BAB 4

224 23 0
                                    

Kini mereka ingin bergerak pulang.

"Terima kasih lah ya sudi luangkan masa korang"kata Baekhyun.

"Takde hal lah...lagi pun aku tengok Hana pon dah macam mula suka dekat si jimin tu"kata Seokjin.

"Eomma....Tae nak pegi jumpa kawan sekejap boleh?"tanya Taehyung.

"Dekat mana?"tanya Seokjin.

"Dekat-dekat sini je....nanti balik dia hanta"kata Taehyung sambil senyum teruja.

"Jumpa kawan ke jumpa Gf?"tanya Baekhyun membuatkan Taehyung merona.

"Haha......dah pegi....tapi balik jangan lambat sangat ye"kata Seokjin lalu Taehyung meminta diri untuk beredar.

"Ha....aku harap anak perempuan kau boleh bertabah lah dengan perangai anak kami ni"kata Chanyeol.

"Macam tu lah harapnya......tapi apa yang nak diubahkan?"tanya Namjoon.

"Jimin ni orangnya pemalu....dan dia ni kene sentiasa diberi perhatian.....tuje"terang Baekhyun dan hanya di "ooh" kan sahaja oleh pasangan Kim itu.

Jimin, Hoseok dan Hana yang tidak jauh dari mereka berbual sambil berjalan

"So.....Chim hyung gerak dulu.....Hana kau buat lah apa yang patut dekat budak pendek ni....bye Chim~"sakat Hoseok sebelum pergi meninggalkan mereka berdua.

Hana hanya tertawa melihat gelagat dua beradik itu.

"So.....noona dah nak kene pegi"kata Hana dan jimin kembali fokus kepada Hana

"Oh.....o-ok"kata Jimin.

Mereka menatap wajah sesama sendiri sambil tersenyum.

"Hana jom kita balik"

"Jimin jom sayang"

Kedengaran ibu bapa mereka memanggil mereka.

"Ya....eomma jalan dulu nanti Hana ikut"jawab Hana dan kembali menatap Jimin.

Jimin tewas dalam perlawanan bertatapan itu dan menundukkan wajahnya kerana malu.

Chupp~

Jimin terkejut dengan tindakan Hana.

Hana memberikan ciuman di pipi jimin secara tiba-tiba.

"Bye Chim jumpa nanti"kata Hana sebelum meninggalkan jimin dan keluarganya mengikuti eomma dan appanya dari belakang.

Jimin masih kaku ditempatnya dan dia memgang pipinya yang dicium Hana sebentar tadi.

"UwU.....ada orang dapat kiss lah bang~"sakat eommanya tatkala melihat anak lelakinya yang mula kemerahan seperti tomato.

Hoseok, Chanyeol dan Baekhyun hanya tertawa melihat jimin yang sudah seakan manusia tomato yang berdiri di situ tanpa sebarang gerakan.

'OMG malunya aku!!!"desis hati Jimin.
-------------------------------
TAEHYUNG POV

Lepas je dari perjumpaan tadi aku dapat mesej dari Yoonji.

Mesej

Baby💜🥰

Taebear awak kat mana tu~♥️

Taebear

Mall......dekat restoran *******.......kan hari ni perjumpaan nonna dengan bakal suami dia.

Baby💜🥰

Serius lah.......siapa?

My Shy BabyWhere stories live. Discover now