Η πτήση ήταν γρήγορη και ξεκούραστη σε σαράντα πέντε λεπτά είχαμε προσγειωθεί στο νησί των Ιπποτών και κατευθυνόμασταν προς το ξενοδοχείο. Επιλέξαμε ένα ξενοδοχείο κοντά στο Φαληράκι. Η διαδρομή ήταν μαγευτική. Εκτός από τα τεράστια και χλιδάτα ξενοδοχεία που υπήρχαν το να βλέπεις όλο το νησί και την απέραντη θάλασσα να εκτείνονται κάτω από τα πόδια σου ήταν κάτι μαγευτικό.
Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο μείναμε έκπληκτοι από τον συνδυασμό της μοντέρνας και φιλικής ατμόσφαιρας που εξέπεμπε ο χώρος!!
- Καλημέρα σας, καλώς ήρθατε στο ξενοδοχείο μας, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω??
Μας ρώτησε η κοπέλα της reception με ένα ζεστό και καλοσυνάτο χαμόγελο.
- Καλημέρα σας, έχουμε κάνει τρεις κρατήσεις στο όνομα Λυδία Χρίστου.
- Δώστε μου μισό λεπτό δεσποινίς Χρίστου. Ναι, ναι φυσικά δύο διπλά και ένα μονό δωμάτιο στον ίδιο όροφο. Θα μπορούσατε να μου δώσετε την ταυτότητα σας παρακαλώ??
- Ναι φυσικά!
Αποκρίθηκα και της έδωσα την ταυτότητα μου. όση ώρα η κοπέλα πέρναγε τα στοιχεία μου εγώ όπως και τα παιδιά παρατηρούσαμε τον χώρο γύρω μας. Ήταν πραγματικά ένα πεντάστερο ξενοδοχείο με όλη την σημασία και των πέντε αστεριών του.
- Ορίστε δεσποινίς Χρίστου. Τα δωμάτια σας είναι το 1001 το 1002 και το 1004, ορίστε και τα κλειδιά σας. Ο groom θα σας οδηγήσει στα δωμάτια σας.
- Σας ευχαριστώ πολύ!! Θα ήθελα επίσης να σας ρωτήσω αν υπάρχει κάπου εδώ κοντά επιχείρηση για ενοικίαση αυτοκινήτου.
- Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με μια εταιρεία ο υπεύθυνος βρίσκεται στο γραφείο εκεί δίπλα στο κοσμηματοπωλείο μας όπου και μπορείτε να απευθυνθείτε!!
- Υπέροχα σας ευχαριστούμε.
Τα δωμάτια ήταν υπέροχα. Αποτελούνταν από ξύλινα πατώματα και τεράστια διπλά κρεβάτια. Τα μπάνια ήταν από μάρμαρο και διέθεταν μια ντουζιέρα και μια μπανιέρα καθώς και δύο νεροχύτες. Στο μπαλκόνι υπήρχαν τραπεζάκι με καρέκλες καθώς και δύο ξαπλώστρες ενώ η θέα σου έκοβε την ανάσα. Στον ορίζοντα έβλεπες την απέραντη θάλασσα ενώ αν κοιτούσες από κάτω έβλεπες μια τεράστια πισίνα που εκτεινόταν σε όλο το ξενοδοχείο και πέρναγε κάτω από δύο εστιατόρια/pool bar.
Φορέσαμε τα μαγιό μας και κατεβήκαμε στην πισίνα με τα κοκτέιλ μας στο χέρι και έχοντας ξαπλώσει στις ξαπλώστρες κάτω από τον καυτό ήλιο μιλάγαμε και γελάγαμε. Ήταν από τις πιο ξέγνοιαστες ώρες της ζωής μου!!
BINABASA MO ANG
Το δαχτυλίδι
AdventureΌταν έχεις πάρει το πτυχίο σου και είσαι με τους κολλητούς σου στην Ρόδο και γιορτάζετε τι μπορεί να πάει στραβά??? Μπορεί χάσεις τις βαλίτσες σου?? να ξεμείνεις από λεφτά?? να κάνεις one night stand?? Όλα αυτά μακάρι να είχαν συμβεί και σε εμένα!! ...