-Tényleg nem kell pátyolgatnod! Inkább hazamegyek! Tudom, hogy csak megsajnáltál...-húzom kínos mosolyra a számat.
-Reni, ne hülyéskedj! Neked most arra van szükséged, hogy társaságban legyél, nem egyedül a szobádban! Amúgy meg semmiség, amúgy sincs programom mára.-mosolyodik el.
-És Kinga nem bánja, hogy velem vagy?-kérdezem, mire hirtelen megmerevedik.
-Valami lovas cuccon van, elvileg.... Vagy nem tudom.-legyint nem törődöm stílusban.
-Dehát együtt vagytok... Nem mondta?-nézek rá mosolyogva.
-Megjöttünk!-fogja meg a kezemet és előre enged.
-Hol vagyunk?-ráncolom a homlokomat.
-Ide szoktam járni, hogyha egy kicsit egyedül szeretnék lenni vagy...vagy dugiban zabálni.-vigyorodik el, majd átkarolja a vállamat és odavezet az egyik boxhoz.
-Dugiban zabálni?-nevetem el magamat.
Zsoltiból annyira árad a pozitív "energia", hogy esküszöm rám is átragad a jókedve.
-Zsoltikám!-áll meg előttünk egy idős néni.-Márta vagyok!-mutatkozik be.
-Ez a kedves asszony a hely tulajdonosa, magázd csak nyugodtan!-kacsint rám.
-Jaj, miket beszélsz hülye gyerek!-csapja meg Zsolti fejét a ronggyal.-Nem vagyok én még olyan öreg! Tegezz nyugodtan...
-Reni.-válaszolok.
-Alig vártam már, hogy megismerjem a barátnőjét!-csapja össze a kezeit Márta.
-Öhm...mi nem...-mondjuk zavartan egyszerre.
-Ohh... Sajnálom!-szabadkozik.-Csak olyan régen láttalak Zsoltikám! Minek gyúrsz annyit?-rázza meg a fejét rosszallóan.-Képzeld Reni, múltkor bejött és elkezdi a gyerek nekem, hogy a nyolc kocka a cél... Én meg így néztem rá, hogy "Milka reklámba mész, te gyerek?" Hiába mondom neki, hogy ne gyúrjon annyit, mert ha ráfekszik egy csajra az összeszarja magát, de nem! Ő neki a hat kocka nem elég! Ugye láttad a kockáit, Reni?-húzza fel Zsolti pólóját, hogy bebizonyítsa...
És tényleg ott a hat kocka...
Én meg vöröslő fejjel hajolok az asztalra, Zsolti meg csak kinevet...
YOU ARE READING
Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett
FanfictionUtálom az edzőtermeket, és már a fiúkat is... Főleg akkor ha ennek a fiúnak köze van az edzőteremhez is, és igen rád gondoltam.