Η ώρα πέρναγε αλλά κανείς δεν ερχόταν αποφάσισα να πάω να κάνω ένα ντους. Το μπάνιο ήταν τεράστιο και όλο από μαύρο μάρμαρο. Γέμισα την μπανιέρα με νερό και αιθέριο έλαιο λεβάντας που βρήκα στην γωνία της μπανιέρας και μπήκα μέσα. Αφού χαλάρωσα τελείως πήρα τις πετσέτες που ήταν κρεμασμένες και βγήκα στο δωμάτιο. Πλάι στο κρεβάτι και μπροστά στο κομοδίνο στεκόταν ο Στέργιος. Είχε στα χέρια του το δαχτυλίδι και το περιεργαζόταν. Δεν τον αδικούσα. Ήταν ένα από τα πιο όμορφα δαχτυλίδια. Ήταν χρυσό με πολύ λεπτή βάση. Την βάση κοσμούσε μια μαύρη καρδιά από όνυχα την οποία διαπερνούσε ένα χρυσό σπαθί που το κοσμούσε ένα μικρό ρουμπίνι και στην μέση της καρδιάς υπήρχε ένα μαργαριτάρι.
Το είχα λατρέψει από την πρώτη στιγμή που μου το έδειξε η γιαγιά μου και για αυτό δεν το έβγαζα ποτέ από το χέρι μου.
Ο Στέργιος γύρισε και με κοίταξε. Ένιωθα το βλέμμα του να με καίει και αν δεν ήταν διαφορετικά τα πράγματα και αυτός τόσο υπερόπτης μπορεί και να είχα αφήσει την πετσέτα να πέσει κατά λάθος!!
- Ήθελες κάτι??
Τον ρώτησα κοιτάζοντας τον επίμονα και βαθιά μέσα στα μάτια.
- Σε λίγο το δείπνο θα είναι έτοιμο. Δεν έχεις φάει τίποτα από εχθές. Στην ντουλάπα έχει ένα φόρεμα που μπορείς να βάλεις.
Περίμενα να φύγει αλλά αυτός καθόταν απλά εκεί και με κοίταζε!
- Ναι εντάξει κατάλαβα θα σε βρω εκεί!!
- Δεν νομίζω. Θα πάμε μαζί. Ετοιμάσου περιμένω!!
- Πρέπει να είσαι τρελός αν νομίζεις πως θα αλλάξω μπροστά σου. Βγες έξω τώρα!!
Με μία γρήγορη κίνηση ήρθε κοντά μου και έπιασε την πετσέτα μου κάνοντας με να πέσω πάνω στο στιβαρό του στήθος. Το άλλο χέρι μπλέχτηκε μέσα στα βρεγμένα μαλλιά μου και τα τράβηξε ελαφρά, έτσι ώστε να τον κοιτάζω στα μάτια.
- Δεν μου αρέσει να μου δίνουν διαταγές!!! Αν θέλεις να συνεχίσεις να κάθεσαι με άνεση σε καρέκλα λοιπόν σου προτείνω να σταματήσεις να με ειρωνεύεσαι και να με διατάζεις!! Τώρα άντε ετοιμάσου δεν θα σε περιμένω για πολύ!
Και με αυτό με ελευθέρωσε από τις λαβές του. χωρίς να πω λέξη και έχοντας κοκκινίσει από το υπονοούμενο της τιμωρίας κατευθύνθηκα στην ντουλάπα και πήρα το φόρεμα.
το φόρεμα ήταν απλό λευκό, κοντό με τιράντες και βαθύ ντεκολτέ. Αναδείκνυε τις καμπύλες μου και μαζί ε τις πλατφόρμες μου έκανε τα ποδιά μου να δείχνουν αρκετά ψηλά και όμορφα. Στέγνωσα τα μαλλιά μου βιαστικά και τα άφησα κάτω ελεύθερα.
YOU ARE READING
Το δαχτυλίδι
AdventureΌταν έχεις πάρει το πτυχίο σου και είσαι με τους κολλητούς σου στην Ρόδο και γιορτάζετε τι μπορεί να πάει στραβά??? Μπορεί χάσεις τις βαλίτσες σου?? να ξεμείνεις από λεφτά?? να κάνεις one night stand?? Όλα αυτά μακάρι να είχαν συμβεί και σε εμένα!! ...