BAB 23

236 23 0
                                    

2 tahun kemudian.....

" Appa...bayun yah....hepat yah!"kata sepasang kembar berlainan jantina itu.

"Iya sayang appa bangun ni"kata Jimin lalu mendukung kedua-dua kembar itu.

"Hm....wanginya Jaehi dengan Jaemin ni~"kata Jimin lalu mencium keduanya.

"Appa....eomma dah hunggu kat awah"kata Jasmin yakni si kembar lelaki.

"Aah...appa hegi yah andi anti oyeh matan hamba-hamba"kata si kembar perempuan Jaehi.

"Jimin....Jaehi...Jaemin cepat turun sarapan!"jerit Hana dari bawah.

"Tu....eomma dan mengaum....jom kita pergi basuh muka pastu makan"kata Jimin lalu mendukung kedua bayi kembarnya ke tandas lalu dibersih muka mereka dan turun ke meja makan.
----------------------
Jimin meletakkan kedua pasangan kembar itu di kerusi mereka lalu berjalan kearah Hana yang sebok menyenduk nasik goreng ke dalam mangkuk untuk dihidang.

"Moorning chagi~"kata Jimin sambil memeluk Hana dari belang.

"Moorning to yeobo....jom makan"kata Hana ingin melangkah pergi namun dihalang Jimin.

"Noona....Chim nye moorning kisah?"kata Jimin sambil mempout kan bibirnya.

"Ish...awak ni....anak-anak nampak camne?"kata Hana kerana malu.

"Ala....dorang dapat....Chim?"kata Jimin dan Hana tertawa kecil.

"Hm...ok"kata Hana lalu mencium bibir Jimin.

Jimin membalas ciuman tersebut lalu mereka melepaskannya.

"Eomma appa hepat yah....Minmin ngan Jae dah yapah iiiiii!"dapat mereka dengar suara sikembar itu.

"Iya sayang....jom kita makan pastu jumpa uncle Taehyung dengan Unty Yoonji"kata Hana dan sudah semestinya sikembar gembira.
----------------------
"Unty Yoon uncle Tae....Jaejae ngan Minmin datang ni!"jerit kedua kembar itu dari luar rumah.

"Wah....kembar uncle dah datang....jom sayang kita gi dapur...uncle ada beli coklat untuk korang"kata Taehyung lalu mendukung kembar itu sejurus sahaja dia membuka pintu.

"Suami gak punya akhlaknya....maaf eonni Jim....sengal punya alien tak jemput kakak sendiri masuk"kata Yoonji lalu mempelawa Jimin dan Hana masuk.

"Yoonji sihat....kandungan macam mana?"tanya Hana sambil mengusap perut Yoonji yang sudah hamil 6 bulan itu lepas setahun dia kahwin dengan Taehyung.

"Dah datang pun korang"

Dapat Jimin dan Hana lihat ahli keluarga mereka berkumpul.

"Baby dah dah lah tu main dengan dorang...atok nak main pulak dengan cicit atok"kata Kai.

"Aaaaa....shiro...baby nak main"rengek Taehyung.

"Ahaha.....Jaejae....onyang Kai hanggil uncle Tae baby"tawa Jaemin.

"Aah ya....apa ya unlce ni...dah esha pon hanggil baby agi....hahahahahah"tawa Jaehi pula.

"Jaemin...Jaehi dah jangan kacau unlce"sikembar itu berlari menuju ke taman rumah milik Taehyung dan Yoonji sejurus di tegur eommanya.

"Ha kan...kene sembur dengan anak buah sendiri...sedap bang?"sakat Yoonji lalu dia tertawa.

Yang lain juga turut tertawa dengan kelakuan Taehyung yang merajuk seperti kanak-kanak itu.

"Oh ye....Chim lepas ni nak sambung syarikat appa or nak kerja dengan Hana?"tanya Chanyeol.

"Chim dah buat keputusan....syarikat appa biar Hoseok hyung yang sambung...."kata Jimin lalu dia berpusing menghadap Hana.

"Syarikat noona pulak biar Chim yang sambung"kata Jimin sambil tersenyum.

"Aigoo....dah lama eomma tak tengok Chim jadi manja macam ni"kata Baekhyun.

"Aah...last masa yang kita jumpa Mark tuje"kata Namjoon pula.

"Biarlah bang"kata Seokjin.

Hana tertawa melihat muka Jimin yang sudah merona kerana malu.

"Well....Chim are my only....just only......"

"My shy baby"

My Shy BabyWhere stories live. Discover now