• 20 •

395 46 4
                                    


S/ɴ_ᴏɴ

Bᴏᴍ Aǫᴜɪ ᴇsᴛᴏᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴍᴀɪs ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ ᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ,ᴛᴏᴍᴀʀ ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ʀᴇʟᴀxᴀɴᴛᴇ,ᴠᴇsᴛɪʀ ᴜᴍᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ,ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ ᴏ ᴄᴀʙᴇʟᴏ,ᴇsᴄᴏᴠᴀʀ ᴏs ᴅᴇɴᴛᴇs,ᴇ ᴘᴏʀ ғɪᴍ ᴀ Mᴀᴋᴇ ᴇ́ ᴄʟᴀʀᴏ.
.
Eʀᴀ ᴏ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ᴀᴜʟᴀ ɴᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴘʀɪsᴀ̃ᴏ...ᴅᴏᴜ ɢʀᴀᴄ̧ᴀs ᴀ Dᴇᴜs ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴛɪʀᴇɪ ɴᴏᴛᴀs ᴇxᴄᴇʟᴇɴᴛᴇs!....ғᴜɪ ᴜᴍᴀ ʙᴏᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ᴇssᴇ ᴀɴᴏ,ʙᴏᴍ sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴜɪ ɴᴇ́?!
.
Dᴇsᴄ̧ᴏ ᴘʀᴀ ʙᴀɪxᴏ,ᴘᴇɢᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴇ ᴠᴏᴜ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ʟᴏɢᴏ ᴀ ᴛʀᴀɴᴄᴏ ɪɴᴅᴏ ᴅɪʀᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘʀᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ....

[...]

Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴏ sᴏᴜ ʀᴇᴄᴇʙɪᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴠᴀ́ʀɪᴏs ᴏʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇ ɢᴀʀᴏᴛᴏs ᴇ ɢᴀʀᴏᴛᴀs,ɢᴇɴᴛᴇ ɴᴇᴍ ᴛᴀᴠᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴜʀᴛᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴀᴍᴏʀ ᴅᴇ Dᴇᴜs!ʙᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴢᴇ́ ɢᴀʟɪɴʜᴀs ᴇ ᴢᴇ́ ᴍᴀɴᴇ́ɪs!...
.
Iɢɴᴏʀᴏ ᴇ sɪɢᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴀʀᴍᴀ́ʀɪᴏ ᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴏ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴏᴄʜɪʟᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴍɪɴʜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ ʀᴇsᴇʀᴠᴀ,ᴍᴀɴᴅᴏ ᴍᴇɴsᴀɢᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴀs ᴍᴇɴɪɴᴀs ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴇ ᴅɪssᴇʀᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɴᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴇ Dᴀɴᴄ̧ᴀ,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ғᴜɪ ᴀᴛᴇ́ ᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴇ ᴅᴀɴᴄ̧ᴀ.Cʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ʟᴀ́ ʙᴀᴛᴏ ɴᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴇɴᴛʀᴏ.
.
Vᴄ:Oɪᴇ ᴍᴇɴɪɴᴀs!-sᴏʀʀɪᴏ ɪɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴀs ᴇ ᴍᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴊᴜɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
.
.
Rᴏsᴇ́:Esᴛᴀ ʟɪɴᴅᴀ ᴇᴍ!-sᴏʀʀɪᴏ ᴍᴀʟɪᴄɪᴏsᴀ.
.
.
Lɪsᴀ:Hᴇʏ!ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴍɪɴʜᴀ ʙʙ!
.
.
Jɪsᴏᴏ:Nᴀ̃ᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪ...ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴢ sᴇɴᴛɪɴᴅᴏ-ᴀ ᴏʟʜᴏᴜ ᴅᴇʙᴏᴄʜᴀᴅᴀ ᴏ ǫᴜᴇ Lɪsᴀ ғᴇᴢ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ,ᴠᴇɴᴅᴏ ᴀs ᴅᴜᴀs sᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀʀ ғᴇᴢ ᴏ sᴀʟᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴅᴀɴᴄ̧ᴀʀ ᴇᴄᴏᴀʀ ᴄᴏᴍ ɴᴏssᴀs ɢᴀʀɢᴀʟʜᴀᴅᴀs.
.
.
Rᴏsᴇ́:Aɪɪ ᴍᴇᴜ ʀɪᴍ!-ʀᴇsᴘɪʀᴏᴜ ғᴜɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴀs ᴏᴜᴛʀᴀs ɪɴᴄʟᴜsɪᴠᴇ ᴇᴜ.
.
.
Lɪsᴀ:Bᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴏɪᴅᴀs-ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴏᴜ.
.
.
Jɪsᴏᴏ:Tᴇᴜ ᴄᴜ!-ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ᴘᴇsᴄᴏᴛᴀᴘᴀ ɴᴀ ᴍᴇɴᴏʀ.
.
.
Lɪsᴀ:Aᴜ!
.
.
Vᴄ:Oᴋᴀʏ Oᴋᴀʏ ᴇᴜ ᴛʀᴏᴜxᴇ ᴀs sᴜᴀs ʀᴏᴜᴘᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ,ᴇᴜ ɪɴᴄʟᴜsɪᴠᴇ ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴏᴜ ᴠᴇsᴛɪᴅᴀ.
.
.

Vᴄ:Oᴋᴀʏ Oᴋᴀʏ ᴇᴜ ᴛʀᴏᴜxᴇ ᴀs sᴜᴀs ʀᴏᴜᴘᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴘʀᴏᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ,ᴇᴜ ɪɴᴄʟᴜsɪᴠᴇ ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴏᴜ ᴠᴇsᴛɪᴅᴀ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Sᴜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ)
.
.

(Sᴜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs)
.
.
Rs:Oᴜ ᴛᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏᴍ,ᴠᴄ ᴄᴏᴍᴘʀᴏᴜ?-ᴅɪᴢ sᴇ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʟʜᴏ.
.
.
ᴠᴄ:Sɪᴍ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴜ ᴅɪɴʜᴇɪʀᴏ,ᴠᴄs ᴍᴇ ᴅᴇᴠᴇᴍ-sᴏʀʀɪᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ.
.
.
Ls:Aɪᴀɪ ᴇsᴘᴇʀᴇ sᴇɴᴛᴀᴅᴀ ᴘᴏɪs ɴᴀᴜᴍ ᴠᴏᴜ ᴛᴇ ᴘᴀɢᴀʀ ɴᴇᴍ ᴜᴍ ᴄᴇɴᴛᴀᴠᴏ.
.
.
Js:Cʀᴇᴅᴏ Lɪsᴀ...
.
.
Ls:Cʀᴇᴅᴏ ɴᴀᴅᴀ-ᴏʟʜᴏ ᴄᴏᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴅᴇʙᴏᴄʜᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀ Jɪsᴏᴏ ᴇ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ʀᴇᴛʀɪʙᴜɪᴜ.
.
.
Rs:Dᴜᴀs ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ...
.
.
Vᴄ:Nᴇ́....
.
.
Js:Mᴀs ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ...ᴠᴄ ᴠᴀɪ ᴍᴇsᴍᴏ ᴠɪᴀᴊᴀʀ?-ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ.
.
.
Vᴄ:Nᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ ᴇ́ ᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴏᴘɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ...ᴇ ᴍɪɴʜᴀ sᴀɪ́ᴅᴀ ɴᴇ́..-sᴏʀʀɪᴏ ғᴇᴄʜᴀᴅᴏ.
.
.
Rs:Iʀᴇᴍᴏs ᴛᴇ ᴠɪsɪᴛᴀʀ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅᴇʀ-ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴇᴍ ᴍᴇᴜ ᴏᴍʙʀᴏ ᴇ ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ʙᴇɪᴊᴏ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ʙᴏᴄʜᴇᴄʜᴀ ᴇ sᴏʀʀɪᴏ.
.
.
Js ᴇ Ls:Sɪᴍ ᴛᴏᴅᴀs ɴᴏ́s-sᴏʀʀɪᴀᴍ.
.
.
Vᴄ:Oʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴍᴇɴɪɴᴀs
.
.
.

Bᴏᴍ ᴘᴇssᴏᴀʟ ʜᴊ ᴇᴜ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪ ᴛʀᴀᴢᴇʀ ᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ(ʙᴇᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ)ᴍᴀs ʜᴊ ᴅᴇ ᴍᴀᴅʀᴜɢᴀᴅᴀ ɪʀᴇɪ ᴛʀᴀᴢᴇʀ ᴍᴀɪs.
Dᴇsᴄᴜʟᴘᴇᴍ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴇʀʀᴏ ʙᴊs ᴀᴍᴏ ᴠᴄs!

Meio Irmãos 🎱Onde histórias criam vida. Descubra agora