Oʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴅᴀᴠᴀ ɴᴏᴊᴏ...ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴏᴜᴛʀᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴇᴍ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ,ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀ ᴍɪᴍ,sᴏғʀᴏ ᴛᴏᴅᴀs ᴀs ɴᴏɪᴛᴇs.
.
Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴛᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ sᴇʀ ᴀssɪᴍ?ᴠᴄ sᴇᴘᴀʀᴀ ᴍᴀs sᴇɴᴛᴇ ғᴀʟᴛᴀ ᴅᴏ ᴛᴏǫᴜᴇ ᴅᴀ ᴘᴇssᴏᴀ,ᴅᴀ ғᴀʟᴀ ᴅᴇ ᴛᴜᴅᴏ.Nᴀǫᴜᴇʟᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇᴜ ǫᴜᴇʀɪᴀ ғᴜɢɪʀ,ᴍᴀs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴅᴇᴍᴏɴsᴛʀᴀʀ ғʀᴀǫᴜᴇᴢᴀ ᴀ ᴇʟᴇ,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇʀɢᴜɪ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ sᴀɪ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴏᴘᴏsᴛᴏ ᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀ sᴀɪ́ᴅᴀ ᴇ ғᴜɪ ᴘʀᴀ ᴄᴀsᴀ.
.
.
Bᴇᴏᴍ_Oɴ
.
.
Esᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀɪᴍᴀ ᴇᴍ ᴍᴇᴜs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs,ғᴀᴢɪᴀ ᴄᴀʀɪɴʜᴏ ɴᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴅᴀ ᴍᴇɴᴏʀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇɪ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ ᴠᴇᴊᴏ ᴇʟᴀ...ᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ǫᴜᴇ ʀᴏᴜʙᴏᴜ ᴍᴇᴜ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ,ᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴜ ᴇʟᴇ ɴᴏ ᴍᴇɪᴏ,ᴅʀᴀ́ᴍᴀᴛɪᴄᴏ?ᴛᴀʟᴠᴇᴢ...
.
.
Eʟᴀ sᴀɪᴜ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ғᴇᴢ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ sᴜᴀ ʙᴜɴᴅᴀ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴀ,ᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴠɪsᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴇxɪᴛᴀᴅᴏ.
.
.
?:Vᴄ ᴇsᴛᴀ ʙᴇᴍ Bᴇᴏᴍ?-sᴇ ᴀғᴀsᴛᴏᴜ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.
.
.
Bᴇᴏᴍ:Hᴜᴍʀᴜᴍ...
.
.
?:Nᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ,ᴇ ᴇᴜ ᴘᴇʀᴄᴇʙɪ ᴏ ᴊᴇɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘʀᴀ ᴇʟᴀ
.
.
Bᴇᴏᴍ:Oʟʜᴀ ᴍɪɴʜᴀ ғɪᴀ ғɪɴɢᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴏʀᴅᴏᴜ,ᴀɢᴏʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴀᴄᴏʀᴅᴏᴜ ᴇʟᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴜ ᴍᴇ ᴀʟɪᴠɪᴀʀ?-ᴇɴᴄᴀʀᴇɪ ᴇʟᴀ.
.
.
?:ᴏᴜsʜ ᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ ᴇ́ sᴇᴜ ᴍᴀs sᴇ ᴇᴜ ғᴏssᴇ ᴠᴄ ɪʀɪᴀ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇʟᴀ
.
.
Bᴇᴏᴍ:Hᴀ ᴛᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴇᴜ ғᴏssᴇ ғᴀ́ᴄɪʟ ɴᴇ́?
.
.
?:E ǫᴜᴀʟ ᴇ́ ᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ?ʜᴜᴍ?-ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ᴛᴀᴘᴀ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ-Lᴀʀɢᴀ ᴅᴇ sᴇʀ ᴄᴜᴢᴀ̃ᴏ ᴅᴏᴄᴇ ᴅᴇ ɢᴏɪᴀʙᴀ ᴇ ᴠᴀɪ ʟᴏɢᴏ ᴄᴀ̃ᴏ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴏ!
.
.
Bᴇᴏᴍ:Nᴏssᴀ Rᴀǫᴜᴇʟ ᴘʀᴀ ᴀɢʀᴇᴅɪ?-ғᴇᴄʜᴏ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜɪɴʜᴏs ᴘᴇʟᴀ ᴘᴀᴍᴄᴀᴅᴀ ᴅᴏ ᴛᴀᴘᴀ.
.
.
Rᴀǫᴜᴇʟ:Vᴀɪ ʟᴏɢᴏ ᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ sᴇᴊᴀ ᴛᴀʀᴅᴇ-sᴏʀʀɪᴏ ᴇ ʀᴇᴛʀɪʙᴜᴏ ɴᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ʜᴏʀᴀ.
.
.
Bᴇᴏᴍ:Oʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴘʀɪᴍᴀ,ᴛᴇ ᴀᴍᴏ!-ʙᴇɪᴊᴏ ᴀ ʙᴏᴄʜᴇᴄʜᴀ ᴅᴇʟᴀ ᴇ ᴄᴏʀʀᴏ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴀ ᴍᴇsᴍᴀ,ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴇɪ ᴅᴇ ᴄᴏʀʀᴇʀ,ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴜɪᴛᴀ sᴀᴜᴅᴀᴅᴇ ᴅᴇʟᴀ.
.
Aғɪɴᴀʟ ᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ ғᴏɪ ᴍɪɴʜᴀ...ᴏᴜᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ..
.
Aᴛʀᴇᴠᴇssᴇɪ ᴀs ʀᴜᴀs sᴇᴍ ᴍᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴏ sɪɴᴀʟ ᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴇᴅᴇsᴛʀᴇ.
.
Esᴛᴀᴠᴀ ǫᴜᴀsᴇ ᴅᴇsɪsᴛɪɴᴅᴏ...ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴇᴊᴏ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴀʟᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
.
Bᴇᴏᴍ:S/ɴ!!-ɢʀɪᴛᴇɪ sᴇᴜ ɴᴏᴍᴇ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴄᴜᴛᴀ,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴏʀʀᴏ ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴍᴀɪs ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ-S/ɴ!!-sᴇɢᴜʀᴏ sᴇᴜ ᴘᴜʟsᴏ ᴅᴇ ʟᴇᴠᴇ ᴇ ᴀ ᴠɪʀᴇɪ ᴘʀᴀ ᴍɪᴍ.
.
Esᴛᴀᴠᴀ ᴏғᴇɢᴀɴᴛᴇ,ᴍɪɴʜᴀ ғʀᴀɴᴊᴀ ᴄᴏʟᴀᴅᴀ ɴᴀ ᴛᴇsᴛᴀ...ᴏʟʜᴇɪ ɴᴏs ᴏʟʜᴏs ᴅᴇʟᴀs ᴇ ᴇʟᴀ ᴍᴇ ᴏʟʜᴇɪ ᴄᴏɴғᴜsᴀ.
.
.
Vᴄ:O ǫᴜᴇ ғᴀᴢ ᴀǫᴜɪ?-ᴅɪssᴇ ʙᴀɪxᴏ.
.
.
Bᴇᴏᴍ:Eᴜ ᴠɪᴍ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂-ʀᴇsᴘɪʀᴇɪ ғᴜɴᴅᴏ ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀʀ ᴍᴇᴜ ғᴏ̂ʟᴇɢᴏ.
.
.
Vᴄ:-ʀɪᴏ sᴇᴍ ɢʀᴀᴄ̧ᴀ-Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴏᴜ ɴᴀᴅᴀ sᴜᴀ ᴘʀᴀ ғɪᴄᴀʀ ᴠɪɴᴅᴏ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀ Bᴇᴏᴍɢʏᴜ,ᴀ́ʟɪᴀs-sᴇ sᴏʟᴛᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ-Eᴜ ɴᴇᴍ sᴇɪ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏᴜ ᴀǫᴜɪ ɴᴇsᴛᴇ ᴘᴀɪ́s,ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴇssᴇ ʙɪᴍᴇsᴛʀᴇ ᴠᴏᴜ ᴇᴍʙᴏʀᴀ ᴅᴀǫᴜɪ ᴇ ᴠᴇ sᴇ ᴍᴇ ᴇsǫᴜᴇᴄᴇ ɢᴀʀᴏᴛᴏ!
.
.
Bᴇᴏᴍ:S/ɴ...ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ ᴍᴇ ᴇsᴄᴜᴛᴀ!-ᴘᴇɢᴜᴇɪ ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ-Dᴇɪxᴀ ᴇᴜ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ..
.
.
Vᴄ:Mᴇ ʟᴀʀɢᴀ-ᴘᴇɢᴀ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴇ ᴛɪʀᴀ ᴅᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴅᴇʟᴀ-Vᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ɴᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ..ᴠᴏʟᴛᴀ ᴘʀᴀ sᴜᴀ ɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴀ ᴇ ᴍᴇ ᴇsǫᴜᴇᴄᴇ ɪᴅɪᴏᴛᴀ-ᴅɪᴢ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ᴇ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ɪʀ ᴇᴍʙᴏʀᴀ sᴇᴍ ᴍᴇɴᴏs ᴅᴇɪxᴀʀ ᴇᴜ ғᴀʟᴀʀ.
.
.
Bᴇᴏᴍ:Eᴜ sᴏ́ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴅɪᴢᴇʀ...ᴇᴜ ᴛᴇ ᴀᴍᴏ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ...-ᴅɪssᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴇ ᴅᴇɪxᴇɪ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ɪʀ ᴇᴍʙᴏʀᴀ ᴇ ғɪǫᴜᴇɪ ᴀʟɪ ᴄʜᴏʀᴀɴᴅᴏ...ᴛᴜᴅᴏ ɪssᴏ ᴇʀᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ...sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴏɪ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ..
.
.
.Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀᴇɪ!
.
ᵉˢᵖᵉʳᵒ ᵠᵘᵉ ᵗᵉⁿʰᵃᵐ ᵍᵒˢᵗᵃᵈᵒ!
.
Pᴇɴsᴏᴜ ǫᴜᴇ ɪᴀ ᴛᴇʀ ʜᴏᴛ ɴᴇ́?ᴋᴋᴋ
.
ᵉ ᵃⁱ?ˢᵉʳᵃ ᵠᵘᵉ ᵉˡᵃ ᵛᵃⁱ ᵐᵉˢᵐᵒ ⁱʳ ᵉᵐᵇᵒʳᵃ ᵈᵒ ᵖᵃⁱˢ ᵉ ᵉˢᵠᵘᵉᶜᵉʳ ᵉˡᵉ!?
.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Meio Irmãos 🎱
Fanfiction{Concluída-1 Temporada} S/n era uma jovem de 17 anos,seu pai morreu e sua mãe encontrou outro amor,e por seu azar ela terá que estudar numa escola bem famosa onde todos os alunos ficavam de segunda à sexta e no sábado passavam com sua família no dom...