Μπήκαμε στο γραφείο. Ο Μανώλης καθόταν στην μεγάλη μαύρη δερμάτινη καρέκλα του με ένα ποτήρι ουίσκι στο χέρι του και ένα πούρο στο άλλο.
Προχώρησα μπροστά θέλοντας να έχω την χαρά να δω στο πρόσωπό του την απώλεια που είχα βιώσει και εγώ κάποτε!!
- Τι περιμένετε?? Άντε ρίξτε μου!!
- Όχι τόσο εύκολα θείε!!
Γύρισε και με κοίταξε με το ίδιο βλέμμα που με είχε κοιτάξει και ο Αλέξανδρος όταν κατάλαβε ποια είμαι!!
- Εσύ???
- Δεν με περίμενες!!!
- Τι είσαι μαζί τους?? Δεν ντρέπεσαι να σπιλώνεις έτσι το όνομα της οικογένειας σου??
- Όχι εσύ το έκανες πρώτος!!! Όταν σκότωσες τους γονείς μου για να μην έχεις ανταγωνισμό, όταν μου έκρυψες την αλήθεια του ποια είμαι και πήρες την κληρονομιά μου!!!!
- Χαχαχαχαχα , αυτοί στα είπαν όλα αυτά??? Και τους πίστεψες?? Καλή είσαι και εσύ!!!
Έβγαλε ένα όπλο από το συρτάρι και το ακούμπησε πάνω στο γραφείο χωρίς να πάρει το χέρι του από την σκανδάλη.
Ο Στέργιος μπήκε μπροστά μου και έβαλε το χέρι του προστατευτικά στην κοιλιά μου.
- Δεν θα προλάβεις να ρίξεις θα σε έχω σκοτώσει!!
Δεν απάντησε τράβηξε άλλη μια ρουφηξιά από το πούρο του και μας κοίταξε με κενό βλέμμα.
Την επόμενη στιγμή ένας πυροβολισμός τάραξε την ησυχία που είχε πέσει στο γραφείο!!
Άνοιξε η πόρτα του γραφείου και μπήκαν μέσα μπράβοι του ρουμπινιού αλλά στην θέα έμειναν ασάλευτοι.
Ο Μανώλης είχε αφαιρέσει την ζωή του!! γύρισα και τους κοίταξα. Έπιασα το χέρι του Στέργιου και βγήκαμε από το γραφείο με κατεύθυνση στην αυλή του σπιτιού. Όλοι μας ακολούθησαν!!
Πήγα στο κέντρο της αυλής και τους κοίταξα όλους. Ήταν αναμειγμένοι και άτομα του ρουμπινιού και της τουρμαλίνης.
- Ακούστε με καλά ο Μανώλης Χρίστου ήταν θείο μου και ο Αλέξανδρος ξάδερφός μου. είμαι η Λυδία Χρίστου και η νόμιμη και ικανή κληρονόμος της οικογένειας του ρουμπινιού.
- Εγώ είμαι ο Στέργιος Ρώμος νόμιμος κληρονόμος της οικογένειας της τουρμαλίνης.
- Ξέρω πως έχετε μάθει διαφορετικά και ότι δεν με ξέρετε αλλά σας δίνω την επιλογή!! Αν θέλετε μπορείτε να φύγετε αλλά σας υπόσχομαι πως αν μείνετε θα γίνετε πολύ πλούσιοι και δυνατοί!! Έχουμε αποφασίσει να ενώσουμε τις οικογένειες μας και τις επιχειρήσεις μας!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Το δαχτυλίδι
MaceraΌταν έχεις πάρει το πτυχίο σου και είσαι με τους κολλητούς σου στην Ρόδο και γιορτάζετε τι μπορεί να πάει στραβά??? Μπορεί χάσεις τις βαλίτσες σου?? να ξεμείνεις από λεφτά?? να κάνεις one night stand?? Όλα αυτά μακάρι να είχαν συμβεί και σε εμένα!! ...