(Dɪᴀ ᴅᴀ ᴠɪᴀɢᴇᴍ)Aᴄᴏʀᴅᴏ 6:20 ᴅᴀ ᴍᴀɴʜᴀ̃,ᴛᴏᴍᴏ ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ʀᴇʟᴀxᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴍᴇɪᴀ ʜᴏʀᴀ,ᴛᴇʀᴍɪᴍᴏ ᴏ ʙᴀɴʜᴏ,ᴍᴇ ᴇɴʀᴏʟᴏ ɴᴀ ᴛᴏᴀʟʜᴀ ᴇ ᴠᴏᴜ ᴠᴇsᴛɪʀ ᴀs ʀᴏᴜᴘᴀs:
(Mᴀᴋᴇ)(ᴘᴇɴᴛᴇᴀᴅᴏ)
Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ,ᴘᴀssᴏ ᴜᴍ ᴘᴇʀғᴜᴍᴇ ᴄʜᴇɪʀᴏsᴏ ᴇ ᴅᴏᴜ ᴜᴍᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴏʟʜᴀᴅᴀ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʟʜᴏ.
.
Vᴄ:Esᴛᴏᴜ ᴘʀᴏɴᴛᴀ...S/ɴ Sᴄᴀʀʟᴇᴛ-ᴅɪɢᴏ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴛᴏᴄᴀ,ᴠᴇᴊᴏ ᴏ ɴᴏᴍᴇ ɴᴀ ᴛᴇʟᴀ ᴇ ᴀᴛᴇɴᴅᴏ:*ʟɪɢᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ-ᴏɴ*
-Oɪ!
.
ᴠᴄ:Oɪɪ ᴍᴀ̃ᴇ sᴀᴜᴅᴀᴅᴇs!
.
-Tᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴀᴀᴀʜ...
.
ᴠᴄ:...ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ?
.
-Esᴛᴏᴜ..ᴇsᴛᴏᴜ sɪᴍ
.
ᴠᴄ:ғᴀʟᴀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ᴍᴀ̃ᴇ..
.
-ᴇsᴛᴀ ʙᴇᴍ....ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴜ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ...
.
ᴠᴄ:...........ᴊᴜʀᴀ?...ǫᴜᴇᴍ?
.
-ᴜᴇ́...ᴜᴍᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ,ᴠᴄ ᴠᴇʀᴀ́!
.
ᴠᴄ:Aɪsʜ ᴍᴀ̃ᴇ ᴏᴅᴇɪᴏ ɪssᴏ
.
-ʙᴏᴍ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ ᴛᴇ ᴀᴍᴀ...ᴇ....ʙᴏᴀ ᴠɪᴀɢᴇᴍ!
.
ᴠᴄ:ᴠᴀʟᴇᴡ...
.
-ᴛᴇ ᴀᴍᴏ...ʙᴊs.
.
ᴠᴄ:ᴛʙᴍ ᴛᴇ ᴀᴍᴏ....
.
*ʟɪɢᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ-ᴏғ*
.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ,ᴅᴇsʟɪɢᴏ ᴀ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴀ ᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴏ ᴏ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴇᴍ ᴍᴇᴜ ʙᴏʟsᴏ ᴇ ᴘᴇɢᴏ ᴍɪɴʜᴀs ᴍᴀʟᴀs ʟᴏɢᴏ sᴀɪɴᴅᴏ ᴅᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴇɴᴏʀᴍᴇ ᴄᴀsᴀ ɪɴᴅᴏ ᴘʀᴏ ᴛᴀ́xɪ ǫᴜᴇ ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀ.
.
Eɴᴛʀᴏ ɴᴏ ᴍᴇsᴍᴏ,ᴏ ʀᴀᴘᴀᴢ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴀs ᴍᴀʟᴀs ɴᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀ-ᴍᴀʟᴀ ᴇ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴇɴᴛʀᴀ ɴᴏ ᴄᴀʀʀᴏ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴘᴀʀᴛɪᴅᴀ,ɪɴᴅᴏ ᴅɪʀᴇᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴀ́ᴇʀᴏᴘᴏʀᴛᴏ.
.
Mᴇɪᴏ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇᴘᴏɪs,ᴄʜᴇɢᴀᴍᴏs ɴᴏ ᴀ́ᴇʀᴏᴘᴏʀᴛᴏ,ᴅᴇsᴄ̧ᴏ ᴅᴏ ᴄᴀʀʀᴏ ᴇ ᴏ ᴛᴀxɪᴄɪsᴛᴀ ғᴀᴢ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀs ᴍᴀʟᴀs.
.
Vᴄ:Vᴀʟᴇᴡ
.
Tx:Nᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴍᴏᴄ̧ᴀ-ᴇʟᴇ sᴏʀʀɪᴏ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴠᴇʀ sᴜᴀs ᴄᴏʀᴠɪɴʜᴀs
.
Vᴄ:Hᴀʜᴀ ᴠᴄ ᴇ́ ғᴏғᴏ-sᴏʀʀɪᴏ ᴍɪ́ɴɪᴍᴏ ᴇ ᴇʟᴇ ʀɪᴏ ᴅᴇ ʟᴇᴠᴇ-Bᴏᴍ ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ǫᴜᴇ ɪʀ ᴇ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ!
.
Tx:Tᴄʜᴀᴜ ʙᴏᴀ ᴠɪᴀɢᴇᴍ!-ᴀᴄᴇɴᴏᴜ ᴇ ᴇᴜ ғᴜɪ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴏᴄᴀʟ(ᴏᴜ sᴇᴊᴀ ᴘʟᴀᴛᴀғᴏʀᴍᴀ)ᴍɪɴʜᴀ ᴘʟᴀᴛᴀғᴏʀᴍᴀ ᴇʀᴀ ᴏ ɴᴜ́ᴍᴇʀᴏ 23,ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴏ ʟᴀ́,ᴏ ʟᴏᴄᴀʟ ᴇ́ ᴛᴏᴍᴀᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴠᴏᴢ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴀ́ᴇʀᴏ-ᴍᴏᴄ̧ᴀ ᴇ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴅɪᴢ ᴏ ʀᴇᴄᴀᴅᴏ"Sᴇɴʜᴏʀᴇs ᴘᴀssᴀɢᴇɪʀᴏs ᴅᴀ ᴘʟᴀᴛᴀғᴏʀᴍᴀ 23,ᴘᴏʀ ɢᴇɴᴛɪʟᴇᴢᴀ ᴅɪʀɪɢɪʀssᴇᴍ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ɴᴏ́s ᴘᴀʀᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀᴍᴏs ɴᴏ ᴀᴠɪᴀ̃ᴏ,ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ,ᴛᴇɴʜᴀᴍ ᴜᴍᴀ ʙᴏᴀ ᴠɪᴀɢᴇᴍ!"ᴠᴇᴊᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴘᴇssᴏᴀs sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴇᴍ ᴇ ᴇᴜ ғᴀᴄ̧ᴏ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ɪɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴇɴᴛʀᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀ ɴᴏ ᴀᴠɪᴀ̃ᴏ.
.
Uᴍᴀ ғɪʟᴀ sᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴇ ᴜᴍᴀ ᴍᴏᴄ̧ᴀ ғɪᴄᴀ ᴘᴏʀ ᴠᴇʀ ᴀs ᴘᴀssᴀɢᴇɴs,ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴠᴇZ,ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴘᴀssᴀʀ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ sɪɢᴏ ᴜᴍ ʟᴏɴɢᴏ ᴄᴏʀʀᴇᴅᴏʀ ᴏɴᴅᴇ ᴅᴀᴠᴀ ᴘʀᴀ ᴠᴇʀ ᴏ ᴀᴠɪᴀ̃ᴏ,ᴅᴇsᴄ̧ᴇᴍᴏs ᴘᴏʀ ᴇʟᴇᴠᴀᴅᴏʀ ᴇ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀᴍᴏs ᴍᴀɪs ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴄʜᴇɢᴀʀ ʟᴀ́.
.
Eɴᴛʀᴏ ᴄᴏᴍ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍᴀ ʙᴏʟsᴀ,ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ʟᴇᴠᴀ-ᴠᴀ(ᴍᴀᴋᴇs,ᴇsᴄᴏᴠᴀ ᴅᴇ ᴅᴇɴᴛᴇ,ᴘᴇɴᴛᴇ,ᴘᴀsᴛᴀ,ʙᴀʟɪɴʜᴀ,ᴄᴏɪsᴀs ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀs ᴍᴇɴᴏs ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴇ ᴇᴛᴄ)ᴇ ᴄʟᴀʀᴏ ᴍᴇᴜ ғᴏɴᴇ ᴅᴇ ᴏᴜᴠɪᴅᴏ😌ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴇsǫᴜᴇᴄᴇʀ ᴇssᴇ ᴏʙᴊᴇᴛᴏ ᴘʀᴇᴄɪᴏsᴏ ɴᴇᴀʜ?!
.
Vᴏᴜ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴜɢᴀʀ,ᴍᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴅᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ(ᴍᴇᴜ ʟᴜɢᴀʀ ғᴀᴠ ᴀᴀᴀʜ)ᴊᴀ́ ᴘᴇɢᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴏ ᴏs ғᴏɴᴇs ᴅᴇ ᴏᴜᴠɪᴅᴏ,ᴇɴᴛʀᴇ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʟᴀʏsᴛᴇ ᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴏ ᴘʀᴀ ᴛᴏᴄᴀʀ"Rᴏsᴇs"(sɪᴍ ᴍɪɴʜᴀ ғᴀᴠ!!).
.
Sɪɢᴏ ᴀ ᴠɪᴀɢᴇᴍ ᴇsᴄᴜᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴜ́sɪᴄᴀ,ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ʀᴜɪᴍ ᴀssɪᴍ,ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴠᴇᴢ ᴅᴇ ᴀᴠɪᴀ̃ᴏ...ᴏᴜ sᴇʀᴀ́ ᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ.
.
.
🌹
.
.
⏩ᑭᖇÓ᙭IᗰO....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Meio Irmãos 🎱
Fanfiction{Concluída-1 Temporada} S/n era uma jovem de 17 anos,seu pai morreu e sua mãe encontrou outro amor,e por seu azar ela terá que estudar numa escola bem famosa onde todos os alunos ficavam de segunda à sexta e no sábado passavam com sua família no dom...