BAB 17

190 21 0
                                    

JIMIN POV

Hari ni aku rehat sorang-sorang sebab TaeTae hyung dengan Yoonji ada kelas tambahan jadi dorang keluar lambat mungkin aku balik baru orang rehat.

Tengah aku sedap menjamu selera*eceh ayat baku guys*datang 3 orang yeoja.

"Hai awak~"kata yeoja pertama yang duduk dihadapan aku.

Aku abaikan je.

"Ish awak ni....cuba layan kami sikit...ini tak diam je"kata yeoja kedua yang duduk di samping yeoja pertama tadi.

"By the way...nama I Bella....yang depan u belah kiri Mimi kanan dia pulak suzy"kata yeoja yang duduk disebelah ku.

Aku tak tanya pon nama korang apa bitch.

"Awak....tak nak cakap dengan kami ke?"kata Momo lalu tangannya merayap cuba untuk memegang tangan aku.

"Jangan sentuh"kata ku dan mereka tertawa kecil.

Kau ingat aku suka ke?

Aku sambung mengunyah makanan ku dan mengabaikan mereka.

"Sayang...jangan lah camni...i cu-"

"DON'T YOU DARE TOUCH ME BITCH!"Aku potong ayat Bella lepas dia sentuh muka aku.

Sumpah aku tak tahan.

Terkejut dorang.

Pelajar yang turut berada di kantin ini turut menoleh kearah kami.

Ada yang mula berkata-kata.

Apa aku kesah pi mati' anda sana.

"LAGI SEKALI KORANG DEKAT DENGAN AKU AKU TANAM KORANG HIDUP-HIDUP"tengking ku sebelum aku beredar dari situ.

Tak lalu aku nak makan babi punya pompan.

Aku terus keluar dari kolej dan call Woojin hyung.
_____________________________

"Chim ok?"tanya Woojin hyung.

Mungkin dia nampak muka bad mood aku.

"Chim ok je....ehm...hyung Chim nak gi jumpa noona"kata ku dan dia mengangguk kepalanya dan menghantarku sehingga tiba di bangunan The Kim's.
Masuk sahaja aku terus pergi ke ofice noona.

"Noona~"kata ku setibanya di biliknya.

"Chim...buat apa kat sini...kenapa tak balik mansion terus?"tanya nya sejurus melihat aku yang menghampiri mejanya.

Aku terus berjalan dan duduk di pangkuannya.

Well...badan aku lagi kecik dari dia...huhu...sedih.

Aku terus peluk tengkuk dia dan sembunyikan wajah ku ke tengkuknya.

Dia tertawa kecil.

"Haha...kenapa ni sayang hm?"tanya nya lalu mengusap rambut ku dan tangannya yang lebih sebelah dililit pada pinggang ku.

"Takde apa"jawab ku singkat.

"Tipu...noona tahu Chim macam mana"katanya dan aku pasrah.

"Hum...ada 3 tetan kacau Chim masa makan tadi...habis selera Chim nak makan terbantut"kata ku sambil mempout kan bibir ku.

"Alololo....ni Chim mesti lapar kan...cian dia"katanya lalu mencium bibir ku.

Aku terus merona dan kembali menyorokkan wajah ku ditengkuknya.

"Yoongi ke Jungkook tolong order food panda...korang pon belum makan lagi kan....kita makan sama-sama ok?"katanya.

"Baik Miss"dapat ku dengar suara Yoongi hyung.

END JIMIN POV
----------------------

"hm.....sedap lah ayam ni....pandai hyung beli"kata Jimin dengan gembiranya memakan ayam itu.

"Haha...makan lah banyak lagi kalau suka...ni hyung order dari kedai kawan hyung"kata Yoongi.

"Oh...kawan awak ada bukak kedai makan....dekat mana tu?"tanya Hyeji sambil menikmati ayam itu juga.

"Tak jauh dari sini...makan masa 15 minit je dari sini"terang Jungkook.

"Kau dah pernah pegi?"tanya Yoongi kepada Jungkook.

"Hari-hari aku pegi"kata jungkook.

My Shy BabyWhere stories live. Discover now