•21•

353 38 2
                                    

Cᴏᴍᴘᴇᴛɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ

Hᴏʀᴀs sᴇ ᴘᴀssᴀʀᴀᴍ ᴇᴜ ᴇ ᴀs ᴍᴇɴɪɴᴀs ᴇsᴛᴀ́ᴠᴀᴍᴏs sᴇɴᴛᴀᴅᴀs ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ɴᴏssᴀ ᴠᴇᴢ.A ǫᴜᴀᴅʀᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄʜᴇɪᴀ ᴇ ᴠɪᴢᴜᴀʟɪᴢᴏ ᴛᴏᴅᴏs ǫᴜᴇ ʜᴀᴠɪᴀᴍ ᴇᴍ ᴍᴇᴜ ʀᴇᴅᴏʀ ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴏʟʜᴏ ғɪxᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ...ᴇxᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ,ᴇʟᴇ ᴍᴇsᴍᴏ.
.
Eʟᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇ sᴏʟᴛᴏᴜ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ,sᴏʀʀɪᴏ ʟᴇᴠᴇ ʟᴏɢᴏ ᴅᴇsғᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴇsᴠɪᴀɴᴅᴏ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇʟᴇ ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴏ ɴᴏssᴏ ɢʀᴜᴘᴏ ᴇ́ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴏ:
.
Dʀᴀ.Lɪɴᴇ:Pʀᴏ́xɪᴍᴏ ɢʀᴜᴘᴏ ᴀ sᴇʀ ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀʀ ᴇ́....Bʟᴀᴄᴋᴘɪɴᴋ!-ᴀᴘʟᴀᴜsᴏs ᴇᴄᴏᴀᴠᴀᴍ ᴇᴍ ᴍᴇᴜs ᴏᴜᴠɪᴅᴏs ᴇ ᴀssᴏᴠɪᴏs ᴇ ɴᴏs ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀᴍᴏs ɪɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴘᴀʟᴄᴏ ᴇ ɴᴏs ᴘᴏsɪᴄɪᴏɴᴀᴍᴏs ᴇᴍ ɴᴏssᴏs ʟᴜɢᴀʀᴇs....
.
.
(Aᴜ:Lᴇᴍʙʀᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴄ ғᴀᴢ ᴀ Jᴇɴɴɪᴇ)

.
.
Tᴇʀᴍɪɴᴀᴍᴏs ᴇ ғᴏᴍᴏs ɴᴏs ᴛʀᴏᴄᴀʀ,ᴍᴀɪs ᴇ́ ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴍᴀᴍᴏs ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ᴀɴᴛᴇs.Assɪᴍ ǫᴜᴇ ɴᴏs ᴠᴇsᴛɪᴍᴏs ғɪᴄᴀᴍᴏs ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ.
.
.
(sᴜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ)


Rs:Aᴀᴀᴀᴀᴀʜ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴍᴀɴᴅᴏᴜ ᴘʀᴀ ᴠᴀʟᴇ!!
.
.
Js:Sɪᴍ Sɪᴍ Sɪᴍ-ᴅɪᴢ ғᴏғᴀ.
.
.
Ls:Aɪɴ sɪɴᴄᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴀʀʀᴀsᴏᴜ.
.
.
Vᴄ:Lᴇᴜ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ.
.
.
Rs:Pᴇɴᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇʀᴇᴍᴏs ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ ᴍᴀɪs...-ᴀʙᴀɪxᴏᴜ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.
.
.
Vᴄ:Pᴏʀ ǫᴜᴇ?...
.
.
Rs:Uᴇ́...ᴠᴄ ᴠᴀɪ ᴇᴍʙᴏʀᴀ ᴇ ɴᴏs ᴅᴇɪxᴀʀ...
.
.
Vᴄ:Tᴇᴍ ᴠɪ́ᴅᴇᴏ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴀ ᴘʀᴀ ǫᴜᴇ Rᴏsᴇ?
.
.
Rs:Pʀᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ғᴇɪᴜʀᴀ ᴅᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs
.
.
Js:Cʀᴇᴅᴏ ᴠᴄ ɴᴀᴜᴍ ᴘʀᴇsᴛᴀ...
.
.
Ls:Vᴀᴍᴏs ᴍᴜᴅᴀʀ ᴅᴇ ᴀssᴜɴᴛᴏ...ᴠᴄ ᴠᴀɪ ᴍᴇsᴍᴏ ᴠɪᴀᴊᴀʀ?
.
.
Vᴄ:ᴇ́ ʙᴇᴍ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴘʀᴀ ᴍɪᴍ...
.
.
Tᴏᴅᴀs:.....
.
.

(Dɪᴀ Sᴇɢᴜɪɴᴛᴇ)

Esᴛᴀᴠᴀ ᴀʀʀᴜᴍᴀɴᴅᴏ ᴛᴜᴅᴏ,ᴏɴᴛᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴄᴏᴍᴘʀᴇɪ ᴀ ᴘᴀssᴀɢᴇᴍ ᴏɴ-ʟɪɴᴇ,ᴛɪʀᴇɪ ᴅɪɴʜᴇɪʀᴏ,ᴀʀʀᴜᴍᴇɪ ᴍɪɴʜᴀs ᴍᴀʟᴀs ᴇ ɴᴇsᴛᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇsᴛᴏᴜ ɴᴀ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ɴᴀ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴀ ᴛᴏᴍᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ʀᴇʟᴀxᴀɴᴛᴇ...
.
.
Vᴄ:Aᴀᴀʜʜɴ...ᴄᴏᴍᴏ ɪssᴏ ᴇ́ ʙᴏᴍ..-ᴅᴇɪxᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴘᴀʀᴀ ғᴏʀᴀ ᴇ ғɪᴄᴏ ᴅᴇ ᴠɪɢɪᴀ,ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ʟᴇᴍʙʀᴀɴᴄ̧ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ ᴠᴇᴍ ᴀᴛᴏɴᴀ,ʟᴀᴠᴏ ᴍᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀɴᴅᴏ ᴇ ᴀғᴀsᴛᴀɴᴅᴏ ᴇssᴇs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs-Cʀᴜᴢᴇs...
.
.
-Sᴀɪᴏ ᴅᴀ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴀ ᴇ ᴍᴇ ᴇɴʀᴏʟᴏ ɴᴀ ᴛᴏᴀʟʜᴀ ᴇ ᴠᴏᴜ ᴄʟᴏsᴛᴇᴛ  ᴠᴇsᴛɪʀ ᴜᴍᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ ᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀ́ᴠᴇʟ.
.
.
Lɪɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀs ᴍᴇɴɪɴᴀs ᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴍᴏs ᴄᴏɪsᴀs ᴅᴇ ɢᴀʀᴏᴛᴀs,ᴀᴛᴇ́ ғɪᴄᴀʀ ᴅᴇ ɴᴏɪᴛᴇ.
.
.
As ᴍᴇɴɪɴᴀs ɪʀᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀʀ ɴᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴀ ᴠɪᴀɢᴇᴍ,ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴏ ғᴀᴢᴇʀ ᴇ ɴᴇᴍ ᴊᴜʟɢᴀʀ ᴀ Jɪsᴏᴏ.
.
.
Mᴇ ᴅᴇɪᴛᴇɪ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴏʟʜᴏ ᴏ ʜᴏʀᴀ́ʀɪᴏ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴇʀᴀ ᴇxᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ "23:37"Tᴇɴᴛᴏ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴍᴀs ғɪǫᴜᴇɪ ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴀᴄᴏʀᴅᴀᴅᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴘᴇɢᴀʀ ɴᴏ sᴏɴᴏ.
.
.

Oʟᴀ́ ᴍɪɴʜᴀs K-Gɪʀʟs ᴇ K-Bᴏʏs ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴʜᴀᴍ ɢᴏsᴛᴀᴅᴏ.
.
.
Dᴇsᴄᴜʟᴘᴇᴍ ᴘᴇʟᴀ ᴅᴇᴍᴏʀᴀ
.
Pʀᴏʙᴋᴇᴍᴀs ɴᴀ ᴏғғ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇᴍᴀɪs
.
Mᴀs ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴇᴊᴀᴍ ʙᴇᴍ!🙂
.
Jᴀ́ sᴇ ᴏʟʜᴀʀᴀᴍ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʟʜᴏ?Pᴏɪs ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ɪʀ ʟᴀ ᴇ ғᴀʟᴀʀ"Eᴜ sᴏᴜ Lɪɴᴅᴀ!"
.
💜Aᴛᴇ́ ᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ!💜

Meio Irmãos 🎱Onde histórias criam vida. Descubra agora