18 fejezet

2.3K 107 22
                                    

Egyből ellöktem magamtól. 

A szám elé raktam a kezemet.

-Sajnálom!-dadogok.-Kinga... Ó, istenem, mit tettünk? Kinga a barátom és te is és... Most elárultam! Istenem! Egy cafka vagyok.-törlöm le az egyik könnyemet.

-Reni. Reni, hé! Nincs semmi baj! Nyugodj meg, kérlek! -fogja meg a kezemet.-Kingát ez nem fogja érdekelni. Örülni fog neki.-mosolyodik el halványan, én meg tátott szájjal nézek rá és arra várok, hogy elkiáltsa magát, hogy viccelt és tényleg nagy szarban vagyunk.

-Hogy érted ezt?-állok fel.

-Reni...-sóhajt egyet.-Kingával már akkor szakítottunk amikor elkezdtem veled barátkozni.-szintén szóhoz sem tudok jutni.

Hátrálni kezdek.

Hazudott nekem.

Szenvedtem miatta.

Átvert.

-Azt mondtad, hogy sosem hazudsz nekem! Hogy mi mindig csak igazat mondunk a másiknak! Én közel engedtelek magamhoz! Láttál szétesve, kitártam neked a lelkemet és erre te ebben a legfontosabb dologban hazudsz nekem!-akadok ki.

-Nem hazudtam, csak nem mondtam el neked.-magyarázza.

-És el akartad egyáltalán?-kérdezem.

-El akartam, csak nem volt itt még az idő... Különben is miért olyan fontos ez neked?-értetlenkedik.

-Mert rohadtul beléd estem!-szakad ki belőlem. Döbbent arckifejezéssel fagyott le.

Hátat fordítok  neki és végig szaladok a sulin, majd a suli előtt megtorpanok. Marha jó! Az osztálynak még mindig itt kell bandáznia...

-Reni, várj meg! Reni!-kiáltja, mire én elindulok és mindenki ránk kapja a tekintetét.

-Hagyjál békén!-sziszegem.

-Reni...

-Nincs Reni! Csak hagyj most!-tárom szét a karomat és nehogy utolérjen átszaladtam az úttesten.

Már csak fékcsikorgást hallok és...

Az idióta, aki edzőterembe rángatott[SZJG ff.] Befejezett Onde histórias criam vida. Descubra agora