Prolouge

81 6 0
                                    

Calex's POV:

Define Saint Zeles, Saint Zeles is a fuckin pest in my life! Saint ang pangalan pero demonyo naman ang ugali! Wala na siyang ibang ginawa kundi sirain ang buhay at araw ko. Ewan ko lang ha? Siguro kape ang pina-inom ng nanay niya sa kanya, ang kapal ng apog eh hindi naman siya gwapo! Mas gwapo pa nga ako don, ewan ko lang kung anong nakita ng mga babae sa kanya at tinitilian siya! Saint is a fuckin asshole.

"Hey Eggplant," Speaking of the devil! I turn around and see that fuckin smirk that is always on his face when his with me. And why the hell he keep calling me a Eggplant?! Do I look like a fuckin Eggplant to him?!

My eyebrows meet " Why are you here bastard? Nandito ka na naman ba para sirain ang araw ko?" I stated.

He chuckled " You are cute when your mad eggy," The heck! Anong sinabi niya? Eggy?! This asshole gone mad.

"Can you leave me alone Saint?! Fuck your own life and don't pestered mine" I angrily said.

"I don't want to fuck life eggy, I want to fuck you only" Nanlaki ang mata ko sa sinabi niya. Is he even serious?! I almost puke.

"You've gone mad asshole!" Tinalikuran ko siya at naglakad palayo.

"One day I will make you mine Calex" I heard he shouted, good thing that no one is in the pathway because of the event.

"Dream on asshole" I whispered.

That will never be happened.

BL Series 1: CalAintWhere stories live. Discover now