Κεφάλαιο 43

778 39 0
                                    


- Μάλιστα... Φίλιππε ετοιμαστείτε!!

- Μάλιστα!!

- Στέργιε??

- Λυδία ήρθε η ώρα!!

- Και αν είναι παγίδα??

- Θα είμαστε προετοιμασμένοι!!

Αφού στείλαμε την απάντηση, όπου έλεγε πως θα ταξιδέψουμε στην Καλαμάτα την επόμενη ημέρα είχαμε όλο το απόγευμα ελεύθερο. Έκανε πολύ ζέστη και αφού ο Στέργιος ήταν απορροφημένος σε συζητήσεις με τον Φίλιππο και κάποιους άλλους άντρες αποφάσισα να φορέσω το μαγιό μου και να κατέβω στην πισίνα από κάτω!!

Φόρεσα ένα μπικίνι ασπρόμαυρο που αναδείκνυε το στήθος μου και κάλυπτε πολύ λίγα σημεία του κορμιού μου πήρα και την πετσέτα μου και έφυγα από το δωμάτιο.

Ύστερα από μίση ώρα και ενώ εγώ έκανα ηλιοθεραπεία μπρούμυτα δύο δυνατά χέρια μπλέχτηκαν στα μαλλιά μου και πίεσαν το κεφάλι μου με δύναμη στην ξαπλώστρα.

- Πόσες φορές πρέπει να το πω mon petit??? Δεν μου αρέσει να βλέπουν και άλλοι αυτά που επιτρέπετε να βλέπω μόνο εγώ!!!

Ελευθέρωσε το κεφάλι μου και ανασηκώθηκα!! Τον κοίταξα με ένα μειδίαμα, σηκώθηκα αργά και αισθησιακά από την ξαπλώστρα και έπεσα στην πισίνα δίνοντας του μια πολύ καλή εικόνα του κώλου μου!!

Όταν βγήκα τον είδα να είναι ξαπλωμένος με τα μάτια κλειστά. Δεν έχασα ευκαιρία και έκατσα πάνω του τυλίγοντας τον με τα πόδια μου αγνοώντας τους υπόλοιπους που μπορεί να μας έβλεπαν.

Έσκυψα στο αυτί του και τα χέρια του έπιασαν τον κώλο μου.

- Για εσένα το έβαλα!!!

Είπα και πιπίλισα τον λοβό του αυτιού του. ένιωσα τον ανδρισμό του να σκληραίνει από κάτω μου και με ένα πήδημα σηκώθηκα από πάνω του.

- Πάω να ετοιμαστώ για το δείπνο!!!

Το δαχτυλίδιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin