-Dɪᴀ Sᴇɢᴜɪɴᴛᴇ-Aᴄᴏʀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄʟᴀʀɪᴅᴀᴅᴇ ɴᴏs ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs,ᴍᴇ sᴇɴᴛᴏ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴘᴇɢᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴀɪɴᴅᴀ sᴏɴᴏʟᴇɴᴛᴀ,ᴠᴇᴊᴏ ᴀ Hᴏʀᴀ ᴇ ɢʀɪᴛᴏ"PUTA QUE PARIU!"ᴍᴇ ᴊᴏɢᴏ ᴘʀᴀ ᴛʀᴀ́s ᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴏ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴛᴇsᴛᴀ.
Vᴄ:Pᴇʀᴅɪ ᴜᴍᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ ᴅᴇ ᴀᴜʟᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇɢᴀʟ ᴇᴍ S/ɴ-Oʟʜᴏ ᴀᴏ ʀᴇᴅᴏʀ ᴄᴏᴍ ᴘʀᴇɢᴜɪᴄ̧ᴀ ᴅᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ ᴇ ᴘᴇɴsᴇɪ"Uᴍᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ sᴇᴍ ɪʀ ᴘʀᴀ ᴀᴜʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀʀɪᴀ ᴍᴀʟ ᴀʟɢᴜᴍ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ?"ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇɪ ᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ ɪɴᴅᴏ ᴘʀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ᴇsᴄᴏᴠᴏ ᴍᴇᴜs ᴅᴇɴᴛᴇs,ʟᴏɢᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴍᴇ ᴅᴇsᴘɪ ᴇ ᴇɴᴛʀᴇɪ ᴅᴇ ʙᴀɪxᴏ ᴅᴏ ᴄʜᴜᴠᴇɪʀᴏ,ᴛᴏᴍᴏ ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ɢᴇʟᴀᴅᴏ ᴇ ʀᴇʟᴀxᴀɴᴛᴇ,ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇᴘᴏɪs ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴇ ᴍᴇ ᴇɴʀᴏʟᴏ ɴᴀ ᴛᴏᴀʟʜᴀ ᴇ sᴀɪᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ,ᴅᴇᴘᴏɪs ᴠɪsᴛᴏ ᴜᴍᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ ᴅᴇ ғɪᴄᴀʀ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ:
Dᴇᴘᴏɪs ᴅɪssᴏ ᴅᴇsᴄɪ ᴘᴀʀᴀ ʙᴀɪxᴏ,ᴏʟʜᴇɪ ɴᴏ ʀᴇʟᴏ́ɢɪᴏ ᴇ ᴠɪ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ 08:25.💭ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴜ ᴅᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴠᴏʟᴛᴀ💭
Aɴᴛᴇs ᴅᴇ sᴀɪʀ ᴘᴇɢᴏ ᴜᴍᴀ ᴍᴀᴄ̧ᴀ̃ ᴇ sᴀɪᴏ ᴅᴇ ᴄᴀsᴀ,ғᴇᴄʜᴏ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ,ᴇ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴘᴇʟᴀ ʀᴜᴀ.
(ǫᴜᴇʙʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ)
.
.
.
Vᴄ:Lɪsᴀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴢ ɪssᴏ!-ᴛᴇɴᴛᴏ ᴘᴇɢᴀʀ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ.
.
.
.
Lɪsᴀ:Nᴀɴᴀɴɪɴᴀɴᴀ̃ᴏ,Wᴏᴏᴏᴜ ᴠᴄ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴀɪxɪɴʜᴀ ᴍᴏᴅᴇᴜsᴏ-ᴅɪᴢ ᴍᴇᴅɪɴᴅᴏ ɴᴏssᴀ ᴀʟᴛᴜʀᴀ.
.
.
.
Vᴄ:Aʙᴜsᴀᴅᴀ ᴠᴄ ᴇᴜ ʜᴇɪɴ-ʀᴇᴠɪʀᴏ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴇ ᴅᴇsɪsᴛᴏ ᴅᴇ ᴘᴇɢᴀʀ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴏᴜ ᴍᴇʟʜᴏʀ ғɪɴɢɪʀ.
.
.
.
Lɪsᴀ:Nᴏssᴀ ᴠᴄ ᴅᴇsɪsᴛᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴀ́ᴄɪʟ-ᴅɪᴢ ᴇʟᴀ ᴅᴇsᴄᴇɴᴅᴏ ᴅᴀ ᴍᴇsɪɴʜᴀ ᴅᴇ ᴄᴇɴᴛʀᴏ ᴇ ғᴏɪ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴛɪᴠᴇ ᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴅᴇ ᴘᴇɢᴀʀ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ-EIIIII!
.
.
.
Vᴄ:Mᴏsᴄᴏ ᴘᴇʀᴅᴇᴜ ǫᴜᴇʀɪᴅᴀ,ᴇ ᴇʟᴇ ᴇ́ ᴍᴇᴜ!-ᴅɪɢᴏ ᴇ ᴏʟʜᴏ ᴘʀᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴀʀʀᴇɢᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs-O QUE MERDA VC FEZ LISAAAAA!!?
.
.
.
Lɪsᴀ:Qᴜᴀʟᴇ́ ғᴏɪ sᴏ́ ᴜᴍᴀ ғᴏᴛɪɴʜᴀ ᴅᴇ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴏʀᴇ-ᴇʟᴀ sᴏʀʀɪᴏ ᴍᴀʟɪᴄɪᴏsᴀ sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ.
.
.
.
Vᴄ:ᴠᴄ ᴄʜᴀᴍᴀ ɪssᴏ ᴅᴇ ғᴏᴛᴏ?!-ᴄᴏʟᴏᴄᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟʟ ɴᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇʟᴀ ᴄᴏᴍ ʀᴀɪᴠᴀ ɴᴏs ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs-Sᴀʙᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴠᴀɪ ғᴀʟᴀʀ sᴇ ᴠᴇʀ ɪssᴏ?!
.
.
.
Lɪsᴀ:Aᴀᴀᴀɴʜ ɴᴀ̃ᴏ.
.
.
.
Vᴄ:Nᴀᴅᴀ!Eʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ ᴅɪᴢᴇʀ ɴᴀᴅᴀ ᴇ ɪssᴏ ᴛᴇᴍ ᴠᴀɴᴛᴀɢᴇᴍ ᴀᴏs ʀᴀᴘᴀᴢᴇs ǫᴜᴇ ᴍᴇ sᴇɢᴜᴇᴍ AAAAAAAAAAH-Dᴏᴜ ᴜᴍ sᴜʀᴛᴏ ᴇxᴛᴇʀɴᴏ-E ᴀɢᴏʀᴀ?
.
.
.
Lɪsᴀ:Sᴇɪ ʟᴀ́ sᴇ ᴠɪʀᴀ ᴀɪ.
.
.
.
Vᴄ:Cᴀʀᴀʟʜᴏ ᴍᴇᴜ ᴛᴜ ᴇ́ ᴄʜᴀᴛᴀ ᴘʀᴀ ᴅᴇ́ᴅᴇᴜ ᴇᴜ ʜᴇɪɴ!
.
.
.
Lɪsᴀ:Tᴀ ᴛᴀ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀ ʟɪʟɪ?-*ᴅɪᴢ ғᴏғᴀ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ʙɪǫᴜɪɴʜᴏ*-
.
.
.
Vᴄ:-Oʟʜᴏ ᴘʀᴀ ᴇʟᴀ ᴇ ɴᴀ̃ᴏ ʀᴇsɪsᴛɪ ᴀǫᴜᴇʟᴀ ғᴏғᴜʀᴀ ʀᴇᴠɪʀᴇɪ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ,ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴍᴇ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ ǫᴜᴀsᴇ ᴍᴇ ᴍᴀᴛᴀɴᴅᴏ-Cʜᴇɢᴀ ғɪᴀ ᴀǫᴜɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴀ MMA ɴᴀ̃ᴏ!
.
.
.
Lɪsᴀ:Fᴏɪ ᴍᴀʟ ᴀɪ́ ᴘᴀʟɪᴛᴏ-ᴅɪssᴇ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ-.
.
.
.
Vᴄ:-ɴᴀ̃ᴏ ᴅɪɢᴏ ɴᴀᴅᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ғᴇᴄʜᴏ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ғɪɴɪɴʜᴏ(😑).
.
.
.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Meio Irmãos 🎱
Fanfiction{Concluída-1 Temporada} S/n era uma jovem de 17 anos,seu pai morreu e sua mãe encontrou outro amor,e por seu azar ela terá que estudar numa escola bem famosa onde todos os alunos ficavam de segunda à sexta e no sábado passavam com sua família no dom...