Κεφάλαιο 22

848 45 0
                                    


Την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό συγκεντρωθήκαμε σε ένα μεγάλο γραφείο. Ήταν βαμμένο σε σκούρες κόκκινες αποχρώσεις και όλα τα έπιπλα ήταν μαύρα και ξύλινα. Ήταν τεράστιο και ένα ρίγος με διαπέρασε όταν μπήκα μέσα. Ο Ορέστης καθόταν πίσω από το μεγάλο γραφείο, εγώ και ο Στέργιος καθίσαμε στις πολυθρόνες που υπήρχαν μπροστά από το γραφείο.

Λίγο μετά την είσοδο μου χτύπησε η πόρτα και μέσα μπήκε ένας ξανθός ψηλός άντρας. Ήταν αρκετά λεπτός αλλά πολύ γυμνασμένος και με υπέροχα σμαραγδένια μάτια. Στάθηκε λίγο πιο πέρα από εμάς.

- Αφού λοιπόν η Λυδία δέχτηκε τους όρους αυτής μας της συμμαχίας, ήρθε η ώρα να οργανωθούμε! Λυδία πόσο καιρό έχει να σε δει ο θείος σου?? Και γενικά κάποιος από την οικογένεια σου???

- Εκτός από την γιαγιά μου που βλέπω σε κάθε διακοπές τους άλλους έχω να τους δω από τα 12 μου!

- Ωραία αυτό σημαίνει ότι μπορεί και να καταφέρουμε να σε βάλουμε ενεργά σε όλο το σχέδιο!!

Παρατήρησα τον Στέργιο να σφίγγετε στα λόγια του παππού του. δεν είχαμε μιλήσει από την αποδοχή της συμφωνίας αλλά και πάλι δεν ήξερα και τι να του πω αν και δεν φαινόταν ενοχλημένος από αυτή την έκβαση της ιστορίας.

- Ο Φίλιππος από εκεί θα είναι ο συνεργάτης σου, ο φύλακας σου, η σκιά σου και γενικά θα είναι μαζί σου όσο το δυνατόν περισσότερο.

Γύρισα και τον κοίταξα καλά για δεύτερη φορά. Δεν φαινόταν απρόσιτος αλλά ούτε και η χαρά του παιδιού.

- Αύριο θα πάτε οι τρεις σας για ψώνια. Η Λυδία πρέπει να αγοράσει ρούχα και ότι άλλο χρειάζεται για όλες τις δεξιώσεις που θα παραστούμε και για όλες τις γενικές εμφανίσεις της. Επίσης θα ξανά ξεκινήσεις προπονήσεις με τον Στέργιο. Υπάρχει κάτι που θέλετε να ρωτήσετε??

- Πότε θα μπει το σχέδιο σε δράση και ποιο είναι το σχέδιο??

- Υπομονή! Προς το παρόν παρακολουθούμε τον θείο σου και μαζεύουμε πληροφορίες. Ότι θεωρώ σημαντικό θα το μαθαίνεις και θα είσαι ενήμερη!!

Δεν μου άρεσε που θα έμενα στα μαύρα σκοτάδια αλλά προς το παρόν δεν είχα και άλλη επιλογή. Το μόνο που ήθελα ήταν να προετοιμαστώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και πιο καλά μπορούσα!!!

Το δαχτυλίδιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin