Biedne dzici

172 11 2
                                    

Nie minęło dużo czasu, a Anakin latał na misje coraz częściej, zdarzały się jednak przypadki gdy musiał siedzieć w świątyni. Były to misje bardziej ryzykowne, niż rozmowa z kimś tam o niewielkich niezgodach i wojnach. Były to misje na których trzeba było walczyć z przestępcami- czyli ogólnie coś fajniejszego. 

Gdy mistrza nie było Anakin bardzo upodobał sobie nękanie młodzików, robienie żartów mistrzowi Windu i nabijanie się z mistrza Yody.

Dzisiejszego dnia Kenobi znowu wyruszył na kolejną z tych ,,śmiertelnie niebezpiecznych misji", więc tego dnia młody Skywalker postanowił wystraszyć młodziki historią o potworze w nieznanych nikomu piwnicach świątyni. Była to oczywiście nieprawda, ale mimo to była to historia naprawdę wciągająca. Jednak dzieci chyba nie doceniły jego wspaniałych zdolności i poskarżyły się Yodzie. 

Anakin oczywiście od razu stanął przed obliczem wielkiego mistrza Yody, który tym razem naprawdę wyglądał bardziej przerażająco, ponieważ chłopak postanowił tym razem że na pewno pogodzi się z mistrzem, jednak Yoda chyba to zignorował.

- Anakinie młodziki jak możesz straszyć ty?- zapytał rozczarowany- dzieci to są, zaraz bać się ciebie zaczną.

- Przepraszam, nie powinienem- powiedział wbrew swojej woli.

- Mistrzowi twojemu nie powiem nic tym razem. Idź już ty- oznajmił zielony stworek.

Skywalker wyszedł z pokoju w którym rozmawiał z mistrzem Yodą.

- Następnym razem bardziej ich wystraszę- dokończył zdanie- w końcu jedi muszą być odważni.

Mistrz tym razem wrócił wcześnie, na tyle wcześnie że Anakin jeszcze nie spał.

- Jak tam mistrzu?- zapytał chłopak.

- Anakinie czemu ty znowu straszyłeś młodzików?- zapytał zrezygnowany Obi Wan.

- Co?!- zdziwił się, po czym dodał w myślach- ten mały kłamca miał Ci nic nie mówić!

- Co ty masz do tych dzieci?!- spytał Kenobi.

- Przepraszam?- upewnił się czy właśnie to powinien powiedzieć.

- Idź spać- odparł mistrz.

Anakin posłusznie wsunął się pod kołdrę i udał się w podróż do krainy snów.

-----------------------------------------------------------
Spokojnie w następnym rozdziale będzie już więcej akcji. Będzie się działo. Następny rozdział oczywiście za tydzień (może chodź raz nie wrzucę go o jedenastej w nocy).

Trudny Chłopak|| Anakin SkywalkerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz