-12-

432 30 151
                                    

Fotoğrafta Ecem var.

Hızlı adımlarla halı sahayı terk ederken Yankı'nın arkamdan geldiğini görerek ani bir hareketle arkamı döndüm. Doğan'la kavga etmişlerdi, söyleyeceklerimi söylemiştim zaten. Tüm maçın bir kavga yüzünden bölünmesi de ayrıca sinirimi bozmuştu.

"Peşimden gelmene gerek yok, sana kızgın değilim."

"Ama-"

"Yalnız kalayım Yankı, tamam mı? Sonra konuşuruz."

Cevabını beklemeden Hira ve Fulya'ya yetişip onlarla yürümeye başladım. Sinirlerim cidden çok bozulmuştu. Ben Doğan'ın yediği boklara karışmıyordum, ondan da aynı saygıyı bekliyordum fakat beyefendi kafasına eseni yapmakta ustaydı. Allah'ın keçisi.

"Biraz sert mi çıktın sanki?"

Hira'nın sorusuna kafamı iki yana salladım. "Hak etti. Boş yapmasın, bana ne."

Dediklerimin sonuna kadar arkasındaydım. Kaç gündür kendi kendine saçma triplerdeydi, Doğan'ı anlamıyordum. Ata boşuna mı vardı? Ayrıca kendimi koruyabilecek yaştaydım, buna rağmen küçükmüşüm gibi davranıyordu.

"Bir şeyler yapalım istersen, kahve falan içelim şurada." Fulya'nın işaret ettiği yere bile bakmadım, eve gidip uyuyacaktım. Planım buydu. Uyumazsam düşünürdüm ve genelde ben düşündüğümde iyi şeyler olmazdı.

"Siz takılın, benim keyfim yok."

Hira huyumu bildiği için anlayışla kafasını salladı. İkisi içleri rahat etmese de gitmeme izin verdiklerinde onlara el sallayıp kulaklıklarımı taktım. Kaldırımda yürürken biriyle çarpışmama imkan olmadığından emin olup sosyal medyada gezinmeye başladım. O sırada üstten gelen bildirimle kaşlarımı çattım. Benim hesabıma değil, Doğan'ın hesabına gelmişti mesaj. İkimizde de birbirimizin şifresi vardı ve hesaba gelenleri görebiliyorduk. Bu tanımadığım bir hesaptı.

siradanbirgece: Kavgayı gördüm

siradanbirgece: İyi misin?

Kavgayı gördüm derken? Normalde özel mesajlarına göz bile gezdirmezdim ama şu an kavgalı olduğumuz için bakasım gelmişti. Hem konuşmaya yaptığı giriş de çok ilgimi çekmişti. O esnada tribünlerde bizden başka kimse yoktu diye biliyordum.

Merakıma yenik düşerek Doğan'ın hesabına girdim ve düşünmeden sohbete tıkladım. Anladığım kadarıyla kız Doğan'ı seviyordu ve kim olduğunu gizliyordu. Hatta Doğan için sarma bile yapmıştı. Gülüp geçmem gerekirdi ama son konuşmaları okuyunca istemsizce duraksadım, hiç kimse sevmediği birine yemek yapmazdı. Özellikle kızlar.

Üstelik sadece bu da değildi anladığım. Doğan, birini seviyordu kızın vurguladıklarına göre. En çok da buna şaşırmıştım çünkü hiç bahsetmemişti daha önce.

Ben bunları düşünürken aynı hesaptan bir bildirim daha geldi, sanırım Doğan cevap yazmıştı.

doganyildiz: DAHA DĞN ANNEMİZŞN

doganyildiz: BAHÇWLERİNDW KOŞARKEN

doganyildiz: Devamı nwydi lan

siradanbirgece: Sarhoş musun sen?

Sarhoş muydu?

Mesajlarda olduğum için Doğan'ın ses kaydı attığını görüp dinledim. Aralarına girmemem gerekiyordu, bu yaptığım çok yanlıştı ama merak ediyordum. Doğan ses kaydında "Yok be, ne sarhoş olacağım? Sen çıldırdın iyice." dedikten sonra kahkahalarla gülüyordu. Arka plan çok gürültülüydü ve yayık konuşuyordu. Bunlar da onu yalancı durumuna koyuyordu.

ÇİRKİN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin