Κεφάλαιο 48

713 36 0
                                    


Μπήκα στο δωμάτιο και μετά από λίγο, αφού ο Στέργιος έδωσε κάποιες εντολές στον Φίλιππο μπήκε και αυτός στο δωμάτιο. Έκλεισε την πόρτα και πριν προλάβω να αρθρώσω λέξη με τράβηξε κοντά του και με στρίμωξε πάνω στην πόρτα. Το στόμα του κόλλησε πάνω στο δικό μου και η γλώσσα του καυτή έκαιγε όλο μου το στόμα. Έλυσε την γραβάτα του και μου έδεσε τα μάτια. Τον άκουσα να βγάζει τα ρούχα του και μετά με γύρισε έτσι ώστε το πρόσωπό μου να κοιτάει την πόρτα.

Με έγδυσε και ξεκίνησε να φιλάει και να ρουφάει όλο μου το κορμί. Έπιασε την μέση μου και με σήκωσε, τύλιξα τα πόδια μου γύρω του και ένιωσα την σκληρή του στύση να τρίβεται στο μουνί μου. με μια απότομη κίνηση μπήκε μέσα μου και άρχισε να με παίρνει δυνατά και γρήγορα. Με κάθε του δυνατή ώθηση μια κραυγή ηδονής και γλυκού πόνου ξέφευγε από τα χείλη μου!!!

- Έρχομαι mon homme, αχχχ χύσε μέσα μου μωρό μου!!!

- Λυδία?

- Παίρνω χάπι μην σταματάς!!!

Έχοντας δώσει το πράσινο φως οι ωθήσεις του έγιναν πιο κυριαρχικές. Το χέρι του μπλέχτηκε στα μαλλιά του και τα τράβηξε βίαια προς τα πίσω.

Τελειώσαμε και οι δύο μαζί φωνάζοντας ο ένας το όνομα του άλλου και καταρρεύσαμε στο πάτωμα.

- Πάω να κάνω μπάνιο!!

- Εγώ πάω στο ψυγειάκι χρειάζομαι υγρά!!

Είπα με ένα γελάκι και σηκώθηκα.

Αφού πήρα ένα μπουκάλι νερό από το mini bar παρατήρησα έναν καφέ φάκελο με το όνομα μου πάνω του τον πήρα στα χέρια μου και τον άνοιξα!!

Το δαχτυλίδιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora