2 χρόνια μετά
Σήμερα ήταν η πολυπόθητη συνάντηση. Θα ξανά έβλεπα τον Στέργιο μετά από έξι μήνες!!
Φόρεσα ένα κοντό μπλε σατέν φόρεμα με βαθύ μπούστο και κοψίματα στην κοιλιά και στα πλευρά και αρκετά κοντό!!!
Μπήκα στο δωμάτιο του και έβγαλα το παλτό μου. καθόταν στον καναπέ φορώντας ένα γαλάζιο πουκάμισο και ένα μαύρο παντελόνι!! Ήταν τόσο σέξι που με έκανε μούσκεμα και μόνο στην θέα του αυτή!!
Τον πλησίασα και έκατσα πάνω του, όρμηξα στα χείλη του. με έπιασε από την μέση και με έριξε πάνω στον καναπέ!! Μου έβγαλε το φόρεμα και τα μάτια του περιπλανήθηκαν σε όλο μου το σώμα!!
- Θεέ μου είσαι τόσο όμορφη!!!
Άρχισε να με φιλάει σε όλο μου το κορμί!!! Ένιωθα την ηδονή να κυλάει σε όλο μου το κορμί!!!
Του έβγαλα το πουκάμισο και ξεκούμπωσα το παντελόνι του!!! μπήκε μέσα μου με δύναμη και πάθος!!! Άρχισε να με πηδάει άγρια!! Σήκωσα την λεκάνη μου ώστε να μπαίνει όλο πιο βαθιά μέσα μου.
Τελειώσαμε μαζί και πέσαμε ο ένα πάνω από στον άλλον. Μέχρι να βρούμε τις ανάσες μας ο Στέργιος μου χάιδευε τα μαλλιά!!
- Λοιπόν πότε θα σε ξανά δω??
- Μωρό μου ξέρεις ότι δεν είναι εύκολο!! Ίσα που έχω καταφέρει να επαναφέρω τις σχέσεις μου με άλλες οικογένειες και να ξανά αποκαταστήσω το όνομα της δικής μου.
- Το ξέρω αλλά σε θέλω!!!
- Υπομονή λίγο καιρό ακόμα!!
- Μετράω τους μήνες που θα είμαστε μαζί είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο!!!
Μείναμε εκεί αγκαλιά και περάσαμε όλο το βράδυ ο ένας πάνω και μέσα στον άλλον .
Σε οκτώ μήνες θα είχα ολοκληρώσει τα σχέδια μου και την αναβάθμιση του αρχοντικού, όπως και το χτίσιμο του νέου σπιτιού που θα μέναμε μαζί με τον Στέργιο στην Αθήνα. Είχαμε αποφασίσει να μοιράσουμε την απόσταση. Έτσι και οι δυο θα ήμασταν μόνο δύο ώρες μακριά από τις οικογένειες μας και θα έχουμε την απόλυτη εποπτεία των πάντων.
Νέα αυτοκρατορία, νέοι έρωτες, νέα ζωή!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το δαχτυλίδι
AventuraΌταν έχεις πάρει το πτυχίο σου και είσαι με τους κολλητούς σου στην Ρόδο και γιορτάζετε τι μπορεί να πάει στραβά??? Μπορεί χάσεις τις βαλίτσες σου?? να ξεμείνεις από λεφτά?? να κάνεις one night stand?? Όλα αυτά μακάρι να είχαν συμβεί και σε εμένα!! ...