Serce Anakina pękło na pół. Padme, zginęła. Padme i jego dziecko.
Anakin ma od teraz nowe imię, Darth Vader. Sith bez litości, który zrobi wszystko by postawić na swoim. Sith który zabije wszystkich którzy staną mu na drodze do zwycięstwa. Sith który odzyska ukochaną.
Mijały dni, tygodnie, miesiące. Vader wciąż nie znalazł sposobu by wskrzesić ukochaną.
Chłopak w czarnej zbroi wciąż nie znalazł sposobu, by odzyskać utraconą żonę. Zabijał jedi, mając nadzieje że niedługo ciemność sprawi że będzie mógł ożywić kogo zechce.
- Padme... jeszcze cię uratuję- powtarzał sobie.
Poranek i kolejny poranek. Umiera kolejny jedi. Noc i noc. Ginie kolejny sojusznik jedi. Wciąż brak spokoju. Nadzieja powoli znika. Brak szans na uratowanie Amidali. Pogodzenie się z jej śmiercią i ciemność ogarniająca serce.
Rebelia powstaje, rośnie w siły. Lord Vader zabija kolejnych rebeliantów. Wojna o galaktykę. Imperium kontra Rebelia.
Mijają lata, wojna wciąż trwa. Wiele lat, aż w końcu wybucha pierwsza gwiazda śmierci.
Mija czas, a sith odnajduje syna. Syna, który jednak przeżył. Syna, który pomoże Vaderowi zniszczyć imperatora i objąć władzę.
Ostatnia walka. Luke zdejmuje ojcu maskę, by ten mógł go zobaczyć po raz ostatni. W Końcu ciemność... brak wszystkiego... serce staje... Vader umiera. Galaktyka jest wolna od zła. Imperator ginie, a Luke wraz ze swoją niedawno odnalezioną siostrą świętuje. W galaktyce w końcu zapanował spokój.
-----------------------------------------------------------
Cóż to koniec tej książki. Wszystko musi się kiedyś skończyć, by zrobić miejsce na nowe. Dziękuję wszystkim z całego serduszka za czytanie tego i mam nadzieję, że moje następne książki też was zaciekawią :D
CZYTASZ
Trudny Chłopak|| Anakin Skywalker
Fanfiction(Zakończone) Anakin jest wybrańcem, co nie znaczy że będzie wspaniałym, grzecznym i posłusznym padwanem, który zawsze słucha się swojego mistrza. Za śliczną okladeczkę dziękuję mrmarysia ♡♡♡