, bár ő nem érzi annak, mert felcsattanva, maga mellé dobja a karjait. 

Danger /Taekook/ ~Befejezett~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora