Yavaşça evin kapısını açarken ayakkabılarımı ayakkabımla koydum. Leyla abla koltukta uyuyakalmıştı. Üzerini açıkta bırakan çarşafı omuzlarına kadar örttüm. Ayşeyi de kontrol ettikten sonra odaya doğru yürüdüm. İçimde hala bitmeyen bir öfke vardı. Üzerimi değiştirirken aniden omuz silktim.
"Bana ne ya bana ne bana ne yani Allah Allah zaten ayrılmayacak miyim ben bu adamdan ne hâli varsa görsün"
Sinirle başımı salladım. Sinirle elimdeki tarağı oraya buraya sallarken başımı salladım.
"Ben onun abisiyim diyor ya birde, ulan hangi kız abisini geceliği ile camda bekler be asalak salak bu adam "
Saçlarımı toplarken elimi belime attım.
"Şeytan diyor çak ağzına bir tane şöyle okkalı ama görsün nerden geldiğini. "
Telefona bakıp tekrar mırıldandım.
"Tabi arar mi beyefendi daha mühim isleri var Verda eve var di mi kimin umurunda. Tabi adam da haklı yani bugün varım yarın yok di mi ama yani şim-"
"Nereye gidiyorsun "
Elimi ağzıma atarak çığlığımı bastırmaya çalışırken fırlattığım tarağı havada kaptı.
"Hey hey sakın ol korkutmak istememiştim "
Yüzündeki aptal gülümseme ile bana doğru yaklaşırken elim boğazıma gitti.
"Ah sen bana erken doğum yaptıracaksın"
Sinirle basımı kaldırdım.
"Senin ne işin var burada ne zamandan beri buradasın?"
"Beni boşanacağını söylediğinden-"
Elini alnına atıp düşünüyormuş gibi yaptı.
"Kırmızı sutyenini şuradaki koltuğun üstüne fırlatmadan yakaladık bir 5 6 dakika önce "
Hızla ellerim göğüslerime giderken bağırdım.
"Terbiyesiz "
Omuz silkti.
"benim hiçbir suçum yok "
Kızarmaya başlarken nefes alışverişimin değiştiğini fark ettim .
Yavaşça gelip yanıma oturunca kalkmaya çalışmıştım ki kolumu tuttu.
"Verda bak ben-"
Bileğim avucunun içindeyken hızla başımi salladım.
"Hayır hayır sen haklısın yani ben düşündüm de..."
Alt dudağımı dişledim.
"Sonuçta biz yani bebek için yani ayrılacağız sonuçta"
Elim avcımdan kayıp yanıma düştü.
"Ne yaparsam yapayım olmayacak değil mi ? "
Omuz silkti.
"Ben ne yaparsam yapayım silemeyeceğim aklından ayrılığı "
Yutkundum. Yavaşça başını salladı.
"Sana daha ne kadar ispat edebilirim bilmiyorum, farkındayım bugünü mahvettim lanet olsun ki mahvettim ama o kıza yardım etmeseydim-"
Elini sinirle saçlarına daldırdı. Sinirden güldüm.
"Birbirimize ilk kez bu kadar yakınken-kalkıp o kızın yanına gittin farkında mısın sen Efe? Seni geceliği ile bekleyen kızın yanına ne düşünmemi bekliyorsun ha "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
Художественная прозаSeninle Olmanın En Güzel Yanı Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Seninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun? "Seni seviyorum" sözcüğü dilimin ucunu ısırırken h...