Κεφάλαιο 25

801 49 0
                                    


Οπτική Στέργιου

Γαμώτο!!! Αυτό το κορίτσι ήθελε να με πεθάνει!! Όταν την είδα να μπαίνει στο αμάξι με το κοντό κόκκινο μαλλί της κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό. Πλέον έφτανε μέχρι τους ώμους της αγκαλιάζοντας τον υπέροχο στρογγυλό πρόσωπο της και αφήνοντας εντελώς εκτεθειμένο το στήθος της.

- Πήγαινε να αλλάξεις σε μία ώρα θα σερβιριστεί το μεσημεριανό!!

Με μία της κίνηση και χωρίς να το περιμένω με πλησίασε και με κόλλησε στον τοίχο με το σώμα της.

- Δεν μου είπες αν τελικά σου αρέσουν τα μαλλιά μου mon homme!!!

Άντρα της??? Ήθελε να με πεθάνει ήμουν σίγουρος!! Με πολεμούσε και αυτό με άναβε ακόμα πιο πολύ. Αλλά δεν θα την άφηνα έτσι. Με μία γρήγορη κίνηση έπιασα τα χέρια της γύρω από την πλάτη της με το ένα μου χέρι και την έσπρωξα στον τοίχο. Έτσι τώρα το πρόσωπό της κοίταγε τον τοίχο και εγώ την πίεζα με τον καθαρά ερεθισμένο ανδρισμό μου. έμπλεξα το ελεύθερο χέρι μου στα μαλλιά της και τα τράβηξα.

- Μπορείς να νιώσεις πόσο πολύ μου άρεσε του κούρεμα σου έτσι δεν είναι mon petit??

Ένα αναστεναγμός ξέφυγε από τα χείλη της που με έκανε να θέλω να την κάνω να αναστενάζει συνέχεια.

- Μην παίζεις μαζί μου, μην με προκαλείς γιατί μπορεί να είπα πως δεν θα σου κάνω τίποτα που να μην θες αλλά μπορώ πολύ εύκολα να σε τιμωρήσω χωρίς να σε γδύσω!!!

Την άφησα και κατευθύνθηκα στο δωμάτιο μου. μόνο ένα κρύο ντους μπορούσε να με συνεφέρει!!

Το δαχτυλίδιWhere stories live. Discover now