Herkese merhaba 👋Kitaba olan ilginiz azalmış gibi hissediyorum açıkçası bu beni bir miktar üzüyor 😔💟
Ayrıca sınır dolmadan bölüm atamayacağımı biliyorsunuz, lütfen yorumlara "yb" yazmayın💞🌸
Çok konuştum, iyi okumalar diliyorum çiçeklerim 🌸 💖
(sınır 250 oy + 280 yorum)
❇❇ ❇ ❇ ❇ ❇ ❇ ❇ ❇Güneş ışınları küçük pencereden odaya sızıyordu ve bu durum beni hafif olan uykumdan uyandırmaya yetmişti. Gözlerimi bir kaç defa kırpıştırdıktan sonra tamamiyle açabilmiştim.
Aklıma dün Prens Jungkook ile birlikte uyuduğumuz geldiğinde yüzümde belli belirsiz bir tebessüm oluştu. Uzun zamandır bu kadar rahat bir uyku çekmemiştim. Gerçekten kendimi dinç hissediyordum. Normalde uyandığımda yorgun olurdum, bugünün aksine.
Yatağın diğer tarafına baktığımda gördüğüm boşluk beni dumura uğratmıştı. Prens Jungkook'u yanımda göreceğimi sanıyordum ama o çoktan gitmişti.
Sanırım bu duruma biraz üzülmüştüm.
Sırtımı yatak başlığına dayayıp parmaklarımla oynamaya başladım. Tek başıma ayağa kalkmakta zorlanıyordum. Bu yüzden en iyisi beklemekti.
Kuruyan boğazım genzimi yakmaya başlamıştı. Prens Jungkook'un gelmeyeceğini anladığımda yataktan destek alarak ayağa kalktım. Ayağımdaki ağrı baş gösterdiğinde yüzümü buruşturup duvara tutundum. Canım gerçekten de çok acıyordu.
Masaya tutunarak bardağa su doldurmaya çalıştığımda yanlışlıkla boş olan tabağa elim çarpmıştı. Tabak hızla yere düşüp binbir parçaya bölünmüştü bile.
Suyumu içmeyerek yere eğildim ve kırıkları toplamaya başladım. Bir kaç saniye içerisinde kapı büyük bir gürültü ile açılmıştı. Başımı kaldırıp gelene baktığımda Prens Jungkook'u nefes nefese kalmış bir şekilde gördüm.
Hızla yanıma gelecekken elimle onu durdurdum. "Yerde cam kırıkları var, gelmeyin."
Söylediklerimi umursamadan kırıkları es geçerek tam önüme çömeldi. İki eli ile yüzümü avuçlarına aldı.
"İyi misiniz?" Sorusu karşısında sessiz kalıp başımı aşağı yukarı salladım.
"Ne kadar korktuğumun farkında mısınız?"
"Sadece..." Baş parmağı ile yanağımı okşamaya başladığında yutkundum.
"Sadece su içmek istemiştim Prens'im. Sizi endişelendirdiğim için üzgünüm." Bir süre gözlerime baktıktan sonra başını kaldırıp bakışlarını tavana dikti. Ardından derin bir nefes alıp beni kucağına aldı.
Yatağa oturmamı sağladıktan sonra doldurduğum su bardağını alıp içmemde yardım etti.
" Bir yere kıpırdamayın. Kırıkları toplaması için birini çağıracağım."
Onu onaylandıktan sonra hızla odadan çıktı. Oflayarak parmaklarımla oynamaya başladım. Bir süre sonra Prens Jungkook geri geldiğinde arkasında Yoo Ahn ve adını bilmediğim bir saray çalışanı vardı.
"Prens Jungkook'un emri üzerine duş almanız için Prens Jungkook'un hamamını sizin için hazırladık efendim."
Yoo Ahn'ın söyledikleri üzerine çatık kaşlarımla Prens Jungkook'a döndüm. "Buna gerek yoktu. Kendi hamamımda da duş alabilirim." Dediğimde omuz silkip kollarını göğsünde bağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kingdom of joseon, rsk
FanfictionSilla Prensesi Chae Young, Joseon Prensi Jungkook ile her iki ülkenin güvenliği adına politik bir evlilik gerçekleştirir. [Chaeyoung & Jungkook] 22.02.2020-