' Πριν από περίπου 30 χρόνια δύο φίλοι δύο πολύ μεγάλων και πλούσιων οικογενειών ανέλαβαν τα ηνία των οικογενειακών τους επιχειρήσεων. Προπονούνταν για αυτό όλη τους τη ζωή μαζί. Ήταν κολλητοί και πάντα φύλαγε ο ένας τα νώτα του άλλου. Ξεκίνησαν να κάνουν δουλειές μαζί. Η μία οικογένεια εκτός από μικρές επιχειρήσεις ασχολούνταν και με το εμπόριο ναρκωτικών. Ενώ η άλλη διέθετε αρκετά ξενοδοχεία και επίσης πούλαγε προστασία και ασχολούνταν με το ξέπλυμα χρημάτων. Ήταν ισχυροί και μαζί ήταν οι πιο δυνατές οικογένειες του υποκόσμου και της ελληνικής μαφίας. Έπειτα από κάποια χρόνια όμως μπήκε στην ζωή τους μια πολύ όμορφη γυναίκα. Στην αρχή κάνανε απλά παρέα και οι τρεις μαζί. Λίγο καιρό μετά όμως οι δύο φίλοι άρχισαν να την ερωτεύονται. Από σεβασμό όμως ο ένας για τον άλλον δεν το είπαν ποτέ στην κοπέλα. Η κοπέλα όμως διάλεξε το αγόρι της οικογένειας του ρουμπινιού. Έτσι το άλλο αγόρι πληγωμένο στη καρδιά και στην περηφάνια έφυγε, έκοψε κάθε επαφή που είχε μαζί τους και επικεντρώθηκε στο να οδηγήσει την δική του οικογένεια, την οικογένεια της τουρμαλίνης όσο πιο ψηλά μπορούσε με σκοπό να διαλύσει την οικογένεια του ρουμπινιού και να εκδικηθεί τον άλλοτε κολλητό του.'
- Δεν καταλαβαίνω πώς όλα αυτά σχετίζονται με εμένα??
- Τώρα θα σου εξηγήσω... μην βιάζεσαι κορίτσι μου..
' Η κοπέλα αυτή ήταν η γιαγιά σου! Ο αρχηγός της οικογένειας του ρουμπινιού ήταν ο παππούς σου και εγώ είμαι ο κακός της υπόθεσης!! Εσύ είσαι ο απόγονος και η νόμιμη κληρονόμος του ονόματος της οικογένειας όπως ο Στέργιος είναι ο κληρονόμος αυτής της οικογένειας'
Είχα μείνει άφωνη. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι μου έλεγε! Η οικογένεια μου, οικογένεια μαφίας. Εγώ κληρονόμος. Στην Ελλάδα κάτι τέτοιο... μα πως ήταν δυνατόν?? Σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο μου. δεν ήξερα τι να πω, τι να σκεφτώ. Όλη μου η ζωή ήταν ένα ψέμα.
STAI LEGGENDO
Το δαχτυλίδι
AvventuraΌταν έχεις πάρει το πτυχίο σου και είσαι με τους κολλητούς σου στην Ρόδο και γιορτάζετε τι μπορεί να πάει στραβά??? Μπορεί χάσεις τις βαλίτσες σου?? να ξεμείνεις από λεφτά?? να κάνεις one night stand?? Όλα αυτά μακάρι να είχαν συμβεί και σε εμένα!! ...